Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΤΗΣ ΙΕΡΟΔΟΥΛΗΣ

Πέμπτη, Μάρτιος 31, 2011

Οι ιερόδουλες πήγαν στον Μπουτάρη να διαμαρτυρηθούν ...αλλά δεν ήξεραν ποιος ήταν ! (βίντεο)

Οι ιερόδουλες της Θεσσαλονίκης πήγαν να διαμαρτυρηθούν στον Γ.Μπουτάρη για το πάγωμα από τον δήμο στην έκδοση αδειών αλλά δεν ήξεραν ποιος είναι ο Γ.Μπουτάρης. Όπως φαίνεται και στο βίντεο, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κάνει βόλτες ανάμεσά τους ανενόχλητος, χωρίς καμία από αυτές να τον σταματήσει για να του πει το πρόβλημά τους

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Όλα όσα θέλετε να ξέρετε για να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας σε υγραεριοκίνητο - Δείτε ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!

Πόσο κοστίζει η μετατροπή, πως θα αλλάξετε την άδεια κυκλοφορίας, πόσο κοστίζει η συντήρηση μετά την μετατροπή. Είναι νόμιμο;
Με τη βενζίνη να έχει φτάσει στον Θεό και να κοστίζει περίπου 2 ευρώ το λίτρο οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αναζητούν λύσεις για να αντιμετωπίσουν την ακρίβεια πριν τα κλειδώσουν οριστικά. Μία λύση που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος είναι η υγραεριοκίνηση. Ήδη πολλοί ιδιοκτήτες ακριβών τζιπ τα έχουν μετατρέψει σε υγραεριοκίνητα, όμως και οι ιδιοκτήτες μικρών αυτοκινήτων στρέφονται σε αυτή τη λύση. Το Newsit επισκέφθηκε αυτή τη φορά το συνεργείο του κυρίου Τσοπελογιάννη στη Μεταμόρφωση και στο ρεπορτάζ συγκεντρώσαμε όλα όσα θέλετε να ξέρετε. ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η μετατροπή ενός μικρού οχήματος στο συγκεκριμένο συνεργείο κοστίζει 1350 ευρώ και για τα μεγάλα οχήματα φτάνει τα 1800 ευρώ. Όπως εξηγεί στο βίντεο ο κύριος Παναγιώτης Καραγιώργος, η μετατροπή είναι απολύτως ασφαλής. Σε περίπτωση μάλιστα αύξησης της θερμοκρασίας ή φωτιάς, τότε ο μηχανισμός διαρρέει το υγραέριο στην ατμόσφαιρα και δεν γίνεται έκρηξη.ΠΟΣΟ ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Όπως λέει o μηχανικός κύριος Στέλλιος, όχι μόνο δεν μειώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου αλλά λόγω του ότι το υγραέριο έχει περισσότερα οκτάνια, σε κάποιες περιπτώσεις βελτιώνει τις επιδόσεις του οχήματος.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ - ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ! Η διαδικασία για να γίνει η μετατροπή είναι απλή. Ο ιδιοκτήτης για να πρέπει να πάει σε ένα ΚΤΕΟ για έλεγχο. Με το πιστοποιητικό από το ΚΤΕΟ και την βεβαίωση από το συνεργείο, θα πάτε στο Υπουργείο Μεταφορών. Εκεί θα σας δώσουν μια προσωρινή άδεια κυκλοφορίας διάρκειας 1,5 μήνα, μέχρι να ετοιμαστεί η νέα άδεια που θα βγει σε περίπου 30 με 40 ημέρες. Το καλύτερο όμως είναι πως τη διαδικασία αυτή μπορεί να την αναλάβει το συνεργείο με ελάχιστη οικονομική επιβάρυνση!




Άδεια μετά την μετατροπή
Άδεια μετά την μετατροπή

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Το κόστος συντήρησης είναι ελάχιστο καθώς κάθε 20.000 χιλιόμετρα πρέπει να αλλάζετε το φίλτρο το οποίο
κοστίζει 20 ευρώ.

Αυτό είναι το φίλτρο που αλλάζει
Αυτό είναι το φίλτρο που αλλάζει

Αυτή είναι η βαλβίδα που τοποθετουν οι μηχανικοί διχως να τρυπήσουν το μπεκ του αυτοκινήτου.

Αυτή είναι η βαλβίδα
Αυτή είναι η βαλβίδα

Αυτός είναι ο εγκέφαλος
Αυτός είναι ο εγκέφαλος

Ενα και ίσως και το μοναδικό μειονέκτημα της υγραεριοκίνησης είναι ότι η μπουκάλα μπαίνει στο πορτ- μπαγκαζ του οχήματος και μειώνει το χώρο των αποσκευών.

Ντεπόζιτο μπουκάλα
Ντεπόζιτο μπουκάλα

Ντεπόζιτο μπουκάλα
Ντεπόζιτο μπουκάλα

Φίλτρα και μπεκ
Φίλτρα και μπεκ




newsit

ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Θεσσαλονίκη: ''Πάτερ, το φακελάκι μην το δώσετε κατευθείαν σε μένα να μην μας πιάσουν''!

Πληθαίνουν οι καταγγελίες για τον χειρουργό που συνελήφθη πριν από λίγες μέρες για φακελάκι - Αυτή τη φορά, ιερέας υποστηρίζει ότι του ζήτησε και έδωσε 3.500€! (δείτε το βίντεο) Νέα αναβολή πήρε από το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης η εκδίκαση της υπόθεσης του γιατρού του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης που συνελήφθη για «φακελάκι». (διαβάστε εδώ το σχετικό άρθρο) Ο συνήγορός του ζήτησε να αναβληθεί η δίκη που ήταν προγραμματισμένη για σήμερα, καθώς, ισχυρίστηκε ότι ο εντολέας του εισήχθη τις τελευταίες ώρες σε ιδιωτικό νοσηλευτικό ίδρυμα της Θεσσαλονίκης, όπου νοσηλεύεται με καρδιακό άλγος. Το δικαστήριο ανέβαλε τελικά τη δίκη για τις 11 Σεπτεμβρίου. Εν τω μεταξύ, ο ιερέας Μιχαήλ μιλώντας στην τηλεόραση του Alpha υποστήριξε ότι ο εν λόγω χειρουργός του είχε ζητήσει 3.500€ για να τον χειρουργήσει. Μάλιστα του είχε ζητήσει να μην δώσει τα χρήματα σε εκείνον, αλλά σε άλλον γιατρό που λειτουργούσε ως μεσάζων...

ΕΡΧΩΝΤΑΙ

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Cinema: Παγκόσμια εισβολή


www.athensmagazine.gr)

Εδώ και χρόνια, υπάρχουν καταγεγραμμένες υποθέσεις θεάσεων Α.Τ.Ι.Α. (Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενων Αντικειμένων) ανά την υφήλιο...
ΠΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΡΕΪΛΕΡ
- Μπουένος Άιρες, Σεούλ, Γαλλία, Γερμανία, Κίνα. Όμως το 2011 τα πράγματα θα πάρουν άλλη τροπή όταν αυτό που ξεκίνησε ως απλή "θέαση", θα εξελιχθεί σε μια τρομακτική πραγματικότητα... Η Γη δέχεται αμείλικτη επίθεση από εξωγήινες δυνάμεις. Κι ενώ όλοι παρακολουθούν τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου να πέφτουν η μία μετά την άλλη, το Λος Άντζελες γίνεται το τελευταίο οχυρό, σε μια μάχη που η ανθρωπότητα ποτέ δεν περίμενε. Τώρα, το μέλλον εξαρτάται από έναν πεζοναύτη λοχία (Άαρον Έκχαρτ) και τη διμοιρία του... Θα καταφέρουν άραγε να τραβήξουν τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην ανθρωπότητα και έναν πανίσχυρο εχθρό που κανείς δεν έχει ξαναδεί όμοιό του; Ειδικά εφέ, εξωγήινοι μαχητές, βομβαρδισμοί και δράση που κόβουν την ανάσα, από τον Τζόναθαν Λίμπεσμαν, έναν πραγματικό μετρ των καταστροφών!


Είδος: Φαντασίας
Πρεμιέρα: 31 Μαρτίου 2011
Διάρκεια: 117'


Επιστημονικής φαντασίας αμερικάνικης παραγωγής 2011 του Τζόναθαν Λίμπεσμαν με τους Άαρον Έκχαρτ, Μισέλ Ροντρίγκεζ, Μπρίτζετ Μόιναχαν, Μάικλ Πένια, Νε-Γιο, Τζόι Κινγκ


ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Σε εξέλιξη ο καθαρισμός παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες


Χρειάζεται αρκετό χρόνο για να καθαρίσει πλήρως η επιφάνεια της θάλασσας καθώς πρόκειται για δύο κυβικά μέτρα φυτοπλαγκτόν που ζυγίζουν 7 τόνους!

Η απορρύπανση καθυστέρησε λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών με αποτέλεσμα η οπτική ρύπανση να έχει επεκταθεί πλέον σε σχεδόν το σύνολο της παραλιακής ζώνης τις τελευταίες πέντε μέρες.

Τα φύκια που συσσωρεύονται εμπλουτίζονται και με πλαστικά, σκουπίδια, αντικείμενα που πετούν ασυνείδητοι στη θάλασσα και έτσι εντείνεται το πρόβλημα της ρύπανσης. Ωστόσο η διαδικασία καθαρισμού του Θερμαϊκού βρίσκεται σε εξέλιξη.

newsit

ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΦΙΛΙΑ

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Κουτσομούρες ελληνικές… από την Τουρκία!


Παράνομο κύκλωμα εισαγωγής και διάθεσης κουτσομούρας και άλλων «μικρών» ψαριών από την Τουρκία κατά παράβαση του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1967/2006 που απαγορεύει την αλίευση και εμπορία μικρών ψαριών, εντοπίστηκε στην Ιχθυόσκαλα Καβάλας, σύμφωνα με πληροφορίες της «Νέας Εγνατίας», μετά από ελέγχους που πραγματοποίησε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας, αξιοποιώντας πληροφορίες που είχε το τελευταίο διάστημα.

Επίσημη ενημέρωση ακόμη από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας δεν υπάρχει, όμως οι πληροφορίες της «ΝΕ» είναι αδιάσειστες και αδιαμφισβήτητες και αποδεικνύουν ότι το σύστημα ελέγχου των ψαριών «πάσχει» από κάθε άποψη. Είναι γεγονός ότι στο τελωνείο των Κήπων έλεγχοι δε γίνονται εξαιτίας της έλλειψης υγειονομικών και λιμενικών αρχών, γιατί στην περίπτωση που οι έλεγχοι γίνονταν εξονυχιστικά, τα ψάρια δε θα κατέληγαν στην Ιχθυόσκαλα Καβάλας και από εκεί στους πάγκους των ιχθυοπωλείων και το τραπέζι των καταναλωτών. Το σύστημα ελέγχου όμως είναι προβληματικό και στην Ιχθυόσκαλα Καβάλας, εκεί όπου η απουσία του Νομοκτηνιάτρου είναι αισθητή, κυρίως κατά τις πρώτες πρωινές ώρες οπότε γίνεται η παραλαβή των ψαριών. Δεν είναι τυχαίο ότι και οι δύο έλεγχοι έγιναν τα ξημερώματα.
Ο πρώτος έλεγχος έγινε στις 18.02.2011, στις 03:30, και η ποσότητα κουτσομούρας τουρκικής προέλευσης που εντοπίστηκε ήταν μικρή, αφού βρέθηκαν μόνον 32 κιλά. Στον δεύτερο έλεγχο όμως που έγινε στις 28.03, εντοπίστηκε μεγάλη ποσότητα παράνομων αλιευμάτων και συγκεκριμένα 126 συσκευασίες από φελιζόλ που περιείχαν 765 κιλά κουτσομούρας! Και στις δύο περιπτώσεις τα αλιεύματα κατασχέθηκαν, ενώ εμπλέκονται Έλληνες και Τούρκοι. Οι Έλληνες εμπλεκόμενοι δραστηριοποιούνται στην Ιχθυόσκαλα Καβάλας, ενώ οι Τούρκοι είναι εισαγωγείς ψαριών. Οι έλεγχοι συνεχίζονται και αναμένουμε την επίσημη ενημέρωση από το λιμεναρχείο Καβάλας αλλά και τη θέση που θα πάρει για το θέμα η Διεύθυνση της Ιχθυόσκαλας.

neaegnatia

ΕΛ.ΠΕΤΡ.

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Φύλακας με 110.000 € εισόδημα ετησίως


Σίγουρα μισθοί Ευρωπαϊκού επιπέδου είναι αυτοί που απολαμβάνουν οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Πετρέλαια.

Στελέχη της διοίκησης του ομίλου υποστηρίζουν πως ένας φύλακας βάρδιας μαζί με τις υπερωρίες εισπράττει ετησίως 110.000 ευρώ. Ένας τραπεζοκόμος παίρνει 74.000 ευρώ ετησίως, κλητήρας 67.000 ευρώ, αποθηκάριος 78.000 ευρώ, οδηγός 67.000 και οδηγός πυροσβεστικού 88.000 ευρώ.
Οι εργαζόμενοι είναι από τους καλύτερα αμειβόμενους σε σχέση με τους αντίστοιχους εργαζομένους στην Ε.Ε..

Σε μία περίοδο οικονομικής ύφεσης και λιτότητας για το σύνολο σχεδόν των μισθωτών και συνταξιούχων, το Σωματείο των εργαζομένων στα ΕΛ.ΠΕ, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η διοίκηση του ομίλου, και δημοσιεύονται στην «Ημερησία» ζητά αυξήσεις 18%. Οι συνδικαλιστές είναι σε διαπραγματεύσεις για τη συλλογική σύμβαση εργασίας και όπως σημειώνουν στελέχη του ομίλου ζητούν αύξηση 4,7% συν 3% που είναι το χρονοεπίδομα και μαζί με διάφορα θεσμικά αιτήματα, το σύνολο των αυξήσεων φτάνει στο 18%. Το 2009 και το 2010 οι εργαζόμενοι είχαν λάβει αυξήσεις 7% και 7%.

Μάλιστα, το ΠΣΕΕΠ (Πανελλήνιο Σωματείο Εργαζομένων στα Ελληνικά Πετρέλαια) επειδή δεν ικανοποιούνται τα αιτήματα έχει κηρύξει από την ερχόμενη Κυριακή 3 Απριλίου δύο επαναλαμβανόμενες 10ήμερες απεργίες, που απειλούν να στεγνώσουν την αγορά.
Σύμφωνα με τη διοίκηση των ΕΛ.ΠΕ τα διυλιστήρια έχουν έλλειμμα παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας. Στελέχη του ομίλου, λένε μάλιστα ότι "οι μισθοί είναι ευρωπαϊκοί, και καλώς είναι έτσι, αλλά η παραγωγικότητα είναι Αιγύπτου, Τουρκίας κλπ. Η νοοτροπία είναι Δημόσιο..."

Σύμφωνα με πηγές, η διοίκηση του ομίλου προτείνει στο Σωματείο των εργαζομένων "πάγωμα" μισθών, αύξηση των ωρών απασχόλησης από τις 38 εβδομαδιαίως στις 40 αλλά και είσοδο των νεοπροσλαμβανόμενων σε χαμηλότερο κλιμάκιο.

Πάντως η διοίκηση παραμένει αισιόδοξη ως προς την έκβαση των διαπραγματεύσεων.
Εξάλλου, από έρευνες που έχει κάνει η εταιρία έχει διαπιστώσει τη μισθολογική διαφορά ανάμεσα στους εργαζόμενους των ΕΛ.ΠΕ κι άλλων συναδέλφων τους σε χώρες. Για παράδειγμα ο επόπτης των ελληνικών διυλιστηρίων παίρνει 104.300 ευρώ ετησίως, όταν στο Βέλγιο, την Ολλανδία και τη Γερμανία παίρνει 78.700 ευρώ. Ο αντίστοιχος Ιταλός και Ισπανός επόπτης παίρνει 64.300 ευρώ και στην Ουγγαρία, τη Ρωσία και τη Ρουμανία οι ετήσιες αποδοχές του είναι 35.300 ευρώ.

Στις 61.800 ευρώ είναι οι μικτές αποδοχές του χειριστή Α' και τεχνίτη Α΄ όταν οι αντίστοιχες στη Γερμανία είναι 52.400 και στην Ιταλία 41.500 ευρώ.

Αξιοζήλευτα είναι τα προνόμια των εργαζομένων στον όμιλο των ΕΛ.ΠΕ. Όπως υποστηρίζει η διοίκηση, απολαμβάνουν τετραήμερες πληρωμένες διακοπές σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων, ενώ στην ΕΚΟ υπάρχει επίδομα άγαμου!
Πιο συγκεκριμένα οι εργαζόμενοι στα διυλιστήρια παίρνουν 17,8 μισθούς ετησίως. Οι τρεις λογίζονται ως πριμ παραγωγικότητας και τους παίρνουν κάθε χρόνο. "Βρέξει χιονίσει" εισπράττουν αύξηση 2,5% κάθε χρόνο (χρονοεπίδομα).

Επίσης έχουν κάθε μέρα δωρεάν φαγητό στην εταιρία, αλλά και 200 ευρώ ετησίως ως επίδομα κυλικείου (καφέ κλπ.) Τα παιδιά των εργαζομένων έχουν δωρεάν βρεφονηπιακούς σταθμούς και κατασκηνώσεις, αλλά και απονομή βραβείων στους αριστούχους.
Επίσης η εταιρία έχει κάνει για λογαριασμό τους πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης, ενώ η μεταφορά τους στα γραφεία της εταιρίας όπως και στα διυλιστήρια γίνεται δωρεάν με λεωφορεία.

Πέραν αυτών οι προσαυξήσεις βάρδιας είναι 39,5% (+22% πάνω από την αγορά), ενώ η προσαυξήσεις κανονικής άδειας είναι στο 44%. Οι υπερωρίες που δίνονται είναι 12% πάνω από τη νομοθεσία.
Έχουν επίσης αυτόματες μισθολογικές αυξήσεις στην τριετία, 15ετία και 25ετία αλλά και επίδομα πολυετίας.

Οι αποζημιώσεις είναι στο 100%.

newsday

ΚΑΛΟ

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011


Δείτε τo πιο ακριβό αυτοκίνητο στον κόσμο!!


Το Koenigsegg Trevita είναι μία ειδική έκδοση αυτοκινήτου (μόνο τρία υπάρχουν σε όλο τον πλανήτη) και το κόστος του ξεπερνά τα 2 εκατ. ευρώ, τιμή που το καθιστά το ακριβότερο παγκοσμίως…
Πρόκειται για ένα από τα εντυπωσιακότερα οχήματα που μπορεί κανείς να συναντήσει στον κόσμο, φτάνει εκπληκτικές ταχύτητες σε ελάχιστο χρόνο, ενώ σε ολόκληρη την υφήλιο υπάρχουν μόλις τρία ίδια!

Το κόστος του Koenigsegg Trevita ξεπερνά τα 2 εκατ. ευρώ και μοιάζει απλησίαστο ακόμη και για τους πλέον… εύπορους ανά τον κόσμο. Όπως φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι δίθυρο με έξι ταχύτητες και μπορεί να… κοντράρει μονοθέσια της Formula 1!

Είναι σουηδικής κατασκευής και κατασκευάστηκε πριν περίπου ένα χρόνο. Για την συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού, αποτελεί ένα διαμάντι υπερπολυτελείας που είναι απλά για τη… βιτρίνα, ενώ για ένα μεγάλο μέρος αυτής αποτελεί προκλητική κατασκευή στους χαλεπούς καιρούς της εποχής μας...
gazzetta.gr