Οι απαγορευμένες διαφημίσεις της μόδας
Αμφιλεγόμενες πόζες που προκάλεσαν οργή και ενίοτε σοκ
Ο δημιουργός είχε την έμπνευση, ο φωτογράφος ή ο σκηνοθέτης, την εκτέλεσε, ο πελάτης την ενέκρινε αλλά το τελικό προϊόν δεν έφτασε ποτέ στον άμεσο αποδέκτη: τον καταναλωτή!
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου ο διαφημιστής μάλλον υπερέβαλε εαυτόν, το brain storming κατέληξε σε καταστροφή και η καμπάνια βρέθηκε κακήν κακώς, στα σκουπίδια. Τόσο χαμένο γκλάμορους! Στον κόσμο της μόδας και της διαφήμισης, η λεπτή γραμμή που χωρίζει το προκλητικό από το κοινωνικά αποδεκτό, ισορροπεί επικίνδυνα όπως ένα... πρωτόβγαλτο μοντέλο πρώτη φορά σε 12ποντα.
Σε πολλές από τις παρακάτω περιπτώσεις διαφημίσεων στον τομέα της μόδας, χρειάστηκε να επέμβει η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA), η οποία και γίνεται αποδέκτης καταγγελιών, για μια σειρά από καμπάνιες που είτε σόκαραν για το περιεχόμενό τους, είτε προέβαλαν λάθος κοινώς αποδεκτά, πρότυπα.