Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012
ΠΟΥΤΑΝΑ ΖΩΗ
Πήγε σε ομαδικό όργιο και «έπεσε» πάνω στη… μητριά του!
Τελικά όλα μπορούν να συμβούν. άλλωστε όλοι γνωρίζουμε την λαική φράση «μόνο βούνο με βουνό δεν σμίγει». Αυτό συνέβη στην Κρήτη, όχι να σμίξουν τα βουνά αλλά ο γιος ενός 53χρονου, από τον πρώτο του γάμο πήγε σε ομαδικά όργια και έπεσε πάνω στην δεύτερη γυναίκα του πατέρα του.
Το περιστατικό συνέβη πριν λίγες μέρες στο Ηράκλειο. Ο γιος του 53χρονου είπε να το ρίξει λίγο έξω μέσω αγγελίας για εύρεση γυναικείας παρέας. Αυτή ήταν και η αφορμή της μοιραίας συνάντησης. Η μητριά του και μια φίλη της, «ψάρευαν» ερωτικούς πελάτες μέσω αγγελίας που είχαν βάλει σε εφημερίδα και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, έβγαιναν δήθεν για βόλτα και κατέληγαν σε »ροζ» γκαρσονιέρες για ομαδικά όργια. Το τελευταίο όμως ήταν διαφορετικό από τα υπόλοιπα…
Τελικά όλα μπορούν να συμβούν. άλλωστε όλοι γνωρίζουμε την λαική φράση «μόνο βούνο με βουνό δεν σμίγει». Αυτό συνέβη στην Κρήτη, όχι να σμίξουν τα βουνά αλλά ο γιος ενός 53χρονου, από τον πρώτο του γάμο πήγε σε ομαδικά όργια και έπεσε πάνω στην δεύτερη γυναίκα του πατέρα του.
Το περιστατικό συνέβη πριν λίγες μέρες στο Ηράκλειο. Ο γιος του 53χρονου είπε να το ρίξει λίγο έξω μέσω αγγελίας για εύρεση γυναικείας παρέας. Αυτή ήταν και η αφορμή της μοιραίας συνάντησης. Η μητριά του και μια φίλη της, «ψάρευαν» ερωτικούς πελάτες μέσω αγγελίας που είχαν βάλει σε εφημερίδα και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, έβγαιναν δήθεν για βόλτα και κατέληγαν σε »ροζ» γκαρσονιέρες για ομαδικά όργια. Το τελευταίο όμως ήταν διαφορετικό από τα υπόλοιπα…
ΟΥΥ.. ΜΩΡΗ ΛΟΥΝΓΡΑ
Σεξουαλική παρενόχληση Γαβαλά στη φυλακή
Μια από τις πιο δυσάρεστες εμπειρίες της χλιδάτης ζωής του ζει ο μόδιστρος Λάκης Γαβαλάς. Και το χειρότερο που αντιμετωπίζει ο Λάκης είναι ο σεξουαλικός ρατσισμός μέσα στις φυλακές. Φωνές ακούγονται από όπου περνάει και σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες προχώρησαν σε λεκτική σεξουαλική παρενόχληση με τον επιχειρηματία να παραμένει ψύχραιμος, σύμφωνα με το fimes.gr.
Ο Λάκης Γαβαλάς ούτως ή άλλως θα μεταφερθεί στην Άμφισσα,
Μια από τις πιο δυσάρεστες εμπειρίες της χλιδάτης ζωής του ζει ο μόδιστρος Λάκης Γαβαλάς. Και το χειρότερο που αντιμετωπίζει ο Λάκης είναι ο σεξουαλικός ρατσισμός μέσα στις φυλακές. Φωνές ακούγονται από όπου περνάει και σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες προχώρησαν σε λεκτική σεξουαλική παρενόχληση με τον επιχειρηματία να παραμένει ψύχραιμος, σύμφωνα με το fimes.gr.
Ο Λάκης Γαβαλάς ούτως ή άλλως θα μεταφερθεί στην Άμφισσα,
Ετικέτες
Διάφορα,
Λαιφ σταιλ
ΣΤΗ ΚΡΕΜΑΛΑ
«Στα μαλακά» έπεσε δικαστής για την αποπλάνηση του παιδιού του
Έξι χρόνια ποινή κάθειρξης για την κακοποίηση του 5χρονου γιου του
Στη φυλακή οδηγήθηκε δικαστής, μετά την καταδίκη του για την κατηγορία της αποπλάνησης σε βάρος του ανήλικου παιδιού του.
Το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων κήρυξε ένοχο τον κατηγορούμενο δικαστή και τον καταδίκασε σε ποινή κάθειρξης 6 ετών για την αποπλάνηση του μόλις 5 ετών γιού του.
Με την απόφασή του το Δευτεροβάθμιο δικαστήριο μείωσε ουσιαστικά την ποινή που του είχε επιβάλει το πρωτόδικο δικαστήριο (Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων) στον δικαστή κατά 7 έτη.
Η ακροαματική διαδικασία ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ήταν πολύωρη με τις περιγραφές που περιλαμβάνονταν στην δικογραφία σε βάρος του εν λόγω δικαστικού λειτουργού, διαζευγμένου, να προκαλούν πολλές φορές δυσφορία και αποτροπιασμό στους παριστάμενους στην δικαστική αίθουσα.
Οι δικαστές του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων έκριναν ένοχο τον δικαστικό λειτουργό, που δεν ασχολείται με την ποινική δικαιοσύνη, βασιζόμενοι κυρίως σε σοβαρά στοιχεία της δικογραφίας και παρά την προσπάθεια προσώπων του οικογενειακού κύκλου του κατηγορούμενου να αμβλύνουν τις εντυπώσεις και να αναιρέσουν τις περιγραφές της σεξουαλικής και ψυχολογικής περιπέτειας που βίωσε το παιδάκι.
Προβληματισμό έχει προκαλέσει το γεγονός πως ο κατηγορούμενος δικαστής, μετά την πρώτη πρωτοβάθμια καταδίκη του σε 13 χρόνια κάθειρξη - για την έκτιση της οποίας το δικαστήριο είχε δώσει ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεση - δεν είχε τεθεί σε διαθεσιμότητα, καθώς καμία αρμόδια αρχή δεν κίνησε την σχετική διαδικασία μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης για την σοβαρότατη κατηγορία για την αποπλάνηση, με αποτέλεσμα να υπηρετεί στο δικαστικό Σώμα κανονικά και να δικάζει.
Η υπόθεση εκδικάστηκε και κρίθηκε με την απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων τον περασμένο Απρίλιο και μέσα σε λίγους μήνες προσδιορίστηκε η δευτεροβάθμια δίκη, γεγονός που έχει σχολιαστεί σε νομικούς κύκλους.
Έξι χρόνια ποινή κάθειρξης για την κακοποίηση του 5χρονου γιου του
Στη φυλακή οδηγήθηκε δικαστής, μετά την καταδίκη του για την κατηγορία της αποπλάνησης σε βάρος του ανήλικου παιδιού του.
Το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων κήρυξε ένοχο τον κατηγορούμενο δικαστή και τον καταδίκασε σε ποινή κάθειρξης 6 ετών για την αποπλάνηση του μόλις 5 ετών γιού του.
Με την απόφασή του το Δευτεροβάθμιο δικαστήριο μείωσε ουσιαστικά την ποινή που του είχε επιβάλει το πρωτόδικο δικαστήριο (Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων) στον δικαστή κατά 7 έτη.
Η ακροαματική διαδικασία ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ήταν πολύωρη με τις περιγραφές που περιλαμβάνονταν στην δικογραφία σε βάρος του εν λόγω δικαστικού λειτουργού, διαζευγμένου, να προκαλούν πολλές φορές δυσφορία και αποτροπιασμό στους παριστάμενους στην δικαστική αίθουσα.
Οι δικαστές του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων έκριναν ένοχο τον δικαστικό λειτουργό, που δεν ασχολείται με την ποινική δικαιοσύνη, βασιζόμενοι κυρίως σε σοβαρά στοιχεία της δικογραφίας και παρά την προσπάθεια προσώπων του οικογενειακού κύκλου του κατηγορούμενου να αμβλύνουν τις εντυπώσεις και να αναιρέσουν τις περιγραφές της σεξουαλικής και ψυχολογικής περιπέτειας που βίωσε το παιδάκι.
Προβληματισμό έχει προκαλέσει το γεγονός πως ο κατηγορούμενος δικαστής, μετά την πρώτη πρωτοβάθμια καταδίκη του σε 13 χρόνια κάθειρξη - για την έκτιση της οποίας το δικαστήριο είχε δώσει ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεση - δεν είχε τεθεί σε διαθεσιμότητα, καθώς καμία αρμόδια αρχή δεν κίνησε την σχετική διαδικασία μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης για την σοβαρότατη κατηγορία για την αποπλάνηση, με αποτέλεσμα να υπηρετεί στο δικαστικό Σώμα κανονικά και να δικάζει.
Η υπόθεση εκδικάστηκε και κρίθηκε με την απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων τον περασμένο Απρίλιο και μέσα σε λίγους μήνες προσδιορίστηκε η δευτεροβάθμια δίκη, γεγονός που έχει σχολιαστεί σε νομικούς κύκλους.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ
Ποια είναι η «νάρκη» στα θεμέλια της ελληνικής Οικονομίας
Από τα πρόστιμα ύψους μισού εκατ. ευρώ εισπράχτηκαν μόλις 14!
Κατά πάσα πιθανότητα, συνιστά νέο …παγκόσμιο ρεκόρ, το οποίο στο μέλλον πολύ δύσκολα θα καταρριφθεί. Κι εν πολλοίς εξηγεί για ποιο λόγο η ελληνική οικονομία και μαζί της ολόκληρη η χώρα έφτασε στο σημείο που έχει φτάσει.
Περί τίνος πρόκειται; Όπως έγινε γνωστό, με τον πιο επίσημο τρόπο, το 12μηνο που πέρασε, οι αρμόδιες υπηρεσίες των τελωνείων της χώρας επέβαλλαν για διάφορους λόγους, πρόστιμα συνολικής αξίας 500 εκατ. ευρώ, περίπου. Μέχρι εδώ τίποτα το περίεργο. Ωστόσο, όπως προκύπτει από τον απολογισμό του υπουργείου Οικονομικών, απ΄ αυτό το μισό εκατομμύριο, στο «τέλος της ημέρας» εισπράχθηκαν μόλις …14 εκατ ευρώ. Όλα τα υπόλοιπα εκκρεμούν!
Πρόκειται για να αντιστοιχία που προκαλεί τρόμο και θλίψη, καθώς αποδεικνύει εμπράκτως ότι: α) δεν υπάρχει φοροεισπρακτικός μηχανισμός για να κάνει τη δουλειά του και να εισπράξει τα λεφτά και β) ο μέσος πολίτης αισθάνεται ότι έχει πλέον το ακαταδίωκτο, οπότε μπορεί και να μην πληρώνει τα πρόστιμα που του επιβάλλονται.
Ανάλογη είναι η εικόνα που επικρατεί σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο πλέον σηκώνει τα χέρια ψηλά. Και κάπως έτσι φτάσαμε στο σημείο, για κάθε 5 ευρώ φόρων που επιβάλλονται, με νέα μέτρα και ανακοινώσεις, να εισπράττεται μόλις το 1!
Αυτή είναι η γενική αντιστοιχία που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην χώρα και συνιστά τη βασική αιτία της κακοδαιμονίας της.
Κατά συνέπεια, όπως γίνεται πλέον αντιληπτό και στην ηγεσία του οικονομικού επιτελείου, αν δεν χτιστεί από την αρχή ένας νέος φοροεισπρακτικός μηχανισμός, που να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στα στοιχειώδη, κάθε προσπάθεια διάσωσης της χώρας θα είναι εξαρχής καταδικασμένη.
Πηγη. Newsbomb.gr.
Από τα πρόστιμα ύψους μισού εκατ. ευρώ εισπράχτηκαν μόλις 14!
Κατά πάσα πιθανότητα, συνιστά νέο …παγκόσμιο ρεκόρ, το οποίο στο μέλλον πολύ δύσκολα θα καταρριφθεί. Κι εν πολλοίς εξηγεί για ποιο λόγο η ελληνική οικονομία και μαζί της ολόκληρη η χώρα έφτασε στο σημείο που έχει φτάσει.
Περί τίνος πρόκειται; Όπως έγινε γνωστό, με τον πιο επίσημο τρόπο, το 12μηνο που πέρασε, οι αρμόδιες υπηρεσίες των τελωνείων της χώρας επέβαλλαν για διάφορους λόγους, πρόστιμα συνολικής αξίας 500 εκατ. ευρώ, περίπου. Μέχρι εδώ τίποτα το περίεργο. Ωστόσο, όπως προκύπτει από τον απολογισμό του υπουργείου Οικονομικών, απ΄ αυτό το μισό εκατομμύριο, στο «τέλος της ημέρας» εισπράχθηκαν μόλις …14 εκατ ευρώ. Όλα τα υπόλοιπα εκκρεμούν!
Πρόκειται για να αντιστοιχία που προκαλεί τρόμο και θλίψη, καθώς αποδεικνύει εμπράκτως ότι: α) δεν υπάρχει φοροεισπρακτικός μηχανισμός για να κάνει τη δουλειά του και να εισπράξει τα λεφτά και β) ο μέσος πολίτης αισθάνεται ότι έχει πλέον το ακαταδίωκτο, οπότε μπορεί και να μην πληρώνει τα πρόστιμα που του επιβάλλονται.
Ανάλογη είναι η εικόνα που επικρατεί σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο πλέον σηκώνει τα χέρια ψηλά. Και κάπως έτσι φτάσαμε στο σημείο, για κάθε 5 ευρώ φόρων που επιβάλλονται, με νέα μέτρα και ανακοινώσεις, να εισπράττεται μόλις το 1!
Αυτή είναι η γενική αντιστοιχία που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην χώρα και συνιστά τη βασική αιτία της κακοδαιμονίας της.
Κατά συνέπεια, όπως γίνεται πλέον αντιληπτό και στην ηγεσία του οικονομικού επιτελείου, αν δεν χτιστεί από την αρχή ένας νέος φοροεισπρακτικός μηχανισμός, που να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στα στοιχειώδη, κάθε προσπάθεια διάσωσης της χώρας θα είναι εξαρχής καταδικασμένη.
Πηγη. Newsbomb.gr.
ΜΠΡΑΒΟ ΘΡΑΣΟΣ
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012
Ημαθία: Έκλεβαν το... σκελετό ολόκληρου κτιρίου!
Το θράσος 6 ατόμων δεν είχε όρια! Έχουμε ακούσει για περιπτώσεις κλοπής σιδερένιων και χάλκινων αντικειμένων (καπάκια φρεατίων, καλωδίων κτλ) τα οποία οι δράστες τα πουλάνε για να βγάλουν λεφτά.
Όμως, στην περίπτωση της Ημαθίας, οι κλέφτες πήγαν να "σηκώσουν" κυριολεκτικά ένα ολόκληρο κτίριο!
Και οι 6 που ήταν στο κόλπο, είναι Έλληνες ηλικίας από 23 μεχρι 42 χρόνων. Τι έκαναν ;
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αστυνομίας, έβαλαν στο "μάτι" το μεταλλικό σκελετό κτιρίου, ιδιοκτησίας τράπεζας. Πήραν ένα φορτηγό και... πήγαν να τον σηκώσουν!
Συγκεκριμένα στις 30 Ιανουαρίου, ένας 32χρονος μαζί με άγνωστο συνεργό του εκοψαν με ειδικό κόφτη οξυγόνου, μέρος του σκελετού του κτιρίου συνολικού βάρους 5 τόνων και 700 κιλών!
Τεμάχισαν το σκελετό σε κομμάτα και στη συνέχεια πήγαν να φέρουν το φορτηγό για να τα φορτώσουν, με τη βοήθεια φορτωτικού μηχανήματος! Και για να μην έχουν κάνα... απρόοπτο, κοντά στο κτίριο βρισκόταν και ένας 60χρονος για να κρατάει τσίλιες, μέσα στο ΙΧ του.
Τους κατάλαβαν, έφυγαν αλλά... ξαναγύρισαν!
Κάποια στιγμή, οι κάτοικοι της περιοχής είδαν ότι κάτι περίεργο συμβαίνει και οι δράστες έφυγαν άρον - άρον.
Λίγο αργότερα όμως, πήγαν στο σημείο άλλα τρία άτομα που ήταν κι αυτά στο κόλπο και... άρχισαν να φορτώνουν τα σίδερα.
Όπως προέκυψε, μετά τη σύλληψη των 6 ατόμων, συνεργάζονταν με έναν 39χρονο, ο οποίος αγόραζε τα κλεμμένα σίδερα τα οποία έλιωνε στο κέντρο ανακύκλωσης μετάλλων που διαθέτει.
Σε έρευνα που έκαναν οι αστυνομικοί στα οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν, στο κέντρο ανακύκλωσης μετάλλων και στο σπίτι του ενός από τους δράστες, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν το φορτωτικό μηχάνημα, ο κόφτης οξυγόνου, 4 φιάλες οξυγόνου, περίπου 3.500 κιλά σιδήρων, 3 μεταλλικοί ράβδοι και 1 μεταλλική γωνία...
newsit
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΡΑΓΓΕΣ
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012
Τα δέκα μεγαλύτερα τούνελ του κόσμου
Κάνοντας ένα ταξίδι μέσα στις γιορτές εντός του εθνικού μας οδικού δικτύου και διασχίζοντας κάποιες από τις πιο σύγχρονες σήραγγες, αναρωτήθηκα ποια είναι τα μεγαλύτερα του κόσμου.
Μετά από αρκετό ψάξιμο, οι μεγαλύτερες οδικής χρήσεως σήραγγες οι περισσότερες βρίσκονται στην Ευρώπη και τα τελευταία χρόνια έχουν δοθεί στη κυκλοφορία και αρκετές στην Κίνα και Ταΐβάν
Ας αρχίσουμε λοιπόν να δούμε μία μια, αρχίζοντας από τη μικρότερη:
10. Baojiashan
Με μήκος 11.200 μέτρα, αποτελεί το τρίτο μεγαλύτερο τούνελ της Κίνας. Είναι μέρος του τεράστιου αυτοκινητόδρομου G30 με συνολικό μήκος τα 4.280 χλμ όταν ολοκληρωθεί, που ενώνει τις πόλεις Lianyungang στη βορειοανατολική Κίνα με τη Khorgas που βρίσκεται στα σύνορα με το Καζακστάν. Έχει μια σήραγγα ανά κατεύθυνση και παραδόθηκε στη κυκλοφορία στις 28 Μάιου του 2009.
9. Gudvanga
Το συγκεκριμένο τούνελ βρίσκεται στη Νορβηγία και στο Sogn og Fjordane . Η σήραγγα συνδέει το χωριό Gudvangen με την κοιλάδα Undredalen και είναι μέρος της ευρωπαϊκού αυτοκινητόδρομου E16 . Το μήκος του είναι στα 11.428 μέτρα, καθιστώντας το δεύτερο μεγαλύτερο οδικό τούνελ της Νορβηγίας από την στιγμή που άνοιξε για το κοινό στις 17 Δεκεμβρίου 1991.
8. Mont Blanc Tunnel
Από τα πιο δημοφιλή τούνελ της Ευρώπης. Βρίσκεται στα σύνολα Γαλλίας και Ιταλίας κάτω από το όρος Mont Blanc (ή Monte Bianco στα Ιταλικά) της οροσειράς των Άλπεων. Ενώνει τη Γαλλική πόλη Chamonix με την αντίστοιχη Ιταλική Courmayeur . Οι εργασίες ξεκίνησαν το 1957 και ολοκληρώθηκαν το 1965, με ημέρα παράδοσης την 19 Ιουλίου. Το συνολικό του μήκος να ανέρχεται στα 11.611 μέτρα, 8,6 μέτρα πλάτος και 4,35 μέτρα ύψος. Η υψομετρική διαφορά κάθε άκρης της σήραγγα είναι 107 μέτρα, με το υψόμετρο στη γαλλική πλευρά να είναι 1.274 μέτρα και αντίστοιχα στην ιταλική 1.381 μέτρα. Μέχρι την μεγάλη φωτιά που εκδηλώθηκε στις 24 Μαρτίου του 1999 και έχασαν τη ζωή τους 39 άτομα, η διαχείριση της σήραγγας αποτελούταν από δύο φορείς, έναν Γαλλικό, την ATMB και έναν Ιταλικό, την SITMB. Το θλιβερό αυτό γεγονός αποκάλυψε έλλειψη στοιχειωδών μέτρων ασφαλείας και συνεργασίας μεταξύ των δυο μερών και έτσι συστήθηκε μια εταιρεία αποτελούμενη από τους δύο προηγούμενους φορείς.
7. Maijishan
To δεύτερο μεγαλύτερο τούνελ της Κίνας και ταυτόχρονα το τρίτο μεγαλύτερο στο κόσμο με διπλές σήραγγες, μια ανά κατεύθυνση. Βρίσκεται και αυτό πάνω στον οδικό άξονα G30 της Κίνας που ενώνει τις πόλεις Lianyungang με τη Khorgasκαι είναι δυτικά της Shanghai, στη περιοχή Baoji Maijishan Tianshui. Είναι ένα από τα τέσσερα τούνελ του συγκεκριμένου δικτύου και το μήκος του είναι 12,290 μέτρα με χρονολογία παράδοσης και αυτό το 2009.
6. Frejus
Το δεύτερο τούνελ μεταξύ των Γαλλοϊταλικών συνόρων βρίσκεται και αυτό στις Άλπεις Cottian. Μέρος του οδικού δικτύου Α43, στη Γαλλική άκρη βρίσκεται η πόλη Modane και στην Ιταλική η Bardonecchia . Αποτελεί την κύρια αρτηρία μετάβασης προς την κεντρική Ευρώπη, επιλέγοντας την το 80% των οχημάτων, με τα πρώτα 20 χρόνια λειτουργίας της να την έχουν διασχίσει πάνω από 20 εκ. οχήματα. Το μήκος του τούνελ είναι 12.898 μέτρα με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση. Η κατασκευή της διήρκεσε 6 χρόνια και παραδόθηκε στο αυτοκινητιστικό κοινό στις 12 Ιουλίου τους 1980.
5. Hsuehshan
Μεταφράζεται ως Snow Mountain (Χιονισμένο Βουνό) και είναι το μεγαλύτερο τούνελ της Ταϊβάν. Ανήκει στον αυτοκινητόδρομο no.5 που ενώνει την πρωτεύουσα Ταϊπέι με την πόλη Su-ao, Yilan, στα βορειοανατολικά της χώρας, μια απόσταση 54,3 χλμ. Μετά την ολοκλήρωση του στις 16 Ιουνίου του 2006 έπειτα από 15 χρόνια εργασιών, ο χρόνος που χρειάζεται για τη μετάβαση από τη μια πόλη στην άλλη είναι μισή ώρα, όταν πριν ξεπερνούσε τις 2 ώρες. Το συνολικό του μήκος φτάνει 12.942 μέτρα και αποτελείται από μια σήραγγα ανά κατεύθυνση.
4. Αrlberg
Με μήκος 13.972 μέτρα είναι το τρίτο μεγαλύτερο τούνελ της Ευρώπης. Βρίσκεται στην Αυστρία κατά μήκος του ορεινού όγκου Arlberg και του οδικού άξονα S16 που ενώνει το Tyrol με το Vorarlberg . Δόθηκε στη κυκλοφορία την πρώτη Δεκεμβρίου του 1978 μετά από 4 χρόνια εκσκαφών και στα πρώτα 20 χρόνια λειτουργίας του την είχαν διασχίσει 2,6 εκ. οχήματα.
3. St. Gotthard
Η συγκεκριμένη σήραγγα βρίσκεται στην Ελβετία και είναι μέρος του ορεινού περάσματος St. Gotthard που στη βόρεια είσοδο της βρίσκεται η πόλη Göschenen και στη νότια η Airolo . Έχει μήκος 16.942 μέτρα και όταν δόθηκε στη κυκλοφορία στις 5 Σεπτεμβρίου του 1980 ήταν η μεγαλύτερη μονή σήραγγα του κόσμου. Δυστυχώς και σε αυτή τη σήραγγα έχει καταγραφεί θανατηφόρο ατύχημα, όταν στις 24 Οκτωβρίου του 2001 συγκρούστηκαν 2 φορτηγά και από τη φωτιά που προκλήθηκε είχε ως θλιβερή συνέπεια την απώλεια 11 ατόμων.
2. Zhongnanshan
Αποτελεί το τρίτο κινέζικο τούνελ που βρίσκουμε στη δεκάδα με τα μακρύτερα τούνελ του κόσμου και συγχρόνως το πρώτο διπλής σήραγγας, με κάθε μια να εξυπηρετεί μια κατεύθυνση. Βρίσκεται στην επαρχία Shaanxi της Κίνας και ¨τρυπάει το βουνό Zhongnan όντας μέρος του οδικού άξονα Xi an - Ankang που ενώνει τους νομούς Changan και Zhashui. Το μήκος του ανέρχεται στο εκπληκτικό νούμερο των 18.040 μέτρων και παραδόθηκε στη κυκλοφορία πριν 5 χρόνια, στις 20 Ιανουαρίου του 2007 κοστίζοντας 410 εκ. δολάρια.
1. Lærdal
Ο βασιλιάς των τούνελ βρίσκεται στη Νορβηγία και είναι με διαφορά η μεγαλύτερη σήραγγα του κόσμου. Αποτελεί τμήμα της σύνδεσης μεταξύ της πρωτεύουσας του Όσλο και του Bergen , στη δυτική ακτή. Το μήκος του αγγίζει το εκθαμβωτικό νούμερο των 24.510 μέτρων και επίσης είναι μέρος του Ευρωπαϊκού άξονα E16 . H κατασκευή του διήρκεσε πέντε χρόνια και παραδόθηκε στη κυκλοφορία στις 27 Νοεμβρίου του 2000. Άξιο αναφοράς για αυτή τη σήραγγα είναι ότι κατά μήκος της μπορεί ο οδηγός να βρει τρία σπήλαια όπως επίσης είναι η μοναδική από τις προαναφερθείσες σήραγγες που ο χρήστης δεν πληρώνει τέλος διοδίων.
Πηγή autoblog
Μετά από αρκετό ψάξιμο, οι μεγαλύτερες οδικής χρήσεως σήραγγες οι περισσότερες βρίσκονται στην Ευρώπη και τα τελευταία χρόνια έχουν δοθεί στη κυκλοφορία και αρκετές στην Κίνα και Ταΐβάν
Ας αρχίσουμε λοιπόν να δούμε μία μια, αρχίζοντας από τη μικρότερη:
10. Baojiashan
Με μήκος 11.200 μέτρα, αποτελεί το τρίτο μεγαλύτερο τούνελ της Κίνας. Είναι μέρος του τεράστιου αυτοκινητόδρομου G30 με συνολικό μήκος τα 4.280 χλμ όταν ολοκληρωθεί, που ενώνει τις πόλεις Lianyungang στη βορειοανατολική Κίνα με τη Khorgas που βρίσκεται στα σύνορα με το Καζακστάν. Έχει μια σήραγγα ανά κατεύθυνση και παραδόθηκε στη κυκλοφορία στις 28 Μάιου του 2009.
9. Gudvanga
Το συγκεκριμένο τούνελ βρίσκεται στη Νορβηγία και στο Sogn og Fjordane . Η σήραγγα συνδέει το χωριό Gudvangen με την κοιλάδα Undredalen και είναι μέρος της ευρωπαϊκού αυτοκινητόδρομου E16 . Το μήκος του είναι στα 11.428 μέτρα, καθιστώντας το δεύτερο μεγαλύτερο οδικό τούνελ της Νορβηγίας από την στιγμή που άνοιξε για το κοινό στις 17 Δεκεμβρίου 1991.
8. Mont Blanc Tunnel
Από τα πιο δημοφιλή τούνελ της Ευρώπης. Βρίσκεται στα σύνολα Γαλλίας και Ιταλίας κάτω από το όρος Mont Blanc (ή Monte Bianco στα Ιταλικά) της οροσειράς των Άλπεων. Ενώνει τη Γαλλική πόλη Chamonix με την αντίστοιχη Ιταλική Courmayeur . Οι εργασίες ξεκίνησαν το 1957 και ολοκληρώθηκαν το 1965, με ημέρα παράδοσης την 19 Ιουλίου. Το συνολικό του μήκος να ανέρχεται στα 11.611 μέτρα, 8,6 μέτρα πλάτος και 4,35 μέτρα ύψος. Η υψομετρική διαφορά κάθε άκρης της σήραγγα είναι 107 μέτρα, με το υψόμετρο στη γαλλική πλευρά να είναι 1.274 μέτρα και αντίστοιχα στην ιταλική 1.381 μέτρα. Μέχρι την μεγάλη φωτιά που εκδηλώθηκε στις 24 Μαρτίου του 1999 και έχασαν τη ζωή τους 39 άτομα, η διαχείριση της σήραγγας αποτελούταν από δύο φορείς, έναν Γαλλικό, την ATMB και έναν Ιταλικό, την SITMB. Το θλιβερό αυτό γεγονός αποκάλυψε έλλειψη στοιχειωδών μέτρων ασφαλείας και συνεργασίας μεταξύ των δυο μερών και έτσι συστήθηκε μια εταιρεία αποτελούμενη από τους δύο προηγούμενους φορείς.
7. Maijishan
To δεύτερο μεγαλύτερο τούνελ της Κίνας και ταυτόχρονα το τρίτο μεγαλύτερο στο κόσμο με διπλές σήραγγες, μια ανά κατεύθυνση. Βρίσκεται και αυτό πάνω στον οδικό άξονα G30 της Κίνας που ενώνει τις πόλεις Lianyungang με τη Khorgasκαι είναι δυτικά της Shanghai, στη περιοχή Baoji Maijishan Tianshui. Είναι ένα από τα τέσσερα τούνελ του συγκεκριμένου δικτύου και το μήκος του είναι 12,290 μέτρα με χρονολογία παράδοσης και αυτό το 2009.
6. Frejus
Το δεύτερο τούνελ μεταξύ των Γαλλοϊταλικών συνόρων βρίσκεται και αυτό στις Άλπεις Cottian. Μέρος του οδικού δικτύου Α43, στη Γαλλική άκρη βρίσκεται η πόλη Modane και στην Ιταλική η Bardonecchia . Αποτελεί την κύρια αρτηρία μετάβασης προς την κεντρική Ευρώπη, επιλέγοντας την το 80% των οχημάτων, με τα πρώτα 20 χρόνια λειτουργίας της να την έχουν διασχίσει πάνω από 20 εκ. οχήματα. Το μήκος του τούνελ είναι 12.898 μέτρα με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση. Η κατασκευή της διήρκεσε 6 χρόνια και παραδόθηκε στο αυτοκινητιστικό κοινό στις 12 Ιουλίου τους 1980.
5. Hsuehshan
Μεταφράζεται ως Snow Mountain (Χιονισμένο Βουνό) και είναι το μεγαλύτερο τούνελ της Ταϊβάν. Ανήκει στον αυτοκινητόδρομο no.5 που ενώνει την πρωτεύουσα Ταϊπέι με την πόλη Su-ao, Yilan, στα βορειοανατολικά της χώρας, μια απόσταση 54,3 χλμ. Μετά την ολοκλήρωση του στις 16 Ιουνίου του 2006 έπειτα από 15 χρόνια εργασιών, ο χρόνος που χρειάζεται για τη μετάβαση από τη μια πόλη στην άλλη είναι μισή ώρα, όταν πριν ξεπερνούσε τις 2 ώρες. Το συνολικό του μήκος φτάνει 12.942 μέτρα και αποτελείται από μια σήραγγα ανά κατεύθυνση.
4. Αrlberg
Με μήκος 13.972 μέτρα είναι το τρίτο μεγαλύτερο τούνελ της Ευρώπης. Βρίσκεται στην Αυστρία κατά μήκος του ορεινού όγκου Arlberg και του οδικού άξονα S16 που ενώνει το Tyrol με το Vorarlberg . Δόθηκε στη κυκλοφορία την πρώτη Δεκεμβρίου του 1978 μετά από 4 χρόνια εκσκαφών και στα πρώτα 20 χρόνια λειτουργίας του την είχαν διασχίσει 2,6 εκ. οχήματα.
3. St. Gotthard
Η συγκεκριμένη σήραγγα βρίσκεται στην Ελβετία και είναι μέρος του ορεινού περάσματος St. Gotthard που στη βόρεια είσοδο της βρίσκεται η πόλη Göschenen και στη νότια η Airolo . Έχει μήκος 16.942 μέτρα και όταν δόθηκε στη κυκλοφορία στις 5 Σεπτεμβρίου του 1980 ήταν η μεγαλύτερη μονή σήραγγα του κόσμου. Δυστυχώς και σε αυτή τη σήραγγα έχει καταγραφεί θανατηφόρο ατύχημα, όταν στις 24 Οκτωβρίου του 2001 συγκρούστηκαν 2 φορτηγά και από τη φωτιά που προκλήθηκε είχε ως θλιβερή συνέπεια την απώλεια 11 ατόμων.
2. Zhongnanshan
Αποτελεί το τρίτο κινέζικο τούνελ που βρίσκουμε στη δεκάδα με τα μακρύτερα τούνελ του κόσμου και συγχρόνως το πρώτο διπλής σήραγγας, με κάθε μια να εξυπηρετεί μια κατεύθυνση. Βρίσκεται στην επαρχία Shaanxi της Κίνας και ¨τρυπάει το βουνό Zhongnan όντας μέρος του οδικού άξονα Xi an - Ankang που ενώνει τους νομούς Changan και Zhashui. Το μήκος του ανέρχεται στο εκπληκτικό νούμερο των 18.040 μέτρων και παραδόθηκε στη κυκλοφορία πριν 5 χρόνια, στις 20 Ιανουαρίου του 2007 κοστίζοντας 410 εκ. δολάρια.
1. Lærdal
Ο βασιλιάς των τούνελ βρίσκεται στη Νορβηγία και είναι με διαφορά η μεγαλύτερη σήραγγα του κόσμου. Αποτελεί τμήμα της σύνδεσης μεταξύ της πρωτεύουσας του Όσλο και του Bergen , στη δυτική ακτή. Το μήκος του αγγίζει το εκθαμβωτικό νούμερο των 24.510 μέτρων και επίσης είναι μέρος του Ευρωπαϊκού άξονα E16 . H κατασκευή του διήρκεσε πέντε χρόνια και παραδόθηκε στη κυκλοφορία στις 27 Νοεμβρίου του 2000. Άξιο αναφοράς για αυτή τη σήραγγα είναι ότι κατά μήκος της μπορεί ο οδηγός να βρει τρία σπήλαια όπως επίσης είναι η μοναδική από τις προαναφερθείσες σήραγγες που ο χρήστης δεν πληρώνει τέλος διοδίων.
Πηγή autoblog
ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012
Ρολό χοιρινό: Είσαι έτοιμος για γουρουνιές;
Κρεατάκι γεμιστό με μανιτάρια και μπέικον. Τι άλλο να ζητήσεις από τη ζωή...
Η κρεατοφαγία συνεχίζεται, σήμερα ωστόσο έχουμε κάτι σπέσιαλ!
Θα σου πάρει λίγο περισσότερο σε χρόνο και κόπο, καταλαβαίνεις όμως ότι πρόκειται για γκράντε φαΐ...
Τι θα χρειαστείς (για 2-4 άτομα)
2 κιλά χοιρινό λαιμό (ενημέρωσε τον χασάπη σου ότι θα το κάνεις ρολό)
4 φαρδιές φέτες καπνιστό χοιρινό μπέικον
200 γραμ. μανιτάρια κομμένα σε φέτες
150 γραμ. κασέρι
100 γραμ. βούτυρο
1 πράσινη πιπεριά (κομμένη σε ψιλές λωρίδες)
1 κουταλιά του γλυκού θυμάρι
αλάτι
πιπέρι
(κι αν είσαι μερακλής, βάλε και 100 γραμ. κάστανα βρασμένα)
Πώς το κάνεις
1. Άπλωσε στον πάγκο 2 φύλλα λαδόκολλας. Τοποθέτησε κατόπιν το κρέας πάνω στα φύλλα, αλατοπιπέρωσε και βάλε και το θυμάρι.
2. Άλειψε όλο το κρέας με το βούτυρο και άπλωσε κατά μήκος του όλα τα υλικά. Ρόλαρε μετά το κρέας με τη λαδόκολλα έως ότου κλείσει καλά και σφίξε τις δύο άκρες του με ένα σχοινάκι.
3. Τύλιξε την «κατασκευή» με αλουμινόχαρτο και τοποθέτησέ τη σε ένα ταψί.
4. Ψήνεις σε προθερμασμένο φούρνο για 50 λεπτά και στη συνέχεια αφαιρείς το αλουμινόχαρτο.
5. Προσθέτεις λίγο νερό στο ταψί και συνεχίζεις το ψήσιμο για άλλα 10-15 λεπτά, έως ότου ροδίσει το κρέας.
Αυτό ήταν όλο! Θα το απολαύσεις με τα χίλια...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)