Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΑΓ.ΤΡΙΑΔΑ

Ένα εντυπωσιακό θαλάσσιο «λεωφορείο»!

 

Το Himiko δεν είναι ένα οποιοδήποτε θαλάσσιο μεταφορικό μέσο! Είναι το σούπερ μοντέρνο και ταχύτατο θαλάσσιο λεωφορείο που διασχίζει τον ποταμό Sumida και μεταφέρει τους επιβάτες από το νησί Asakusa στο Odaiba. Ο Καλλιτέχνης Reydzi Ματσουμότο έκανε το θαύμα το στο προχωρημένο design,
παρουσιάζοντας ένα όχημα που τα έχει όλα: προηγμένο σχεδιασμό, τελευταίας κοπής τεχνολογία και άνεση πέρα από κάθε προηγούμενο.
Ένα «διαστημόπλοιο» στον ποταμό, όπως το χαρακτηρίζουν οι ντόπιοι έχει κλέψει τις καρδιές τους, και όχι άδικα. «Το θαλάσσιο λεωφορείο εκτελεί μία αγαπημένη διαδρομή ντόπιων και ξένων περνώντας από πολλά αξιοθέατα και για το λόγο αυτό η εμφάνισή του έπρεπε να είναι… καθωσπρέπει!», λέει ο σχεδιαστής. Όσο για το όνομα, έλαβε την ονομασία της πρώτης βασίλισσας Himiko της αρχαίας Ιαπωνίας, ενώ υπόσχεται να προσφέρει μια βόλτα με όλα τα κομφόρ…






ΠΟΥΛΟΣΚΥΛΑ

Πώς μπορεί να είναι άραγε η διασταύρωση ΣΚΥΛΟΥ με... ΠΟΥΛΙ;;; ΔΕΙΤΕ και θα... ΛΙΩΣΕΤΕ!

Πώς μπορεί να είναι άραγε η διασταύρωση ΣΚΥΛΟΥ με... ΠΟΥΛΙ;;; ΔΕΙΤΕ και θα... ΛΙΩΣΕΤΕ! (PHOTOS)

ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΟΥ < ILADOR > ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

 
 
 

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ

Γιατί να χρησιμοποιήσω ποδήλατο αντί για αυτοκίνητο;

 
 
μετακινήσεις εντός πόλεως
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Σιγά σιγά το ποδήλατο μπαίνει στην καθημερινότητα μας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάποιος θα χρησιμοποιήσει το ποδήλατο, αλλά και αρκετοί για να μην το χρησιμοποιήσει! Ας δούμε τους βασικούς λόγους που επιλέγουμε το αυτοκίνητο, και φυσικά να εξετάσουμε ποιοι στέκουν και ποιοι όχι!!

Ένας από τους κύριους λόγους που δεν χρησιμοποιούμε το ποδήλατο είναι ότι το αμάξι μας κινείται πιο γρήγορα.

Η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να κινείται με μεγάλες ταχύτητες, και άμα είμαστε και … τρελοί, μπορούμε να πιάσουμε ακόμα και τα παράνομα 100 χιλιόμετρα την ώρα εντός πόλεως!!

(προς Θεού, αυτό ΔΕΝ είναι παρότρυνση να το δοκιμάσετε! Πάνω από όλα είναι η ασφάλεια η δικιά μας και των άλλων χρηστών της οδού!)
Αυτό λοιπόν για τις μετακινήσεις εντός πόλεως είναι πραγματικά μύθος! Μπορεί το όριο σε κατοικημένες περιοχές να είναι 50 χιλιόμετρα την ώρα, αλλά τι γίνεται με τα φανάρια; Το μποτιλιάρισμα; Το παρκάρισμα;

Όλοι αυτοί είναι λόγοι που καθυστερούν το αμάξι, και το κάνουν να κινείται με μέσο όρο μόλις τα 5 χιλιόμετρα την ώρα!! Ενώ το πιο αργό και ευέλικτο ποδήλατο, πέρα του ότι μπορεί να κινηθεί άνετα ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, έχει μέση ταχύτητα διπλάσια ή και τριπλάσια μερικές φορές, με ανώτερη εκείνη των 20 χιλιομέτρων την ώρα!!

Και σκεφτείτε το πόσο εύκολο είναι στο παρκάρισμα! Ούτε καν μανούβρες δεν χρειάζονται!!

Συμπέρασμα πρώτο: σαν χρόνος, το ποδήλατο κερδίζει κατά κράτος το αυτοκίνητο!!

Δεύτερος λόγος που προτιμάται το αμάξι είναι οι αποστάσεις. Πραγματικά είναι πιο ξεκούραστο, γιατί δεν απαιτεί σχεδόν καθόλου μυική μάζα (να το πω) και άσκηση για την μετακίνηση.

Απόδειξη;



ΟΥΚ ΛΑΒΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ

Π. Τόμσεν: Η Ελλάδα θα χρειαστεί να λάβει νέα μέτρα

Δημοσιευμένη  εικόνα



Η Ελλάδα θα χρειασθεί να λάβει νέα μέτρα την περίοδο 2014 - 2016, όχι οριζόντια, αλλά στοχευμένα, ώστε να μην πληγούν οι πιο αδύναμες ομάδες του πληθυσμού, τονίζει ο επικεφαλής του προγράμματος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου για την Ελλάδα, Πόουλ Τόμσεν.


 
«Η Ελλάδα έχει σημειώσει τεράστια πρόοδο προς την αποκατάσταση της δημοσιονομικής βιωσιμότητας. Αυτή τη χρονιά αναμένουμε ότι θα υπάρξει πρωτογενές πλεόνασμα, κάτι που αποτελεί σημαντικό ορόσημο. Σύμφωνα με όλες τις διεθνείς συγκρίσεις, η δημοσιονομική ροσαρμογή της Ελλάδας είναι άνευ προηγουμένου... Θα χρειασθούν περαιτέρω μέτρα κατά την περίοδο 2014 - 2016. Αλλά αυτή η ανάγκη για άλλα μέτρα είναι αρκετά μικρή σε σχέση με το παρελθόν. Κατανοούμε ότι τα νέα δημοσιονομικά μέτρα είναι πολύ δύσκολα, πολιτικά και κοινωνικά. Και συμφωνούμε με την κυβέρνηση ότι πρέπει να αποφευχθούν οριζόντια μέτρα, και αντίθετα τα μέτρα να επικεντρωθούν σε τομείς όπου παραμένουν σπατάλες ή υπερβολικές δαπάνες, και να είναι προσεκτικά στοχευμένα, ώστε να προστατεύονται οι πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες» δηλώνει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή της Κυριακής».

Ο κ. Τόμσεν επιμένει στις απολύσεις στον δημόσιο τομέα λέγοντας «μου προκαλεί έκπληξη ότι σε μια χώρα με 60% περίπου ανεργία στους νέους, και με συχνά κακές δημόσιες υπηρεσίες, το πολιτικό σύστημα είναι τόσο απρόθυμο να αποδεχθεί ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι που δεν αποδίδουν μπορούν να αντικατασταθούν από νέους, μορφωμένους ανθρώπους που αγωνιούν να τους δοθεί μια ευκαιρία. Λοιπόν, ναι, νομίζω ότι η ευελιξία στην εφαρμογή υποχρεωτικών απολύσεων όταν αυτό είναι αναγκαίο, αποτελεί μια κρίσιμη πτυχή του προγράμματος. Από άποψη όχι μόνο οικονομική, αλλά και κοινωνικής δικαιοσύνης».

Ο ίδιος επιμένει στην απελευθέρωση των συλλογικών απολύσεων στον ιδιωτικό τομέα. Αναφέρεται διεξοδικά στην αναγκαιότητα άρσης της απαγόρευσης των πλειστηριασμών υπογραμμίζοντας ότι πολλοί έχοντες εκμεταλλεύονται την υπάρχουσα νομοθεσία για να μην αποπληρώνουν τα δάνεια που έχουν λάβει, και παράλληλα καλεί την κυβέρνηση να θεσπίσει μέτρα στήριξης όσων πραγματικά αδυνατούν να πληρώσουν.

«Πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο για την σταθερότητα του τραπεζικού συστήματος να τερματισθεί η απαγόρευση των πλειστηριασμών, αλλά ταυτόχρονα χρειάζεται να τεθεί σε ισχύ ένα σύστημα που να προστατεύει αυτούς που χρωστούν και τους αδύναμους. Αυτή είναι πολιτικά και τεχνικά μια από τις πιο δύσκολες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε στο πλαίσιο της τρέχουσας αξιολόγησης του προγράμματος».

capital.gr

ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ

Όλη η αλήθεια, γιατί δε φταίνε οι διεφθαρμένοι και τεμπέληδες Έλληνες

Δημοσιευμένη  εικόνα



 Στη 15ετία 1994 έως 2008, το δημόσιο χρέος της Ελλάδας, ως ποσοστό του ΑΕΠ (αυτό που έχει πραγματική αξία) παρέμενε σταθερό και περιστρεφόταν γύρω από το 110%.

Σε απλά μαθηματικά αυτό σημαίνει ότι σ’ αυτά τα 15 χρόνια ξοδεύαμε όσα παράγαμε και η χώρα μας είχε πιστοληπτική ικανότητα ΑΑΑ. Τι συνέβη λοιπόν ξαφνικά το 2009;

Τι ξαφνικό και εγκληματικό έκανε η κυβέρνηση Καραμανλή ώστε να στείλει τη χώρα στην χρεοκοπία;

Γιατί δεν βγαίνει ο ίδιος να μας εξηγήσει;



Πρέπει ακόμα να μας προβληματίσει το γεγονός ότι αυτό που ονομάζεται πρόβλημα δημοσίου χρέους δεν εμφανίστηκε μόνο στην Ελλάδα το 2009, αλλά σε όλες της χώρες της ΕΕ ταυτόχρονα.