Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

BERLUSKONI Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΩΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ

Οι γυναίκες του Berlusconi

Ασυγκράτητος εδώ και δεκαετίες, ο 76χρονος Καβαλιέρε μετέτρεψε την πρόθεση μας να καταγράψουμε ποιά έχει περάσει από το κρεβάτι του σε πραγματικό άθλο.
 
 
Μπορεί ο Silvio να περνάει τις τελευταίες ώρες την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του, με την ποινή φυλάκισης του να παραμένει αμετάκλητη, αλλά ήρθαμε να του θυμίσουμε ότι ένας χρόνος πίσω από τα σίδερα (σ.σ. το πιο πιθανό είναι να καταδικαστεί σε περιορισμό κατ’οίκον) θα περάσει σφαίρα. Ειδικά αν φροντίσει, όπως μόνο εκείνος ξέρει, να έχει δίπλα του την κατάλληλη παρέα.Ας ξεκινήσουμε με ένα χορταστικό photostory με όλες εκείνες το όνομα των οποίων έχει συνδεθεί άρρηκτα με τον Silvio. Είτε σε επίπεδο έντονων φημών, είτε ντόμπρων παραδοχών.

Sara Tommasi


Raffaela Fico


Patrizia Daddario


Noemi Letizia


Nicole Minetti


Nadia Makri


Miriam Loddo


Mara Carfagna


Lysandra Silva


Katarina Nezevic


Evelina Manna


Alesandra Sorcinelli



Οι επίσημες

Στα 29 του ο ανερχόμενος Berlusconi παντρεύτηκε από κεραυνοβόλο έρωτα την 25χρονη Carla Elvira Dall’Oglio που του χάρισε δυο παιδιά-διαδόχους και 20 χρόνια αφοσίωσης.

Σε αντάλλαγμα εκείνος, τα τελευταία πέντε χρόνια του γάμου τους, την κεράτωνε δημόσια με την 24χρονη Veronica Lario, το στήθος της οποίας ερωτεύτηκε όταν το είδε στην σκηνή του Manzoni theatre στην παράσταση 'Il Magnifico Cornuto'.

ΤΥΧΕΡΗ ΑΘΗΝΑ

Αυτό είναι το Σούπερ Μάρκετ που πουλάει σχεδόν ΜΙΣΟΤΙΜΗ τα προϊόντα του

Δημοσιευμένη  εικόνα


Ξεκίνησε πριν ένα χρόνο να υλοποιείται η ιδέα και πριν λίγες μέρες άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό. Είναι το πρώτο σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, που πουλάει χωρίς ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ!


Πέρασε ένας χρόνος και δύο μήνες από την εκκίνηση μιας επαναστατικής ιδέας. Πέρσι στις αρχές του 2012, δημιουργήθηκε το ΑΠΑΞ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

Όχι σαν επιχείρηση, σαν ιδέα. Η ιδέα ήταν να μπορεί ο καταναλωτής να ψωνίζει φθηνότερα τα ίδια προϊόντα τα οποία είναι υπερτιμημένα στην αγορά. Η ιδέα όμως αντιμετώπιζε ένα βασικό πρόβλημα.

Το πρόβλημα ήταν οτι δυστυχώς πολλοί καταναλωτές δεν είχαν τα χρήματα να ψωνίζουν ούτε τα φθηνότερα προϊόντα. Έτσι η ιδέα εξελίχθηκε ώστε να μπορεί ο κάθε καταναλωτής να αποκτήσει ξανά την αγοραστική δύναμη που με την κρίση "τους", του πήραν. Η λύση ήταν απλή.

Να χρησιμοποιήσουμε τις αρχές του δικτυακού Μάρκετινγκ.

Τo λεγόμενo MLM. Δηλαδή όταν κάποιος συστήνει κάποιον τρίτο στο ΑΠΑΞ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ να δικαιούται σαν προμήθεια ποσοστό από τον ΚΑΘΑΡΟ ΤΖΙΡΟ των αγορών του τρίτου. Με τον τρόπο αυτό όποιος δεν έχει τα χρήματα να κάνει τις αγορές που χρειάζεται ή επιθυμεί, μπορεί να συστήνει νέους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν το όφελος των προϊόντων που είναι ποιοτικά και στην πραγματική τους αξία, και ο ίδιος αποκτά εισοδήματα. Η αλλαγή αυτή έγινε την 1η Απριλίου 2012.

Από τότε μέχρι σήμερα οι σύνεργάτες του ΑΠΑΞ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ είχαν στα χέρια τους ένα όραμα και μία υπόσχεση.

Οτι θα ανοίξει το μάρκετ όταν συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός των 1.000 μελών σε μία περιοχή και θα αρχίσουν να ψωνίζουν. Σήμερα 12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013 ΤΟ ΑΠΑΞ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥ.