Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Προκαλούν δέος: 17 Φωτογραφίες με τεράστια αντικείμενα που τρομάζουν και τους πιο θαρραλέους! (photos)



Δείτε τις απίστευτες εικόνες στο Athensmagazine.gr!

1. Δείτε αυτό το μεγάλο άγαλμα
18 Φωτογραφίες με ΤΕΡΑΣΤΙΑ αντικείμενα που Προκαλούν Δέος. Η 11η θα σε Κάνει να Νιώσεις Τοσοδούλης!

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ SPORTS SCIENCE ΕΙΝΑΙ ΤΟ < ΝΕΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ >


Τα απίστευτα προσόντα του Γιάννη Αντετοκούνμπο με τη γλώσσα των αριθμών

Οι μετρήσεις που κάνουν την επιστήμη να σηκώνει τα χέρια ψηλά


Τα απίστευτα προσόντα του Γιάννη Αντετοκούνμπο με τη γλώσσα των αριθμών

Πίσω από την τρομερή και διαρκή εξέλιξη του Γιάννη Αντετοκούνμπο 
κρύβονται ατέλειωτες ώρες δουλειάς. 
Όμως ο 22χρονος άσος είχε την τύχη να προικιστεί από τη φύση με προσόντα 
που είναι σχεδόν πρωτοφανή.
Το «ένθετο» Sports Science του ESPN ανέλαβε να εξηγήσει με μετρήσεις 
της φυσικής τα κατορθώματα του ηγέτη των Μπακς και η επιστήμη σηκώνει 
τα χέρια ψηλά.
Μόλις πέρσι το ESPN είχε αναλύσει επιστημονικά γιατί το σώμα του Αντετοκούνμπο είναι το κορυφαίο σε όλο το ΝΒΑ. 
Τώρα το Sports Science δίνει μια άλλη διάσταση:

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΨΑΜΕ

Η ζωή μας σε 4 τροχούς: Τα 10 vintage αυτοκίνητα που λάτρεψαν οι Έλληνες οδηγοί! (Photos)


Το αυτοκίνητο είναι ένα από τα αγαπημένα πάθη του Έλληνα. 
Από τα πρώτα κιόλας χρόνια της εμφάνισης του, ο λαός μας γοητεύτηκε από την ταχύτητα, την άνεση, αλλά και την ελευθερία που του πρόσδιδε το νέο μεταφορικό μέσο.
Ποια ήταν όμως τα μοντέλα που γοήτευσαν περισσότερο από όλα τους Έλληνες και ομόρφυναν τους δρόμους μας με την παρουσία τους; 
Ας δούμε κάποια από αυτά.
1) Citroen DS
Το Citroën DS (από το γαλλικό Déesse, δηλαδή θεά, και γνωστό ως βάτραχος στην Ελλάδα) ήταν ένα καινοτόμο πολυτελές αυτοκίνητο που παρήχθη από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Citroën, από τον Οκτώβριο του 1955 έως τον Απρίλιο του 1975. Κατά τη διάρκεια μιας παραγωγής που διήρκεσε σχεδόν 20 έτη, συνολικά κατασκευάστηκαν 1.455.746. 
Υπήρξε, και θεωρείται ακόμα και σήμερα, εξαιρετικά δημοφιλές, τόσο για τον φουτουριστικό, αεροδυναμικό σχεδιασμό του, όσο και για την καινοτόμο τεχνολογία του. Ιδιαίτερα με το πρωτοποριακό υδραυλικό σύστημά του, που τροφοδοτούσε την υδροπνευματική ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, όπως και το γεγονός ότι ήταν το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με μπροστινά δισκόφρενα. Έχει διακριθεί με δεκάδες βραβεία σχεδιασμού.