Να τι ψηφίζουν οι Έλληνες! Ξεχάστε όλα όσα ξέρετε - Οι πολίτες παίρνουν την ΕΚΔΙΚΗΣΗ τους
14-1-15
Κι αυτή η "έκπληξη" θα είναι η απόρροια της μεγάλης βουβαμάρας που επικρατεί εκεί έξω,
ανάμεσα στους πολίτες.
Οι μόνοι που ουρλιάζουν στα κανάλια είναι οι συνήθεις πραματευτάδες της πολιτικής ξιπασιάς.
Πολιτικοί, δημοσιογράφοι, δημοσκόποι, καιροσκόποι.
Οι πολίτες σιωπούν. Για βγείτε μια βόλτα έξω στις γειτονιές.
Αφουγκραστείτε τους συγκατοίκους σας στίς πολυκατοικίες.
Την βοή του δρόμου. Τσιμουδιά.
Με το στανιό πιάνεις κουβέντα με το διπλανό σου για τίς εκλογές.
Αυτές οι εκλογές είναι βουβές και κανείς δημοσκόπος δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό,
κρατώντας για τον εαυτό του το πραγματικό αποτέλεσμα και δημοσιοποιώντας,
για προπαγανδιστικούς λόγους, το κατά "παραγγελία" αποτέλεσμα.
Πιστεύετε εσείς ότι υπάρχουν χιλιάδες συμπολίτες μας που απαντάνε στα τηλεφωνήματα των δημοσκόπων;
Μην έχετε αυταπάτες. Στην Ελλάδα το τελευταίο διάστημα οι εταιρίες μετρήσεων
έχουν γίνει σαν τους ηπειρώτικους φούρνους στα μέσα της δεκαετίας του 80.
Σε κάθε γειτονιά άνοιγε κι από ένας.
Λοιπόν αυτό το παραμύθι με τούς γκαλοπατζήδες μην το πιστεύετε. Θα πέσουν όλοι έξω.
Το βράδι της 25ης Ιανουαρίου θα είναι η Νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου για το πολιτικό σύστημα.
Πάμε παρακάτω.
Επειδή λοιπόν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων είναι εκ των πραγμάτων αφερέγγυες,
παράγοντες της Κομισιόν σε συνεργασία με Ελληνες επιχειρηματίες
ήρθαν σε επαφή με 5 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Αττική αλλά και στην περιφέρεια
και ξεκίνησαν την μεγαλύτερη έρευνα κοινής γνώμης που έχει γίνει ποτέ στην μεταπολίτευση.
Επειδή το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ είναι γυναίκες,
οι 350 ερευνητές που ήρθαν σε επαφή μαζί τους φρόντιζαν να κρατάνε στοιχεία
και για τη πολιτική προτίμηση των υπολοίπων μελών της οικογένειας-σύζυγοι, παιδιά.