Σύγχρονα επαγγέλματα που οι γονείς ΔΕΝ καταλαβαίνουν
Πώς μπορείτε να τους τα εξηγήσετε με απλά λόγια...
Δεδομένα στο διαδίκτυο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καινούριοι τεχνολογικοί όροι και ένα ψηφιακό τοπίο που συνεχώς μεταλλάσσεται και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, που δεν έχουν καμία σχέση με αυτές που υπήρχαν μέχρι πριν από λίγα χρόνια!
Σε μια πρόσφατη μελέτη που έγινε σε 16.000 ενήλικες από το LinkedIn, ένας στους τρεις γονιούς δυσκολευόταν να καταλάβει με τι ακριβώς ασχολείται το παιδί του.
Τα δύο τρίτα αυτών θέλουν να μάθουν περισσότερα για τα επαγγέλματα των παιδιών τους, ενώ οι μισοί πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να τα βοηθήσουν περισσότερο αν γνώριζαν καλύτερα τι ακριβώς κάνουν.
«Δεδομένων των νέων τύπων δουλειάς, που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια, είναι κατανοητό ότι πολλοί γονείς μπορεί να μην καταλαβαίνουν τι δουλειά κάνουν τα παιδιά τους κάθε μέρα» ανέφερε ο αντιπρόεδρος του LinkedIn Pat Wadors στο Business Insider.
Η μελέτη κατέδειξε ποιά είναι αυτά τα επαγγέλματα, που δυσκολεύονται να καταλάβουν οι γονείς!
Το 43% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Βρίσκεις ανθρώπους που έχουν λεφτά και ανθρώπους που χρειάζονται λεφτά και βοηθάς τις επιχειρήσεις να εκδίδουν ομόλογα και μετοχές και τις εταιρείες να αγοράζουν άλλες εταιρείες.
Το 43% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Πρέπει να φροντίζεις η ομάδα σου να κερδίζει πάντα, διαχειριζόμενος τους προπονητές και τους αθλητές, να γνωρίζεις τις νέες πρακτικές και να παίρνεις αποφάσεις κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
Το 50% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Φτιάχνεις την «εικόνα» των πελατών σου, κανονίζοντας συνεντεύξεις και παρέχοντας τις κατάλληλες πληροφορίες στα μέσα ενημέρωσης.
Το 51% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Είσαι υπεύθυνος μιας ραδιοφωνικής εκπομπής, ή μιας στήλης, επιλέγοντας τη μουσική, κλείνοντας τους καλεσμένους και απαντάς στους ακροατές.
Το 52% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Μαθαίνεις τις συνήθειες, τα πιστεύω και τη συμπεριφορά των ανθρώπων, διεξάγοντας και αναλύοντας μελέτες.
Το 59% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Είσαι υπεύθυνος ώστε κάθε είδηση/ιστορία/κείμενο που τυπώνεται ή ανεβαίνει στο διαδίκτυο έχει ομαλή ροή λόγου και δεν έχει ορθογραφικά λάθη. Επίσης βοηθάς έτσι ώστε τα κείμενα να συνοδεύονται από κατάλληλους τίτλους και φωτογραφίες.
Το 61% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Χρησιμοποιείς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter για να επικοινωνήσεις στον υπόλοιπο κόσμο κάτι για λογαριασμό της εταιρείας σου.
Το 62% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Αναλύεις πληροφορίες που συλλέγεις για μια επιχείρηση και αναγνωρίζεις ποια μέθοδος θα βοηθούσε τους υπευθύνους να πάρουν καλύτερες αποφάσεις.
Το 72% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Χρησιμοποιείς στατιστικές για να καταλάβεις πόσο ριψοκίνδυνη είναι η συμπεριφορά κάποιου και να εκτιμήσεις το κόστος για να τους ασφαλίσεις.
Το 74% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Βοηθάς στη σχεδίαση τμημάτων μιας ιστοσελίδας ή εφαρμογής λογισμικού, με τα οποία οι χρήστες έχουν άμεση αλληλεπίδραση, όπως για παράδειγμα όταν κάνουν «κλικ» σε ένα κουμπί για να αγοράσουν κάτι.
ΠΗΓΗ: tothemaonline.com
Πώς μπορείτε να τους τα εξηγήσετε με απλά λόγια...
Δεδομένα στο διαδίκτυο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καινούριοι τεχνολογικοί όροι και ένα ψηφιακό τοπίο που συνεχώς μεταλλάσσεται και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, που δεν έχουν καμία σχέση με αυτές που υπήρχαν μέχρι πριν από λίγα χρόνια!
Σε μια πρόσφατη μελέτη που έγινε σε 16.000 ενήλικες από το LinkedIn, ένας στους τρεις γονιούς δυσκολευόταν να καταλάβει με τι ακριβώς ασχολείται το παιδί του.
Τα δύο τρίτα αυτών θέλουν να μάθουν περισσότερα για τα επαγγέλματα των παιδιών τους, ενώ οι μισοί πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να τα βοηθήσουν περισσότερο αν γνώριζαν καλύτερα τι ακριβώς κάνουν.
«Δεδομένων των νέων τύπων δουλειάς, που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια, είναι κατανοητό ότι πολλοί γονείς μπορεί να μην καταλαβαίνουν τι δουλειά κάνουν τα παιδιά τους κάθε μέρα» ανέφερε ο αντιπρόεδρος του LinkedIn Pat Wadors στο Business Insider.
Η μελέτη κατέδειξε ποιά είναι αυτά τα επαγγέλματα, που δυσκολεύονται να καταλάβουν οι γονείς!
- Σύμβουλος επενδύσεων
Το 43% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Βρίσκεις ανθρώπους που έχουν λεφτά και ανθρώπους που χρειάζονται λεφτά και βοηθάς τις επιχειρήσεις να εκδίδουν ομόλογα και μετοχές και τις εταιρείες να αγοράζουν άλλες εταιρείες.
- Αθλητικός μάνατζερ
Το 43% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Πρέπει να φροντίζεις η ομάδα σου να κερδίζει πάντα, διαχειριζόμενος τους προπονητές και τους αθλητές, να γνωρίζεις τις νέες πρακτικές και να παίρνεις αποφάσεις κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
- Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων
Το 50% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Φτιάχνεις την «εικόνα» των πελατών σου, κανονίζοντας συνεντεύξεις και παρέχοντας τις κατάλληλες πληροφορίες στα μέσα ενημέρωσης.
- Ραδιοφωνικός παραγωγός
Το 51% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Είσαι υπεύθυνος μιας ραδιοφωνικής εκπομπής, ή μιας στήλης, επιλέγοντας τη μουσική, κλείνοντας τους καλεσμένους και απαντάς στους ακροατές.
Το 52% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Μαθαίνεις τις συνήθειες, τα πιστεύω και τη συμπεριφορά των ανθρώπων, διεξάγοντας και αναλύοντας μελέτες.
- Υπεύθυνος σύνταξης
Το 59% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Είσαι υπεύθυνος ώστε κάθε είδηση/ιστορία/κείμενο που τυπώνεται ή ανεβαίνει στο διαδίκτυο έχει ομαλή ροή λόγου και δεν έχει ορθογραφικά λάθη. Επίσης βοηθάς έτσι ώστε τα κείμενα να συνοδεύονται από κατάλληλους τίτλους και φωτογραφίες.
- Social Media Manager
Το 61% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Χρησιμοποιείς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter για να επικοινωνήσεις στον υπόλοιπο κόσμο κάτι για λογαριασμό της εταιρείας σου.
- Αναλυτής Δεδομένων
Το 62% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Αναλύεις πληροφορίες που συλλέγεις για μια επιχείρηση και αναγνωρίζεις ποια μέθοδος θα βοηθούσε τους υπευθύνους να πάρουν καλύτερες αποφάσεις.
- Αναλογιστής
Το 72% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Χρησιμοποιείς στατιστικές για να καταλάβεις πόσο ριψοκίνδυνη είναι η συμπεριφορά κάποιου και να εκτιμήσεις το κόστος για να τους ασφαλίσεις.
- User Interface Designer
Το 74% των γονιών δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτός ο τίτλος.
Πώς μπορείτε να το εξηγήσετε: Βοηθάς στη σχεδίαση τμημάτων μιας ιστοσελίδας ή εφαρμογής λογισμικού, με τα οποία οι χρήστες έχουν άμεση αλληλεπίδραση, όπως για παράδειγμα όταν κάνουν «κλικ» σε ένα κουμπί για να αγοράσουν κάτι.
ΠΗΓΗ: tothemaonline.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου