Πότε θα είναι έτοιμο το τμήμα που θα παρακάμψει τις «φονικές» στροφές των Τεμπών
Το νέο τμήμα της εθνικής οδού, που θα παρακάμψει τις «φονικές» στροφές των Τεμπών και του Πλαταμώνα αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία από τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου τον Αύγουστο του 2015. Το έργο, που βρίσκεται και πάλι σε εξέλιξη έπειτα από τρία χρόνια «παγώματος», επισκέφθηκαν σήμερα ο επικεφαλής της Task Force, Χορστ Ράιχενμπαχ, με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου περιλαμβάνει την κατασκευή των νέων τμημάτων Ευαγγελισμός-Ραψάνη και Πλαταμώνας-Σκοτίνα. Με την κατασκευή του τμήματος Ευαγγελισμός-Ραψάνη παρακάμπεται η κοιλάδα των Τεμπών, ενώ με την κατασκευή του τμήματος Πλαταμώνας-Σκοτίνα παρακάμπτονται οι στροφές στον Πλαταμώνα Πιερίας.
Ο χρόνος που θα απαιτείται για τα οχήματα, προκειμένου να διανύσουν το συγκεκριμένο τμήμα της εθνικής οδού, υπολογίζεται ότι θα είναι μειωμένος κατά 30 λεπτά.
Το νέο τμήμα θα έχει συνολικό μήκος 24 χιλιόμετρα, τα 11 από τα οποία αφορούν τρεις διπλές σήραγγες στα Τέμπη και τον Πλαταμώνα και τα υπόλοιπα ανοιχτό αυτοκινητόδρομο.
Το έργο έχει υλοποιηθεί συνολικά σε ποσοστό 76%. Οι σήραγγες Τ1 και Τ2 στο ύψος των Τεμπών, μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων αντίστοιχα, έχουν ολοκληρωθεί πλήρως σε επίπεδο διάνοιξης και τελικής επένδυσης.
Η σήραγγα Τ3 στον Πλαταμώνα, μήκους 2,8 χιλιομέτρων, έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 93% ως προς τη διάνοιξη (υπολείπονται 60 μέτρα για διάνοιξη στον κλάδο προς Θεσσαλονίκη και 300 μέτρα στον κλάδο προς Αθήνα) και 76% ως προς την τελική επένδυση. Και στις τρεις σήραγγες είναι σε εξέλιξη οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες.
Σημειώνεται ότι οι σήραγγες θα έχουν 10,75 μέτρα πλάτος ασφάλτου, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης στην κάθε κατεύθυνση. Κάθε σήραγγα θα συμπληρώνουν δύο κτίρια, ένα σε κάθε πλευρά εισόδου, από όπου θα γίνεται ο έλεγχος των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή 20 γεφυρών, από τις οποίες έχουν ολοκληρωθεί οι μισές. Τέλος, τα έργα ανοιχτής οδοποιίας έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 45%. Εμπόδιο αποτελούσαν για καιρό απαλλοτριώσεις 40 στρεμμάτων πριν από τη σήραγγα Τ3, που θα αποφέρουν 1,5 χιλιόμετρο ανοιχτού δρόμου. Οι διαδικασίες απαλλοτρίωσης φαίνεται πάντως ότι θα ολοκληρωθούν ως το τέλος Μαρτίου, ωστόσο πιθανή καθυστέρησή τους θα οδηγήσει και σε καθυστέρηση παράδοσης του έργου.
Οι εργασίες είναι αναπτυγμένες στο 80% λόγω των καιρικών συνθηκών, ενώ, όπως επισήμανε ο κ. Χρυσοχοΐδης, κατά την πλήρη ανάπτυξή τους από τον Απρίλιο και μετά θα απασχολούνται 1.500 άτομα ως προσωπικό. Τον Δεκέμβριο του 2015 αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση δευτερεύουσες οδοί και ο ΣΕΑ Νίκαιας.
Seleo.gr News
Το νέο τμήμα της εθνικής οδού, που θα παρακάμψει τις «φονικές» στροφές των Τεμπών και του Πλαταμώνα αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία από τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου τον Αύγουστο του 2015. Το έργο, που βρίσκεται και πάλι σε εξέλιξη έπειτα από τρία χρόνια «παγώματος», επισκέφθηκαν σήμερα ο επικεφαλής της Task Force, Χορστ Ράιχενμπαχ, με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου περιλαμβάνει την κατασκευή των νέων τμημάτων Ευαγγελισμός-Ραψάνη και Πλαταμώνας-Σκοτίνα. Με την κατασκευή του τμήματος Ευαγγελισμός-Ραψάνη παρακάμπεται η κοιλάδα των Τεμπών, ενώ με την κατασκευή του τμήματος Πλαταμώνας-Σκοτίνα παρακάμπτονται οι στροφές στον Πλαταμώνα Πιερίας.
Ο χρόνος που θα απαιτείται για τα οχήματα, προκειμένου να διανύσουν το συγκεκριμένο τμήμα της εθνικής οδού, υπολογίζεται ότι θα είναι μειωμένος κατά 30 λεπτά.
Το νέο τμήμα θα έχει συνολικό μήκος 24 χιλιόμετρα, τα 11 από τα οποία αφορούν τρεις διπλές σήραγγες στα Τέμπη και τον Πλαταμώνα και τα υπόλοιπα ανοιχτό αυτοκινητόδρομο.
Το έργο έχει υλοποιηθεί συνολικά σε ποσοστό 76%. Οι σήραγγες Τ1 και Τ2 στο ύψος των Τεμπών, μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων αντίστοιχα, έχουν ολοκληρωθεί πλήρως σε επίπεδο διάνοιξης και τελικής επένδυσης.
Η σήραγγα Τ3 στον Πλαταμώνα, μήκους 2,8 χιλιομέτρων, έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 93% ως προς τη διάνοιξη (υπολείπονται 60 μέτρα για διάνοιξη στον κλάδο προς Θεσσαλονίκη και 300 μέτρα στον κλάδο προς Αθήνα) και 76% ως προς την τελική επένδυση. Και στις τρεις σήραγγες είναι σε εξέλιξη οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες.
Σημειώνεται ότι οι σήραγγες θα έχουν 10,75 μέτρα πλάτος ασφάλτου, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης στην κάθε κατεύθυνση. Κάθε σήραγγα θα συμπληρώνουν δύο κτίρια, ένα σε κάθε πλευρά εισόδου, από όπου θα γίνεται ο έλεγχος των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή 20 γεφυρών, από τις οποίες έχουν ολοκληρωθεί οι μισές. Τέλος, τα έργα ανοιχτής οδοποιίας έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 45%. Εμπόδιο αποτελούσαν για καιρό απαλλοτριώσεις 40 στρεμμάτων πριν από τη σήραγγα Τ3, που θα αποφέρουν 1,5 χιλιόμετρο ανοιχτού δρόμου. Οι διαδικασίες απαλλοτρίωσης φαίνεται πάντως ότι θα ολοκληρωθούν ως το τέλος Μαρτίου, ωστόσο πιθανή καθυστέρησή τους θα οδηγήσει και σε καθυστέρηση παράδοσης του έργου.
Οι εργασίες είναι αναπτυγμένες στο 80% λόγω των καιρικών συνθηκών, ενώ, όπως επισήμανε ο κ. Χρυσοχοΐδης, κατά την πλήρη ανάπτυξή τους από τον Απρίλιο και μετά θα απασχολούνται 1.500 άτομα ως προσωπικό. Τον Δεκέμβριο του 2015 αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση δευτερεύουσες οδοί και ο ΣΕΑ Νίκαιας.
Seleo.gr News
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου