Αυτό είναι το μακρύτερο αεροσκάφος του κόσμου
Το μήκος του φτάνει τα 92 μέτρα
Το πιο μακρύ αεροσκάφος στον κόσμο παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στο μεγαλύτερο υπόστεγο αεροσκαφών της Μεγάλης Βρετανίας.
Με την πρώτη ματιά μοιάζει σαν ένα τεράστιο αερόπλοιο.
Η μοναδική, αεροδυναμική του σχεδίαση, γράφει ο Richard Westcott για το BBC, του επιτρέπει να ανυψώνεται όπως τα φτερά των αεροσκαφών.
Με την πρώτη ματιά μοιάζει σαν ένα τεράστιο αερόπλοιο.
Η μοναδική, αεροδυναμική του σχεδίαση, γράφει ο Richard Westcott για το BBC, του επιτρέπει να ανυψώνεται όπως τα φτερά των αεροσκαφών.
Επιπλέον, επιτρέπει στους σχεδιαστές να κάνουν τη μηχανή βαρύτερη, με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται να κρατά κάποιος σχοινιά για να το συγκρατήσει στο έδαφος κάθε φορά που προσγειώνεται.
Στην πραγματικότητα, αναφέρει ο αρθρογράφος, μπορεί να προσγειωθεί με τη χρήση τηλεχειριστηρίου χωρίς να έχει επιβιβαστεί κανείς σε αυτό… ακόμη και να προσθαλασσωθεί σε νερό, αν υπάρξει ανάγκη.
Το Airlander είναι δυόμιση φορές πιο μεγάλο από την απόσταση που διένυσαν οι αδερφοί Ράιτ με το πρώτο επιτυχημένο αεροπλάνο στον κόσμο.
Το μήκος του φτάνει τα 92 μέτρα και είναι περίπου 18 μέτρα μακρύτερο από τα μεγαλύτερα αεροσκάφη: Airbus A380 και Boeing 747-8, και κατά 9 μέτρα πιο μακρύ από το τεράστιο cargo Antonov An-225, το οποίο ήταν μέχρι τώρα το μακρύτερο αεροσκάφος που είχε κατασκευαστεί ποτέ.
Κρατική χρηματοδότηση
Στοιχίζει περίπου 60 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας και οι σχεδιαστές του σκοπεύουν να κατασκευάσουν μία ακόμη μεγαλύτερη εκδοχή του, που θα μπορεί να μεταφέρει 50 τόνους τη φορά.
Η εταιρεία κατασκευής του Airlander έχει πάρει 2,5 εκατομμύρια λίρες από κρατικές χρηματοδοτήσεις για την ολοκλήρωσή του. «Συγχρηματοδοτούμε την έρευνα και ανάπτυξη της επόμενης γενιάς αεροσκαφών, που θα είναι πιο ήσυχα, πιο ενεργειακά αποτελεσματικά και φιλικότερα προς το περιβάλλον» ανέφερε στο BBC ο υφυπουργός Επιχειρήσεων, Καινοτομίας και Δεξιοτήτων, Vince Cable.
«Θα πετάξουμε επάνω από τον Αμαζόνιο»
Ο Bruce Dickinson των Iron Maiden είναι ένας από τους υψηλού προφίλ επενδυτές του εγχειρήματος Airlander.
«Θα φέρει μεγάλες αλλαγές σε ό,τι έχει να κάνει με την αεροπλοΐα» είπε ο ίδιος, τονίζοντας ότι το Airlander είναι κατά 70% πιο «πράσινο» από οποιοδήποτε αεροσκάφος, δεν απαιτείται η ύπαρξη διαδρόμου προσγείωσης, αρκούν μόλις δύο μέλη πλήρωμα, ενώ θα μπορεί να μεταφέρει 50 τόνους σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου θα ήθελε κανείς.
«Με έχει συνεπάρει. Θέλω να το πάρω και να πετάξω από τον ένα Πόλο στον άλλον. Θα πετάξουμε επάνω από τον Αμαζόνιο, επάνω από μερικές από τις πιο γνωστές πόλεις του κόσμου και θα το δείξουμε ζωντανά στο διαδίκτυο» πρόσθεσε.
Στην πραγματικότητα, αναφέρει ο αρθρογράφος, μπορεί να προσγειωθεί με τη χρήση τηλεχειριστηρίου χωρίς να έχει επιβιβαστεί κανείς σε αυτό… ακόμη και να προσθαλασσωθεί σε νερό, αν υπάρξει ανάγκη.
Το Airlander είναι δυόμιση φορές πιο μεγάλο από την απόσταση που διένυσαν οι αδερφοί Ράιτ με το πρώτο επιτυχημένο αεροπλάνο στον κόσμο.
Το μήκος του φτάνει τα 92 μέτρα και είναι περίπου 18 μέτρα μακρύτερο από τα μεγαλύτερα αεροσκάφη: Airbus A380 και Boeing 747-8, και κατά 9 μέτρα πιο μακρύ από το τεράστιο cargo Antonov An-225, το οποίο ήταν μέχρι τώρα το μακρύτερο αεροσκάφος που είχε κατασκευαστεί ποτέ.
Κρατική χρηματοδότηση
Στοιχίζει περίπου 60 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας και οι σχεδιαστές του σκοπεύουν να κατασκευάσουν μία ακόμη μεγαλύτερη εκδοχή του, που θα μπορεί να μεταφέρει 50 τόνους τη φορά.
Η εταιρεία κατασκευής του Airlander έχει πάρει 2,5 εκατομμύρια λίρες από κρατικές χρηματοδοτήσεις για την ολοκλήρωσή του. «Συγχρηματοδοτούμε την έρευνα και ανάπτυξη της επόμενης γενιάς αεροσκαφών, που θα είναι πιο ήσυχα, πιο ενεργειακά αποτελεσματικά και φιλικότερα προς το περιβάλλον» ανέφερε στο BBC ο υφυπουργός Επιχειρήσεων, Καινοτομίας και Δεξιοτήτων, Vince Cable.
«Θα πετάξουμε επάνω από τον Αμαζόνιο»
Ο Bruce Dickinson των Iron Maiden είναι ένας από τους υψηλού προφίλ επενδυτές του εγχειρήματος Airlander.
«Θα φέρει μεγάλες αλλαγές σε ό,τι έχει να κάνει με την αεροπλοΐα» είπε ο ίδιος, τονίζοντας ότι το Airlander είναι κατά 70% πιο «πράσινο» από οποιοδήποτε αεροσκάφος, δεν απαιτείται η ύπαρξη διαδρόμου προσγείωσης, αρκούν μόλις δύο μέλη πλήρωμα, ενώ θα μπορεί να μεταφέρει 50 τόνους σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου θα ήθελε κανείς.
«Με έχει συνεπάρει. Θέλω να το πάρω και να πετάξω από τον ένα Πόλο στον άλλον. Θα πετάξουμε επάνω από τον Αμαζόνιο, επάνω από μερικές από τις πιο γνωστές πόλεις του κόσμου και θα το δείξουμε ζωντανά στο διαδίκτυο» πρόσθεσε.
Σχέδια πτήσης
Το Hybrid Air Vehicle (HAV) –όπως λεγόταν το Airlander πριν- επέστρεψε στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς ο αμερικανικός στρατός ξέμεινε από χρηματοδότηση για τη συνέχιση του εγχειρήματος.
Οι βρετανοί κατασκευαστές που το αγόρασαν σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν την πρώτη του πτήση μέσα στη χρονιά που διανύουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου