Το ελληνικό προϊόν που κάνει πάταγο σε ΗΠΑ και Αγγλία
Δεν χρειάστηκαν παραπάνω από 8 μήνες παραγωγής για να σαρώσει!
Το ελληνικής προέλευσης τσάι «Tuvunu» έχει κερδίσει πιστούς καταναλωτές απ' άκρη σ' άκρη του κόσμου.
Tο πρώτο τσάι «Tuvunu» εμφιαλώθηκε τον Φεβρουάριο του 2013 στη Βεργίνα από τον Δημήτρη Κρις και τον Δημήτρη Πολιτόπουλο.
Η συνταγή του ροφήματος δεν ήταν εύκολη. Ο Δημήτρη Κρις αναφέρει: «Συνδυάσαμε το τσάι με φρέσκο χυμό λεμονιού, μέλι και ακατέργαστη μαύρη ζάχαρη. Για ένα χρόνο, ωστόσο, παλεύαμε με τους χημικούς και τους τεχνολόγους τροφίμων να σταθεροποιήσουμε το τελικό προϊόν – το εκχύλισμα του τσαγιού είναι ζωντανό. Δεν είχαμε να κάνουμε με μια παχύρρευστη πάστα που την αραιώνεις με νερό, όπως γίνεται με τα περισσότερα αναψυκτικά».
Αυτή τη στιγμή εξάγεται ήδη στις αγορές του Σικάγο, του Λος Άντζελες και της Αγγλίας, σύντομα θα ακολουθήσει αυτή της Ρωσίας.
«Το να εξασφαλίσεις ένα ράφι στα μεγάλα σούπερ μάρκετ δεν είναι εύκολο. Πρέπει να πείσεις ότι γρήγορα θα κερδίσουν από το προϊόν. Έχει σημασία να κοινοποιείς ευθαρσώς τις αξίες σου στους εμπόρους. Ότι πρόκειται για ένα προϊόν καλό για το περιβάλλον, για τον καλλιεργητή και για τον καταναλωτή: μπορεί να το πιει χωρίς να σκέφτεται ότι θα παχύνει. Ακόμα και στις συναλλαγές δεν χρησιμοποιούμε χαρτί. Δεν στέλνουμε και δεν λαμβάνουμε φαξ. Έχουμε τα πάντα σε στικάκια, ώστε να μειώνουμε το ανθρακικό αποτύπωμα. Και επίσης, δεν έχουμε διαφήμιση. Στόχος μας είναι να το βάλουμε στο χέρι του τελικού καταναλωτή και να μιλήσει από μόνο του. Ό,τι είναι αληθινό, είναι και δυνατό», λέει ο Δ. Κρις.
Επόμενο προϊόν προβλέπεται να είναι ένα ανθρακούχο νερό με ελληνικά βότανα, καθώς και νέες συνταγές για το τσάι «Tuvunu» με μέντα, χαμομήλι και φλαμούρι.
Seleo.gr News
Δεν χρειάστηκαν παραπάνω από 8 μήνες παραγωγής για να σαρώσει!
Το ελληνικής προέλευσης τσάι «Tuvunu» έχει κερδίσει πιστούς καταναλωτές απ' άκρη σ' άκρη του κόσμου.
Tο πρώτο τσάι «Tuvunu» εμφιαλώθηκε τον Φεβρουάριο του 2013 στη Βεργίνα από τον Δημήτρη Κρις και τον Δημήτρη Πολιτόπουλο.
Η συνταγή του ροφήματος δεν ήταν εύκολη. Ο Δημήτρη Κρις αναφέρει: «Συνδυάσαμε το τσάι με φρέσκο χυμό λεμονιού, μέλι και ακατέργαστη μαύρη ζάχαρη. Για ένα χρόνο, ωστόσο, παλεύαμε με τους χημικούς και τους τεχνολόγους τροφίμων να σταθεροποιήσουμε το τελικό προϊόν – το εκχύλισμα του τσαγιού είναι ζωντανό. Δεν είχαμε να κάνουμε με μια παχύρρευστη πάστα που την αραιώνεις με νερό, όπως γίνεται με τα περισσότερα αναψυκτικά».
Αυτή τη στιγμή εξάγεται ήδη στις αγορές του Σικάγο, του Λος Άντζελες και της Αγγλίας, σύντομα θα ακολουθήσει αυτή της Ρωσίας.
«Το να εξασφαλίσεις ένα ράφι στα μεγάλα σούπερ μάρκετ δεν είναι εύκολο. Πρέπει να πείσεις ότι γρήγορα θα κερδίσουν από το προϊόν. Έχει σημασία να κοινοποιείς ευθαρσώς τις αξίες σου στους εμπόρους. Ότι πρόκειται για ένα προϊόν καλό για το περιβάλλον, για τον καλλιεργητή και για τον καταναλωτή: μπορεί να το πιει χωρίς να σκέφτεται ότι θα παχύνει. Ακόμα και στις συναλλαγές δεν χρησιμοποιούμε χαρτί. Δεν στέλνουμε και δεν λαμβάνουμε φαξ. Έχουμε τα πάντα σε στικάκια, ώστε να μειώνουμε το ανθρακικό αποτύπωμα. Και επίσης, δεν έχουμε διαφήμιση. Στόχος μας είναι να το βάλουμε στο χέρι του τελικού καταναλωτή και να μιλήσει από μόνο του. Ό,τι είναι αληθινό, είναι και δυνατό», λέει ο Δ. Κρις.
Επόμενο προϊόν προβλέπεται να είναι ένα ανθρακούχο νερό με ελληνικά βότανα, καθώς και νέες συνταγές για το τσάι «Tuvunu» με μέντα, χαμομήλι και φλαμούρι.
Seleo.gr News
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου