Το ηλεκτρικό θαύμα των 912 αλόγων
Το Quant e-Sportlimousine nanoFLOWCELL ηγείται του μέλλοντος των ηλεκτροκίνητων!
Δύσκολο να το προφέρεις αλλά εύκολο να το θαυμάσεις, το ηλεκτρικό μεγαθήριο έρχεται να αναβαθμίσει τη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων με νέα μέθοδο αποθήκευσης της ενέργειας.
«Ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα», με αυτά τα λόγια ο τεχνικός διευθυντής της nanoFLOWCELL AG, Nunzio La Vecchia, παρουσίασε το ολοκαίνουριο QUANT e-Sportlimousine στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Και όπως ήταν φυσικό, το παγκόσμιο ντεμπούτο του πρώτου αυτοκινήτου με κινητήρα nanoFLOWCELL® μαγνήτισε το ενδιαφέρον κοινού και Τύπου.
Η πολυαναμενόμενη και επαναστατική τεχνολογία κινητήρα και το σύστημα ενέργειας-αποθήκευσης αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στον τομέα της ηλεκτρικής αυτοκίνησης.
Το αμάξι είναι ακόμα σε στάδιο έρευνας και δοκιμών, ως το πρώτο ποτέ όχημα που φορά την επαναστατική τεχνολογία nanoFLOWCELL, έναν αρμονικό συνδυασμό ηλεκτροχημικού συσσωρευτή και κυψελών καυσίμου
. Σύμφωνα με το ανακοινωθέν, οι 4 ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται με ρεύμα από το σύστημα nanoFLOWCELL, στο οποίο εφαρμόζεται ένας υγρός ηλεκτρολύτης που αποθηκεύεται σε δύο ρεζερβουάρ, ανταλλάσσοντας ελεγχόμενα τα φορτία μεταξύ ηλεκτρισμού και βενζίνης και παράγοντας έτσι ενέργεια για τους ηλεκτροκινητήρες.
Το QUANT e-Sportlimousine αποτελεί το πρωτότυπο που ξεπήδησε έπειτα από πολλά χρόνια ερευνών, με τα πλεονεκτήματα της νέας τεχνολογίας να είναι εμφανή: υψηλή πυκνότητα φορτίου, δυνατές επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία κίνησης!
Το σύστημα nanoFLOWCELL, που αναπτύχθηκε στο εργαστήριο της nanoFLOWCELL AG (έδρα το Λιχτενστάιν) στη Ζυρίχη της Ελβετίας, παρέχει πενταπλάσιο λόγο επίδοσης/κιλών από τις τεχνολογίες ιόντων λιθίου που τροφοδοτούν τα τωρινά ηλεκτροκίνητα, κάτι που σημαίνει ότι η αυτονομία του εκτοξεύεται σε πενταπλάσια ποσά από τα παραδοσιακά ηλεκτρικά αντίστοιχου βάρους (2.300 κιλά): με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα, το e-Sportlimousine έχει αυτονομία 400-600 χιλιόμετρα.
Και βέβαια είναι και οι θεόρατες διαστάσεις του που το κάνουν ακόμα πιο επιβλητικό: με μήκος μεγαλύτερο από 5,25 μέτρα και πλάτος στα 2,2 μέτρα (ύψος 1,35 μέτρα), το τετραθέσιο QUANT e-Sportlimousine κάνει μια εμφατική δήλωση σε όρους διαστάσεων και αναλογιών.
Και βέβαια δύο ασυνήθιστα μεγάλες gullwing πόρτες, μεγαλύτερες από 1,7 μέτρα(!), παρμπρίζ με καινοτόμο σχεδιασμό, 22'' ζάντες και η φωτοβολταϊκή επικάλυψη του αμαξώματος φυσικά ολοκληρώνουν το ιδιαίτερο και φουτουριστικό design του θαύματος με το κεντρικό μονοκόκ καμωμένο εξολοκλήρου από ανθρακόνημα.
Και τώρα οι επιδόσεις: οι 4 ηλεκτροκινητήρες, ένας για κάθε τροχό, αποδίδουν συνολικά 912 άλογα, ενώ όταν τεθούν στο normal mode, η απόδοση «πέφτει» στα 644 άλογα, με τη συνολική ροπή να είναι ωστόσο κάτι παραπάνω από κτηνώδης: 11.600 Nm (4 x 2.900 Nm) και τα μυαλά στα κάγκελα!
Όσο για την επιτάχυνση, το ηλεκτρικό «θηρίο» καλύπτει τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του εκτοξεύεται πάνω και από τα 380 χλμ/ώρα!
Το Quant e-Sportlimousine nanoFLOWCELL εξελίσσεται κάθε ώρα και στιγμή, σε συνεργασία πια με τη γερμανική Bosch Engineering GmbH, ώστε να γίνει το σύστημα τόσο απλό και αποτελεσματικό όσο και η αποθήκευση ηλιακής και αιολικής ενέργειας.
Η φίρμα από το Λιχτενστάιν δηλώνει τώρα έτοιμη να αναπτύξει ένα λειτουργικό πρωτότυπο από το concept πριν από το τέλος του χρόνου και αν όλα πάνε καλά, δεν αποκλείεται να το δούμε στους δρόμους το 2015.
Τρέμε Tesla Model S!
Το Quant e-Sportlimousine nanoFLOWCELL ηγείται του μέλλοντος των ηλεκτροκίνητων!
Δύσκολο να το προφέρεις αλλά εύκολο να το θαυμάσεις, το ηλεκτρικό μεγαθήριο έρχεται να αναβαθμίσει τη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων με νέα μέθοδο αποθήκευσης της ενέργειας.
«Ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα», με αυτά τα λόγια ο τεχνικός διευθυντής της nanoFLOWCELL AG, Nunzio La Vecchia, παρουσίασε το ολοκαίνουριο QUANT e-Sportlimousine στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Και όπως ήταν φυσικό, το παγκόσμιο ντεμπούτο του πρώτου αυτοκινήτου με κινητήρα nanoFLOWCELL® μαγνήτισε το ενδιαφέρον κοινού και Τύπου.
Η πολυαναμενόμενη και επαναστατική τεχνολογία κινητήρα και το σύστημα ενέργειας-αποθήκευσης αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στον τομέα της ηλεκτρικής αυτοκίνησης.
Το αμάξι είναι ακόμα σε στάδιο έρευνας και δοκιμών, ως το πρώτο ποτέ όχημα που φορά την επαναστατική τεχνολογία nanoFLOWCELL, έναν αρμονικό συνδυασμό ηλεκτροχημικού συσσωρευτή και κυψελών καυσίμου
Το QUANT e-Sportlimousine αποτελεί το πρωτότυπο που ξεπήδησε έπειτα από πολλά χρόνια ερευνών, με τα πλεονεκτήματα της νέας τεχνολογίας να είναι εμφανή: υψηλή πυκνότητα φορτίου, δυνατές επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία κίνησης!
Το σύστημα nanoFLOWCELL, που αναπτύχθηκε στο εργαστήριο της nanoFLOWCELL AG (έδρα το Λιχτενστάιν) στη Ζυρίχη της Ελβετίας, παρέχει πενταπλάσιο λόγο επίδοσης/κιλών από τις τεχνολογίες ιόντων λιθίου που τροφοδοτούν τα τωρινά ηλεκτροκίνητα, κάτι που σημαίνει ότι η αυτονομία του εκτοξεύεται σε πενταπλάσια ποσά από τα παραδοσιακά ηλεκτρικά αντίστοιχου βάρους (2.300 κιλά): με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα, το e-Sportlimousine έχει αυτονομία 400-600 χιλιόμετρα.
Και βέβαια είναι και οι θεόρατες διαστάσεις του που το κάνουν ακόμα πιο επιβλητικό: με μήκος μεγαλύτερο από 5,25 μέτρα και πλάτος στα 2,2 μέτρα (ύψος 1,35 μέτρα), το τετραθέσιο QUANT e-Sportlimousine κάνει μια εμφατική δήλωση σε όρους διαστάσεων και αναλογιών.
Και βέβαια δύο ασυνήθιστα μεγάλες gullwing πόρτες, μεγαλύτερες από 1,7 μέτρα(!), παρμπρίζ με καινοτόμο σχεδιασμό, 22'' ζάντες και η φωτοβολταϊκή επικάλυψη του αμαξώματος φυσικά ολοκληρώνουν το ιδιαίτερο και φουτουριστικό design του θαύματος με το κεντρικό μονοκόκ καμωμένο εξολοκλήρου από ανθρακόνημα.
Και τώρα οι επιδόσεις: οι 4 ηλεκτροκινητήρες, ένας για κάθε τροχό, αποδίδουν συνολικά 912 άλογα, ενώ όταν τεθούν στο normal mode, η απόδοση «πέφτει» στα 644 άλογα, με τη συνολική ροπή να είναι ωστόσο κάτι παραπάνω από κτηνώδης: 11.600 Nm (4 x 2.900 Nm) και τα μυαλά στα κάγκελα!
Όσο για την επιτάχυνση, το ηλεκτρικό «θηρίο» καλύπτει τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του εκτοξεύεται πάνω και από τα 380 χλμ/ώρα!
Το Quant e-Sportlimousine nanoFLOWCELL εξελίσσεται κάθε ώρα και στιγμή, σε συνεργασία πια με τη γερμανική Bosch Engineering GmbH, ώστε να γίνει το σύστημα τόσο απλό και αποτελεσματικό όσο και η αποθήκευση ηλιακής και αιολικής ενέργειας.
Η φίρμα από το Λιχτενστάιν δηλώνει τώρα έτοιμη να αναπτύξει ένα λειτουργικό πρωτότυπο από το concept πριν από το τέλος του χρόνου και αν όλα πάνε καλά, δεν αποκλείεται να το δούμε στους δρόμους το 2015.
Τρέμε Tesla Model S!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου