Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012
Σε λειτουργία το 2015 το Μετρό Θεσσαλονίκης
Αυτό σχολίασε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Περίπου 3,5 δισ. ευρώ υπολογίζεται ότι θα κοστίσει το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, που αφορά συνολικά στο...
δίκτυο γραμμών 33 χλμ του πρότζεκτ
Αυτό σχολίασε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, ύστερα από την επίσκεψή του στο εργοτάξιο του σταθμού στην Αγίας Σοφίας.
Προσθέτοντας ότι εντός των ημερών κλειδώνει ο τελικός σχεδιασμός του έργου, ο κ. Μαγκριώτης διευκρίνισε ότι από το σύνολο του ποσού, που υπολογίζεται ότι θα κοστίσει το Project, 1,1 δισ. ευρώ, αφορά το βασικό κορμό του έργου των 9,6 χλμ από το Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Πυλαία, ενώ 620 εκατ. ευρώ στοιχίζει η επέκταση του project προς την Καλαμαριά, συμπεριλαμβανομένης και της προμήθειας του μηχανολογικού εξοπλισμού.
Μάλιστα, στο σημείο αυτό ο κ. Μαγκριώτης εξέφρασε εκ νέου την ικανοποίησή του για τη στήριξη των αρμόδιων υπουργών, που συνετέλεσαν για να ενταχθεί η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, εντάσσοντάς το σε πρόγραμμα του υπουργείου Περιβάλλοντος και εξασφαλίζοντας έτσι 518 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, ποσό ύψους 620 εκατ. ευρώ, υπολογίζεται ότι θα κοστίσει σύμφωνα με τον υφυπουργό η επέκταση του έργου προς τη Δυτική πλευρά της πόλης.
Όπως εξήγησε ο ίδιος, οι εξασφαλισμένοι πόροι ανέρχονται σήμερα στα 1,7 δισ. ευρώ και όπως τόνισε, το υπόλοιπο ποσό θα καλυφθεί πιθανόν από το 5ο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, που θα χρηματοδοτήσει κυρίως Μέσα Σταθερής Τροχιάς και θα «ανοίξει» από την 1η Ιανουαρίου του 2013.
sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου