Στη Ζάκυνθο τo ηλιακό καταμαράν «Turanor Planet Solar»
Στο λιμάνι της Ζακύνθου κατέπλευσε χθες, Κυριακή, το μεγαλύτερο ηλιακό σκάφος του κόσμου.
Το «TURANOR Planet Solar» είναι το μεγαλύτερο ηλιακό σκάφος που έχει ναυπηγηθεί ποτέ, με μήκος 32μ. και πλάτος 15μ., ενώ τα πτερύγια με τα φωτοβολταϊκά πάνελ καταλαμβάνουν έκταση 500 τ.μ..
Είναι το μοναδικό σκάφος ηλιακής ενέργειας που έχει επιχειρήσει να κάνει τον περίπλου της Γης και έχει καταφέρει να κάνει στο μικρότερο χρόνο από οποιοδήποτε άλλο σκάφος ιδίου τύπου τον διάπλου του Ατλαντικού Ωκεανού.
Το ταξίδι αυτού του πρωτότυπου σκάφους ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2011, οπότε και ναυπηγήθηκε στο Κίελο της Γερμανίας. Έξι μήνες μετά, το «TURANOR Planet Solar» ξεκίνησε από το Μονακό για τον πρώτο περίπλου της Γης από ηλιακό σκάφος.
Έπειτα από περίπου 530 ημέρες ταξιδιού, το «TURANOR Planet Solar» διέσχισε το κανάλι του Σουέζ και κατευθύνθηκε προς τη Ζάκυνθο.
Το συγκεκριμένο πλοίο έχει ήδη πλεύσει 31.189 μίλια, μέσα σε 559 ημέρες, με πλήρωμα 6 ατόμων και κόστος κατασκευής και ταξιδιού πάνω από 12 εκατομμύρια ευρώ.
Μετά τη Ζάκυνθο θα καταπλεύσει για το Μονακό, όπου και θα ολοκληρώσει αυτό το πρωτότυπο εγχείρημα.
Στο λιμάνι της Ζακύνθου κατέπλευσε χθες, Κυριακή, το μεγαλύτερο ηλιακό σκάφος του κόσμου.
Το «TURANOR Planet Solar» είναι το μεγαλύτερο ηλιακό σκάφος που έχει ναυπηγηθεί ποτέ, με μήκος 32μ. και πλάτος 15μ., ενώ τα πτερύγια με τα φωτοβολταϊκά πάνελ καταλαμβάνουν έκταση 500 τ.μ..
Είναι το μοναδικό σκάφος ηλιακής ενέργειας που έχει επιχειρήσει να κάνει τον περίπλου της Γης και έχει καταφέρει να κάνει στο μικρότερο χρόνο από οποιοδήποτε άλλο σκάφος ιδίου τύπου τον διάπλου του Ατλαντικού Ωκεανού.
Το ταξίδι αυτού του πρωτότυπου σκάφους ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2011, οπότε και ναυπηγήθηκε στο Κίελο της Γερμανίας. Έξι μήνες μετά, το «TURANOR Planet Solar» ξεκίνησε από το Μονακό για τον πρώτο περίπλου της Γης από ηλιακό σκάφος.
Έπειτα από περίπου 530 ημέρες ταξιδιού, το «TURANOR Planet Solar» διέσχισε το κανάλι του Σουέζ και κατευθύνθηκε προς τη Ζάκυνθο.
Το συγκεκριμένο πλοίο έχει ήδη πλεύσει 31.189 μίλια, μέσα σε 559 ημέρες, με πλήρωμα 6 ατόμων και κόστος κατασκευής και ταξιδιού πάνω από 12 εκατομμύρια ευρώ.
Μετά τη Ζάκυνθο θα καταπλεύσει για το Μονακό, όπου και θα ολοκληρώσει αυτό το πρωτότυπο εγχείρημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου