Η πιο ακριβή μοτοσυκλέτα του κόσμου
Μέχρι τώρα τον... επίζηλο τίτλο της ακριβότερης μοτοσυκλέτας του κόσμου έφερε η Marine Turbine MT Y2K του αμερικάνου τηλεπαρουσιαστή και συλλέκτη μοτοσυκλετών Jay Leno. Μέχρι τώρα, γιατί πλέον ο τίτλος ανήκει σε ένα τσόπερ εκ Τουρκίας, ιδιοκτήτης του οποίου είναι ο Tarhan Telli, ένας Τούρκος σχεδιαστής μοτοσυκλετών και ιδιοκτήτης της ΤΤ Custom Choppers. Οι δουλειές πρέπει να πηγαίνουν πολύ καλά για τον κύριο Telli, αφού είχε τη χρονική άνεση να ξοδέψει πάνω από ένα χρόνο για να κατασκευάσει μόνος τη χρυσή τσόπερ, χρησιμοποιώντας 315 ολόκληρα από το πολύτιμο μέταλλο! Είναι κιτς; Είναι επιδειξιομανία; 'Ο,τι κι αν είναι, εντυπωσιάζει. Παρεμπιπτόντως η μοτοσυκλέτα φορά κινητήρα V2 με 1801 κυβικά και αποδίδει 125 ίππους, που σίγουρα δεν επαρκούν για να βάλουν φωτιά στον δρόμο κουβαλώντας τα 350 κιλά της μοτοσυκλέτας.
Στο ρεζερβουάρ ο Telli έχει προσθέσει ένα (χρυσό βεβαίως) ανάγλυφο κεφάλι της μυθολογικής Μέδουσας, ενώ σε διάφορα σημεία της μοτοσυκλέτας βλέπει κανείς διάσπαρτα φίδια. Αναμφισβήτητο το γούστο του Τούρκου ιδιοκατασκευαστή... Αυτόν τον καιρό ο ισχυρισμός περί της ακριβότερης μοτοσυκλέτας του κόσμου ελέγχεται ως προς την αλήθεια του από τον οργανισμό Γκίνες. Δεν έχει αναφερθεί κανένας αριθμός σχετικά με το κόστος της και μεις δεν ρωτήσαμε, γιατί όπως λένε, αν πρέπει να ρωτήσεις, τότε δεν την αντέχει η τσέπη σου… Οπότε... γιατί να ρωτήσεις;
Είναι κι αυτή μια λογική, τουλάχιστον λιγότερο παράλογη από τη χρυσή μοτοσυκλέτα του Telli. Απορίες δύο: παρκάρει ποτέ τη μοτοσυκλέτα του στον δρόμο ο Terhan. Και ακόμα, υπάρχει τόσο μεγάλη τραπεζική θυρίδα για τη νυχτερινή της φύλαξη;
Seleo.gr News
Μέχρι τώρα τον... επίζηλο τίτλο της ακριβότερης μοτοσυκλέτας του κόσμου έφερε η Marine Turbine MT Y2K του αμερικάνου τηλεπαρουσιαστή και συλλέκτη μοτοσυκλετών Jay Leno. Μέχρι τώρα, γιατί πλέον ο τίτλος ανήκει σε ένα τσόπερ εκ Τουρκίας, ιδιοκτήτης του οποίου είναι ο Tarhan Telli, ένας Τούρκος σχεδιαστής μοτοσυκλετών και ιδιοκτήτης της ΤΤ Custom Choppers. Οι δουλειές πρέπει να πηγαίνουν πολύ καλά για τον κύριο Telli, αφού είχε τη χρονική άνεση να ξοδέψει πάνω από ένα χρόνο για να κατασκευάσει μόνος τη χρυσή τσόπερ, χρησιμοποιώντας 315 ολόκληρα από το πολύτιμο μέταλλο! Είναι κιτς; Είναι επιδειξιομανία; 'Ο,τι κι αν είναι, εντυπωσιάζει. Παρεμπιπτόντως η μοτοσυκλέτα φορά κινητήρα V2 με 1801 κυβικά και αποδίδει 125 ίππους, που σίγουρα δεν επαρκούν για να βάλουν φωτιά στον δρόμο κουβαλώντας τα 350 κιλά της μοτοσυκλέτας.
Στο ρεζερβουάρ ο Telli έχει προσθέσει ένα (χρυσό βεβαίως) ανάγλυφο κεφάλι της μυθολογικής Μέδουσας, ενώ σε διάφορα σημεία της μοτοσυκλέτας βλέπει κανείς διάσπαρτα φίδια. Αναμφισβήτητο το γούστο του Τούρκου ιδιοκατασκευαστή... Αυτόν τον καιρό ο ισχυρισμός περί της ακριβότερης μοτοσυκλέτας του κόσμου ελέγχεται ως προς την αλήθεια του από τον οργανισμό Γκίνες. Δεν έχει αναφερθεί κανένας αριθμός σχετικά με το κόστος της και μεις δεν ρωτήσαμε, γιατί όπως λένε, αν πρέπει να ρωτήσεις, τότε δεν την αντέχει η τσέπη σου… Οπότε... γιατί να ρωτήσεις;
Είναι κι αυτή μια λογική, τουλάχιστον λιγότερο παράλογη από τη χρυσή μοτοσυκλέτα του Telli. Απορίες δύο: παρκάρει ποτέ τη μοτοσυκλέτα του στον δρόμο ο Terhan. Και ακόμα, υπάρχει τόσο μεγάλη τραπεζική θυρίδα για τη νυχτερινή της φύλαξη;
Seleo.gr News
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου