15 πράγματα που επιτρέπεται να πάρετε από το ξενοδοχείο σας !!!
Το θέμα αυτό έχει απασχολήσει πολλούς από εσάς κατά τη διαμονή σας σε κάποιο ξενοδοχείο. Υπάρχει απάντηση.
Κάποιοι αγαπάτε τις παροχές του ξενοδοχείου για λόγους ευχρησίας και άλλοι πάλι απλά λατρεύετε να λεηλατείτε το δωμάτιο! Από μπουκαλάκια μέχρι μαξιλάρια!
Έχοντας ακούσει πρόσφατα, ότι μία φίλη σκεφτόταν να πάρει ένα φωτιστικό από το δωμάτιο του ξενοδοχείου της στη Σεβίλλη, αποφάσισα να γράψω μία λίστα με όλα τα "δωράκια" του ξενοδοχείου. Οτιδήποτε εκτός λίστας -και φυσικά ότι δε χωράει σε βαλίτσα- καλύτερα να το το αφήσετε πίσω. Η κλοπή είναι ποινικό αδίκημα. Και ναι, ισχύει και για τα φωτιστικά!
Η λογική των ξενοδοχείων είναι να νιώθετε σα στο σπίτι σας. Θα το ξαναγράψω, σα στο σπίτι σας - δεν είναι σπίτι σας. Ούτε μπορείτε να παίρνετε μαζί σας ότι υπάρχει στο δωμάτιο. Οπότε καλό θα ήταν να δείξετε ευχαρίστηση για την υπέροχη φιλοξενία και όχι να την καταχραστείτε.
Ένας μικρός κανόνας:
Ο,τιδήποτε φέρει το λογότυπο του ξενοδοχείου, συνήθως είναι εκεί για να το πάρετε. Θέλουν να το πάρετε και θα χαρούν αν δουν ότι λείπει. Αντιθέτως, αν διαπιστώσουν ότι το έχετε αφήσει πίσω, θα τους δυσαρεστήσετε. Αυτό είναι hotel marketing και έτσι κυκλοφορεί το όνομά τους.
Να λοιπόν 15 πράγματα που μπορείτε να πάρετε:
Σαμπουάν/ Κρέμα μαλλιών
Αφρόλουτρο/ Σαπούνι
Κρέμα Σώματος
Σκουφάκι μπάνιου
Σετ μπατονέτες- Βαμβάκι
Λίμα νυχιών
Σετ οδοντόβουρτσα - οδοντόκρεμα - στοματικό διάλυμα
Σετ ξυρίσματος (ξυραφάκι, κρέμα)
Σετ Ραπτικής
Σετ γυαλίσματος παπουτσιών
Σετ γραφείου (στυλό, μολύβια, σημειωματάρια, φάκελοι κτλ)
Κὀκκαλο Παπουτσιών
Παντόφλες
Τοπικά περιοδικά και εφημερίδες
Φακελάκια καφέ - τσάι (εφόσον δεν αναγράφονται στο bar list)
Tip: Εάν χρειαστείτε παραπάνω από μία συσκευασία ανά ημέρα που σας αναλογεί, απλά ζητήστε το ευγενικά από τη reception και θα σας το στείλουν στο δωμάτιο (εδώ προτείνω να τηρηθεί το μέτρο).
Ο,τιδήποτε φέρει το λογότυπο του ξενοδοχείου, συνήθως είναι εκεί για να το πάρετε
Δεν παίρνουμε:
• Ότι είναι βιδωμένο στο πάτωμα
• Ότι είναι καρφωμένο στον τοίχο
• Ότι είναι στην πρίζα και βγάζει ήχο
• Ότι έχει μπαταρίες ή καλώδιο
• Ότι κρέμεται στη ντουλάπα
• Και επίσης: μπουρνούζια, πετσέτες, κρεμάστρες, σεντόνια, μαξιλάρια, σταχτοδοχεία, ποτήρια -πιάτα, κούπες και κουταλάκια καφέ, κουρτίνες μπάνιου, τηλεφωνικούς καταλόγους και μεγάλα ταξιδιωτικά βιβλία
Τι θα συμβεί αν παρόλ´αυτά "παρα-γεμίσετε" τη βαλίτσα σας;
Αν πάρετε κάτι που δε θεωρείτε δωρεάν παροχή, τότε να περιμένετε επιπλέον χρεώσεις. Θα τις αντιληφθείτε μάλλον όταν θα είστε ήδη σπίτι αλλά μη νομίζετε ότι την γλυτώσατε. Και ακόμη και αν δε δείτε χρέωση, να ξέρετε ωστόσο ότι είστε σίγουρα στη "μαύρη λίστα επισκεπτών". Και αυτό δεν είναι πολύ καλό, πιστέψτε με!
Τι να κάνετε αν θέλετε κάτι απεγνωσμένα;
Αγοράστε το! Αν έχετε ξετρελαθεί με το μπουρνούζι που κρέμεται άψογα σιδερωμένο στη ντουλάπα σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου και αυτός θα φροντίσει να σας στείλει ένα ολοκαίνουριο στο δωμάτιο σας, με το αντίστοιχο κόστος φυσικά. Αν πάλι ζηλέψατε τα υπέροχα αφράτα μαξιλάρια και πάλι υπάρχει λύση. Αρκετά ξενοδοχεία, όπως το Marriott ή το Hilton έχουν δικό τους "online shop" όπου μπορείτε να αγοράσετε σχεδόν τα πάντα.
Τι γίνεται με το mini-bar;
Εάν διαμένετε σε σουίτα, τότε απολαύστε τα πάντα χωρίς δισταγμό! Εάν πάλι όχι, τότε κρατήστε την όρεξή σας διότι για όλα τα προϊόντα υπάρχει χρέωση. Προσοχή: Κάποια ξενοδοχεία διαθέτουν σύστημα αυτόματης χρέωσης σε περίπτωση που μετακινηθεί κάποιο προϊόν.
cosmo.gr
Το θέμα αυτό έχει απασχολήσει πολλούς από εσάς κατά τη διαμονή σας σε κάποιο ξενοδοχείο. Υπάρχει απάντηση.
Κάποιοι αγαπάτε τις παροχές του ξενοδοχείου για λόγους ευχρησίας και άλλοι πάλι απλά λατρεύετε να λεηλατείτε το δωμάτιο! Από μπουκαλάκια μέχρι μαξιλάρια!
Έχοντας ακούσει πρόσφατα, ότι μία φίλη σκεφτόταν να πάρει ένα φωτιστικό από το δωμάτιο του ξενοδοχείου της στη Σεβίλλη, αποφάσισα να γράψω μία λίστα με όλα τα "δωράκια" του ξενοδοχείου. Οτιδήποτε εκτός λίστας -και φυσικά ότι δε χωράει σε βαλίτσα- καλύτερα να το το αφήσετε πίσω. Η κλοπή είναι ποινικό αδίκημα. Και ναι, ισχύει και για τα φωτιστικά!
Η λογική των ξενοδοχείων είναι να νιώθετε σα στο σπίτι σας. Θα το ξαναγράψω, σα στο σπίτι σας - δεν είναι σπίτι σας. Ούτε μπορείτε να παίρνετε μαζί σας ότι υπάρχει στο δωμάτιο. Οπότε καλό θα ήταν να δείξετε ευχαρίστηση για την υπέροχη φιλοξενία και όχι να την καταχραστείτε.
Ένας μικρός κανόνας:
Ο,τιδήποτε φέρει το λογότυπο του ξενοδοχείου, συνήθως είναι εκεί για να το πάρετε. Θέλουν να το πάρετε και θα χαρούν αν δουν ότι λείπει. Αντιθέτως, αν διαπιστώσουν ότι το έχετε αφήσει πίσω, θα τους δυσαρεστήσετε. Αυτό είναι hotel marketing και έτσι κυκλοφορεί το όνομά τους.
Να λοιπόν 15 πράγματα που μπορείτε να πάρετε:
Σαμπουάν/ Κρέμα μαλλιών
Αφρόλουτρο/ Σαπούνι
Κρέμα Σώματος
Σκουφάκι μπάνιου
Σετ μπατονέτες- Βαμβάκι
Λίμα νυχιών
Σετ οδοντόβουρτσα - οδοντόκρεμα - στοματικό διάλυμα
Σετ ξυρίσματος (ξυραφάκι, κρέμα)
Σετ Ραπτικής
Σετ γυαλίσματος παπουτσιών
Σετ γραφείου (στυλό, μολύβια, σημειωματάρια, φάκελοι κτλ)
Κὀκκαλο Παπουτσιών
Παντόφλες
Τοπικά περιοδικά και εφημερίδες
Φακελάκια καφέ - τσάι (εφόσον δεν αναγράφονται στο bar list)
Tip: Εάν χρειαστείτε παραπάνω από μία συσκευασία ανά ημέρα που σας αναλογεί, απλά ζητήστε το ευγενικά από τη reception και θα σας το στείλουν στο δωμάτιο (εδώ προτείνω να τηρηθεί το μέτρο).
Ο,τιδήποτε φέρει το λογότυπο του ξενοδοχείου, συνήθως είναι εκεί για να το πάρετε
Δεν παίρνουμε:
• Ότι είναι βιδωμένο στο πάτωμα
• Ότι είναι καρφωμένο στον τοίχο
• Ότι είναι στην πρίζα και βγάζει ήχο
• Ότι έχει μπαταρίες ή καλώδιο
• Ότι κρέμεται στη ντουλάπα
• Και επίσης: μπουρνούζια, πετσέτες, κρεμάστρες, σεντόνια, μαξιλάρια, σταχτοδοχεία, ποτήρια -πιάτα, κούπες και κουταλάκια καφέ, κουρτίνες μπάνιου, τηλεφωνικούς καταλόγους και μεγάλα ταξιδιωτικά βιβλία
Τι θα συμβεί αν παρόλ´αυτά "παρα-γεμίσετε" τη βαλίτσα σας;
Αν πάρετε κάτι που δε θεωρείτε δωρεάν παροχή, τότε να περιμένετε επιπλέον χρεώσεις. Θα τις αντιληφθείτε μάλλον όταν θα είστε ήδη σπίτι αλλά μη νομίζετε ότι την γλυτώσατε. Και ακόμη και αν δε δείτε χρέωση, να ξέρετε ωστόσο ότι είστε σίγουρα στη "μαύρη λίστα επισκεπτών". Και αυτό δεν είναι πολύ καλό, πιστέψτε με!
Τι να κάνετε αν θέλετε κάτι απεγνωσμένα;
Αγοράστε το! Αν έχετε ξετρελαθεί με το μπουρνούζι που κρέμεται άψογα σιδερωμένο στη ντουλάπα σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου και αυτός θα φροντίσει να σας στείλει ένα ολοκαίνουριο στο δωμάτιο σας, με το αντίστοιχο κόστος φυσικά. Αν πάλι ζηλέψατε τα υπέροχα αφράτα μαξιλάρια και πάλι υπάρχει λύση. Αρκετά ξενοδοχεία, όπως το Marriott ή το Hilton έχουν δικό τους "online shop" όπου μπορείτε να αγοράσετε σχεδόν τα πάντα.
Τι γίνεται με το mini-bar;
Εάν διαμένετε σε σουίτα, τότε απολαύστε τα πάντα χωρίς δισταγμό! Εάν πάλι όχι, τότε κρατήστε την όρεξή σας διότι για όλα τα προϊόντα υπάρχει χρέωση. Προσοχή: Κάποια ξενοδοχεία διαθέτουν σύστημα αυτόματης χρέωσης σε περίπτωση που μετακινηθεί κάποιο προϊόν.
cosmo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου