Το Ford C-MAX με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα
Στην έκδοση με τους 125 ίππους υπόσχεται κατανάλωση στα επίπεδα του diesel
Η Ford κατάφερε να κάνει το πολυχρηστικό C-MAX να ξεχωρίζει χαρίζοντάς του, πέρα από την αυξημένη πρακτικότητα και την κομψή εμφάνιση, «γαργαλιστικά» οδικά χαρακτηριστικά στα επίπεδα του μικρομεσαίου Ford Focus.
Τώρα η Ford κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερο το C-MAX, αφού με την προσθήκη του 3κύλινδρου τούρμπο EcoBoost κινητήρα, το καθιστά το μόνο 1.000άρι μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο στον κόσμο.
Τώρα η Ford κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερο το C-MAX, αφού με την προσθήκη του 3κύλινδρου τούρμπο EcoBoost κινητήρα, το καθιστά το μόνο 1.000άρι μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο στον κόσμο.
Kινητήρας-Επιδόσεις: Με 125 ίππους στα 1.000 κ.εκ.
Ο 3κύλινδρος 1.000άρης Ecoboost, που αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής, δείχνει και στο C-MAX την υπεροχή και τη ραφιναρισμένη λειτουργία του. Το τράβηγμα είναι μεστό στις κρίσιμες χαμηλομεσαίες στροφές και επιταχύνει ικανοποιητικά τα σχεδόν 1.400 κιλά του C-MAX.
Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό και μοντέρνο σε σχεδίαση
Τίποτε δεν έχει αλλάξει στο εσωτερικό του C-MAX σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Έτσι συναντάμε μοντέρνες γραμμές και ευχάριστη αισθητική, στοιχεία που «δένουν» με την δυναμική εξωτερική σχεδίαση (για τα δεδομένα της κατηγορίας). Τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας και μαλακά σε μεγάλο ποσοστό.
Στο δρόμο: Παραμένει το πιο ευχάριστο στην οδήγηση πολυχρηστικό
Οδηγικά το 1.000άρι C-MAX παραμένει το πιο ευχάριστο πολυχρηστικό της αγοράς. Χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης, οι καλοκουρδισμένες αναρτήσεις και το συμμετοχικό πλαίσιο, εξασφαλίζουν μικρές κλίσεις στις στροφές, εξαιρετικό κράτημα και με δυο λόγια συμπεριφορά ανάλογη ενός οδηγοκεντρικού μικρομεσαίου χάτσμπακ, όπως το Focus.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου