Κυριακή 25 Μαΐου 2014

FORMOULA 1 ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ

Γκραν Πρι του Μονακό



Ρόσμπεργκ: «Έμεινα ψύχραιμος»

 
Στο γεγονός ότι κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του, παρά την πίεση του Λιούις Χάμιλτον, απέδωσε τη νίκη του ο Νίκο Ρόσμπεργκ.

Ρόσμπεργκ: «Έμεινα ψύχραιμος»


Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν ο νικητής στο Grand Prix του Μονακό, το οποίο ήταν ο έκτος αγώνας της χρονιάς στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Ο Γερμανός οδηγός της Μερτσέντες τερμάτισε πρώτος, όπως είχε κάνει και στην περσινή σεζόν στο διάσημο Grand Prix του πριγκιπάτου, και άφησε στη δεύτερη θέση τον «ομόσταυλό» του Βρετανό πιλότο, Λιούις Χάμιλτον, με αποτέλεσμα η Μερτσέντες να πανηγυρίσει, για πέμπτη φορά φέτος, το «1-2» στους νικητές, επιβεβαιώνοντας την απόλυτη κυριαρχία της.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Αυστραλός οδηγός της Ρεντ Μπουλ, Ντανιέλ Ρικιάρντο. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Γερμανός οδηγός της Ρεντ Μπουλ, Σεμπάστιαν Φέτελ, εγκατέλειψε, λόγω μηχανικών προβλημάτων, στον όγδοο γύρο του Grand Prix.

Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν τέταρτος, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ πέμπτος, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μπάτον, Μάσα, Γκροζάν, Μπιανσί (χαρίζοντας στη Marussia τους πρώτους της βαθμούς, αν και ξεκίνησε από την 21η θέση και είχε ποινή πέντε δευτερολέπτων) και Μάγκνουσεν.

Άτυχος στάθηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν, καθώς ενώ ήταν τρίτος έπαθε κλατάρισμα και υποχρεώθηκε να πάει στα πιτ στοπ για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους γύρους, την ώρα που στην πίστα ήταν αυτοκίνητο ασφαλείας, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει στη 13η θέση και τελικά να τερματίσει δωδέκατος.

Να σημειώσουμε ότι με τη σημερινή νίκη του ο Ρόσμπεργκ ανέβηκε ξανά στην πρώτη θέση της βαθμολογίας των οδηγών.

Η πρώτη βαθμολογούμενη δεκάδα του Grand Prix του Μονακό:


1. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Mερτσέντες) 1:49.276
2. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Μερτσέντες) +9.200
3. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Ρεντ Μπουλ-Ρενό) +9.600
4. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) +32.400
5. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Force India) 1 γύρος
6. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 1 γύρος
7. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Γουίλιαμς) 1 γύρος
8. Ζιλ Μπιανσί (Γαλλία/Μαρούσια) 1 γύρος
9. Ρομάν Γκροσάν (Γαλλία/Λότους-Ρενό) 1 γύρος
10. Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/ΜακΛάρεν-Μερτσέντες) 1 γύρος

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Μερσέντες) 122 βαθμοί
2. Λούις Χάμιλτον (Βρετανία/Μερσέντες) 118
3. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) 61
4. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Red Bull) 54
5. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Force India) 47
6. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull) 45
7. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Γουίλιαμς) 34
8. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 31
9. Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/ΜακΛάρεν) 21
10. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Force India) 20
11. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Γουίλιαμς) 18
12. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Φεράρι) 17
13. Ρομάν Γκροσάν (Γαλλία/Λότους-Ρενό) 8
14. Ζαν Ερίκ Βερν (Γαλλία/Toro Rosso) 4
. Ντανιίλ Κβιάτ (Ρωσία/Toro Rosso) 4
16. Ζιλ Μπιανσί (Γαλλία/Μαρούσια) 2

Το Γκραν Πρι του Μονακό που διεξάγεται στους αυτοκινητόδρομους του πριγκιπάτου, είναι ο αγώνας που αποτελεί το «στολίδι» του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, με χιλιάδες θεατές κάθε χρόνο που το παρακολουθούν ζωντανά, αλλά και εκατομμύρια τηλεθεατές από όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου.

Ο πρώτος αγώνας στο πριγκιπάτο του Μονακό, πραγματοποιήθηκε στις 14 Απριλίου του 1929, ενώ ο πρώτος αγώνας που βαθμολογήθηκε στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα, έγινε στις 21 Μαΐου του 1950.

Η «μυθική» πίστα για τους ένθερμους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είναι αυτή όπου κάθε πιλότος ονειρεύεται να βρεθεί εκεί στην πρώτη θέση του βάθρου, ενώ κάθε φίλαθλος θα ήθελε να δει από κοντά έστω και έναν αγώνα...

Πρόκειται για μια από τις πιο δύσκολες πίστες του πρωταθλήματος, αφού το προσπέρασμα στο Μονακό είναι σχεδόν αδύνατο, ενώ η σειρά εκκίνησης, είναι καθοριστική, αφού την τελευταία δεκαετία, μόνο μία φορά δεν κέρδισε ο κάτοχος της pole position, ενώ το ρεκόρ νικών κατέχει ο θρυλικός Ayrton Senna, που στέφτηκε νικητής έξι φορές στην καριέρα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου