Ηλεκτρικό με 1.000 ίππους και 643 χλμ αυτονομία
Ακολουθώντας τα χνάρια της Tesla, μια ακόμα,
πολλά υποσχόμενη αμερικανική εταιρεία,
παρουσίασε το πρώτο πολυτελές,
αμιγώς ηλεκτροκίνητο sport sedan μοντέλο.
πολλά υποσχόμενη αμερικανική εταιρεία,
παρουσίασε το πρώτο πολυτελές,
αμιγώς ηλεκτροκίνητο sport sedan μοντέλο.
H Lucid Motors προχώρησε στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου, το οποίο εντυπωσιάζει τόσο με τον σχεδιασμό, όσο και με το τεχνολογικό του υπόβαθρο. Ονομάζεται Air, είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και διακρίνεται για το φουτουριστικό design, τη μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή, τα προηγμένα φωτιστικά σώματα και την ιδιαίτερη μάσκα.
Το εσωτερικό λάμπει κυριολεκτικά, με τους ανθρώπους της καλιφορνέζικης μάρκας να έχουν τοποθετήσει υλικά ανώτερης ποιότητας σε όλες τις επιφάνειες, τονίζοντας την πολυτέλεια και την κομψότητα. Οι δερμάτινες επενδύσεις, το αλουμίνιο και το ξύλο συνδυάζονται αρμονικά, με τις τρεις ψηφιακές οθόνες σε κονσόλα και πίνακα οργάνων να προβάλουν οποιαδήποτε πληροφορία.
Ο οδηγός μπορεί να χειριστεί τις οθόνες με την αφή ή με φωνητικές εντολές, ενώ επιπλέον οθόνες υπάρχουν και στα πίσω καθίσματα. Το πακέτο εξοπλισμού του Motor Air είναι υπέρ-πλήρες περιλαμβάνοντας οτιδήποτε επιθυμεί ο ιδιοκτήτης, μεταξύ των οποίων σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης με ραντάρ, κάμερες και Lidar.
Τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.000 ίππων. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο μπαταριών της Samsung, χωρητικότητας 100 ή 130 kWh, με την αυτονομία στη δεύτερη περίπτωση να ξεπερνά τα 640 χιλιόμετρα. «Εκρηκτικές» είναι οι επιδόσεις, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.
Η παραγωγή του Air θα γίνει στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της εταιρείας στην Αριζόνα, με τις πωλήσεις να έχουν προγραμματιστεί για το 2018. Η τιμή του θα ξεπερνά τα 100.000 δολάρια, τουλάχιστον σε πρώτη φάση. Όπως ανέφερε η Lucid, οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν από τώρα να κάνουν τις παραγγελίες τους, δίνοντας ως προκαταβολή το ποσό των 25.000 δολαρίων.
Το project της νεοσύστατης αυτοκινητοβιομηχανίας στηρίζεται από τον κινεζικό κολοσσό Beijing Automotive Industry Corporation (BAIC) και επικεφαλής είναι ο Peter Rawlinson, πρώην στέλεχος της Tesla.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου