Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Η ΜΟΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΟΝΤΟΣ

Καλώς ήρθατε στο Μέλλον! Δίτροχο που πέφτει μόνο αν το χτυπήσει ελέφαντας !!!
Συνημμένη Εικόνα: a1.jpg



Φουτουριστικό ντιζάιν και ηλεκτροκινητήρα διαθέτει το C1, το δίτροχο που αναπτύσσει η μικρή αμερικανική εταιρεία Lit Motors και το οποίο προβλέπεται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ από τον επόμενο χρόνο.


Ωστόσο, αν το C1 έχει γίνει αφιέρωμα σε δεκάδες περιοδικά και σάιτ τεχνολογίας, που το περιγράφουν ως τη «μοτοσικλέτα του μέλλοντος», ο λόγος είναι η απόλυτη ευστάθειά του, αφού είναι εξαιρετικά δύσκολο να ανατραπεί – θα παραμείνει όρθιο ακόμη κι αν κανείς το σπρώξει με όλη τη δύναμή του ή πέσει πάνω του ένα φορτηγό με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα.

Κάτι που σημαίνει ότι για το C1 είναι «παιχνιδάκι» να μένει σε κατακόρυφη θέση όταν σταματάει στα φανάρια, χωρίς κανένα βοηθητικό στήριγμα και χωρίς να χρειάζεται να είναι ακίνητος ο οδηγός.

Δημοσιευμένη  εικόνα

Το C1 χρωστά την εντυπωσιακή ικανότητα ισορροπίας σε δύο ψηφιακά γυροσκόπια – την ίδια συσκευή που χρησιμοποιεί και το τηλεσκόπιο Hubble για να σταθεροποιείται.

Στην περίπτωση του δίτροχου, τα γυροσκόπια βρίσκονται στο κάτω μέρος και αντιλαμβάνονται πότε δέχεται κάποια πλευρική δύναμη ώστε να μεταβάλουν κατάλληλα το κέντρο βάρους για να αντισταθμίσουν την κλίση. Με αυτό τον τρόπο, υποστηρίζει η Lit Motors από το Σαν Φρανσίσκο, το όχημα θα πέσει μόνο όταν το χτυπήσει ένας μικρός… ελέφαντας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο μηχανισμός αυτός είναι το «κλειδί» που επιτρέπει στο C-1 να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των μοτοσικλετών με αυτά των αυτοκινήτων

Δημοσιευμένη  εικόνα

Ετσι, το C-1 θα απευθύνεται σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν -και δεν θέλουν να μάθουν- να χειρίζονται μηχανές, αφού δεν χρειάζεται να ξέρει κανείς ισορροπία για να το οδηγήσει. Επίσης, η ευστάθεια του οχήματος θα προσφέρει στον κάτοχό του πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από τις συμβατικές μοτοσικλέτες.

Παράλληλα, η ευστάθεια έδωσε τη δυνατότητα στη Lit Motors να σχεδιάσει ένα κουβούκλιο για τον οδηγό, το οποίο θα τον προστατεύει πολύ καλύτερα στα ατυχήματα.

Μάλιστα, αυτό το κουβούκλιο, σε συνδυασμό με τη ζώνη ασφαλείας και τους αερόσακους, θα μειώνει κατά 70% την πιθανότητα τραυματισμού του σε περίπτωση σύγκρουσης. Την ίδια στιγμή, ο οδηγός δεν θα εκτίθεται στη βροχή ή στο κρύο, ενώ θα μπορεί να απολαμβάνει ανέσεις που μέχρι σήμερα πρόσφεραν μόνο τα αυτοκίνητα.

Οπως για παράδειγμα, κλιματιστικό και ηχοσύστημα.

Δημοσιευμένη  εικόνα

Από την άλλη πλευρά, το C-1 θα χρειάζεται μικρό χώρο για να παρκάρει και θα μπορεί να ελίσσεται μέσα στον δρόμο, περίπου όπως και οι μοτοσικλέτες, για να αποφεύγει την κίνηση.

Επίσης, οι μικρές διαστάσεις έδωσαν τη δυνατότητα να κρατηθεί το βάρος του σχετικά περιορισμένο (360 κιλά), με συνέπεια ο ηλεκτροκινητήρας να μπορεί να εξασφαλίσει ικανοποιητικές επιδόσεις.

Η εταιρεία υποστηρίζει πως, με ισχύ 40 kW, ο κινητήρας εξασφαλίζει στο όχημα επιταχύνσεις σπορ αυτοκινήτου, τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα και αυτονομία 250 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Συνδέοντάς το στη συνέχεια σε μια πρίζα 220 V, η μπαταρία του θα χρειάζεται περίπου 6 ώρες για να επαναφορτισθεί.

Παρόλο που το όχημα είναι διθέσιο, έρευνες στις ΗΠΑ έχουν δείξει πως το 70% των αυτοκινήτων κινείται καθημερινά μεταφέροντας μόνο τον οδηγό. Η εταιρεία σχεδιάζει να καταθέσει τους επόμενους μήνες τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο αμερικανικό υπουργείο Μεταφορών, ώστε το όχημα να πάρει άδεια κυκλοφορίας. Μέσα στην επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει την παραγωγή των πρώτων 1.000 C-1, με την τιμή τους στις 24.000 δολάρια. Μάλιστα, οι προπαραγγελίες ξεπερνούν ήδη τις 600.

ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ

Το μεγάλο κόλπο με τα ακίνητα και οι ... μαζορέτες της Εθνικής Γερμανίας!!!

(Aegeantimes- Γ.Αδαλής ..Αφοπλιστικο-προφητικό κείμενο)
Συνημμένη Εικόνα: 31161912LToQX1hn.jpg



Τα ΕΠΤΑ στάδια του σαρωτικού σχεδίου του Τόμσεν και των Διεθνών Τοκογλύφων! Τι έγινε και τι μας περιμένει...



Ποιος άραγε περίμενε στις τελευταίες εκλογές , όταν ψήφιζε, ότι θα «μπασταρδευόταν» η επιλογή του και θα προέκυπτε μια Κυβέρνηση «έκτρωμα» η οποία ως μοναδικό της στόχο και σκοπό θα είχε την διατήρηση στη ζωή, του σάπιου, διεφθαρμένου και ξεπουλημένου πολιτικού συστήματος που κυβερνά τη χώρα μας;;;

Σε μια περίοδο που ο μέσος Ελληνας αναζητά κατεπειγόντως έναν ηγέτη ικανό να βγάλει την χώρα έξω από την στενωπό του ΙV Ράιχ της Μέρκελ και των υπολοίπων Bangsters, τα παραδοσιακά Media φροντίζουν επαρκώς για την παραμονή των ξεπουλημένων αυτών πολιτικών στην εξουσία!

Είμαστε μια χώρα στην οποία ενώ όλοι ζητάνε έναν ηγέτη, εντούτοις δεν φαίνεται να υπάρχει κανείς που να συγκινεί τις μάζες! Περίεργο ε;

Αλλά και να υπάρχει που να τον δει κανείς ;; Στα κανάλια των εφοπλιστών , των Τραπεζιτών και των Μεγαλοεργολάβων; Εκεί, επί 35 ολόκληρα χρόνια, εκτός του ότι βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους πολιτικούς, βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους δημοσιογράφους!

Για να παραφράσω το μότο της γνωστής ταινίας , σας λέγω λοιπόν:

«Είναι πολλά τα … γραμμάτια Αρη»!!!

Η πλάκα είναι, ότι εδώ και τρία χρόνια, δεν έχουμε ακούσει από κανέναν, μια διαφορετική άποψη για την οικονομία! Κι αν ακουστεί κάποια, τότε οι «μάγοι» της επικοινωνίας σπεύδουν να την ισοπεδώσουν!

Πάρτε για παράδειγμα το μεγάλο κόλπο με τα ακίνητα!

Ο υπαλληλάκος της γνωστή τραπεζικής οικογένειας των Ρόθτσιλντ, ο Πολ Τόμσεν, ζήτησε μόλις έφτασε στην Ελλάδα, να ενημερωθεί για την οικονομική επιφάνεια των Ελλήνων νοικοκυραίων, απαιτώντας στοιχεία ανά την επικράτεια, αναφορικά με την ιδιοκτησία ακινήτων !

Διαπίστωσε λοιπόν ότι ΔΕΝ υπάρχει Ελληνικό νοικοκυριό, που να μην διαθέτει τουλάχιστον ένα ακίνητο!

Η αποστολή του, η αποστολή του ΔΝΤ, βλέπετε, δεν ήταν άλλη παρά η η διαχείριση του ιδιωτικού τομέα με την εισβολή των Bangsters μέσα σε αυτόν!

Όπως έχω γράψει πριν 3 χρόνια, το ΔΝΤ επιλέχτηκε γι αυτό ακριβώς το λόγο, ως … δανειστής μας, κι όχι γιατί έλειπαν στην Ε.Ε. 30 δις ευρώ! Η Ε.Ε. , εκ του καταστατικού της χάρτη, απαγορεύεται να υπεισέρχεται στον ιδιωτικό τομέα των κρατών-μελών, κι έτσι έπρεπε να βρεθεί ένας … δανειστής μας, ο οποίος θα σάρωνε τον ιδιωτικό τομέα!!! (παράλληλα με τον Δημόσιο, που αυτό θα ήταν εργολαβία της Μέρκελ)

Μισθοί, συντάξεις, εισφορές, δημοσιονομική πολιτική , αγορά, όλα αυτά, διαλύθηκαν στην Ελλάδα από τον εκπρόσωπο του ΔΝΤ, τον Πολ Τόμσεν, μιας και η Ε.Ε. μπορεί να υπεισέρθει ΜΟΝΟ στον δημόσιο τομέα!

Στα Ακίνητα το κόλπο ήταν απλό!

JANIS JOPLIN - SUMMERTIME


ΚΑΙ Η JAZZ

STYX - BOAT ON THE RIVER


THE HOOTERS - JONNY B