Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΠΕΡΠΑΤΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ..ΘΑΥΜΑ

FERRARI ...FOR EVER

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011

Βιβλίο για την Ferrari που κοστίζει ακριβότερα από μια Ferrari!


Αν είστε λάτρης της Ferrari, τότε από τη βιβλιοθήκη σας δεν πρέπει να λείπει το νέο βιβλίο «The Official Ferrari Opus». Αρκεί βεβαίως να έχετε (και να είστε διατεθειμένοι να δώσετε) έως και 275.000 δολάρια γι’ αυτό το βιβλίο!

Η εκδοτική εταιρία Opus Media Group στο Λονδίνο υποστηρίζει ότι το συγκεκριμένο βιβλίο είναι το πιο «αριστοκρατικό» στον κόσμο. Πέρα από το πλούσιο υλικό του (852 σελίδες με 200.000 λέξεις και 2.000 φωτογραφίες από κάθε επιβατικό και αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί και κάθε οδηγό αγώνων που έχει οδηγήσει για την ιταλική εταιρία), το βιβλίο διαθέτει και κάποια… έξτρα.

Η φθηνότερη έκδοση είναι η «Classic», η οποία θα παραχθεί σε 4.100 κομμάτια και το καθένα κοστίζει 4.100 δολάρια. Η ιδιαιτερότητά του εγγυάται στο γεγονός ότι φέρει τις υπογραφές των δύο πιλότων της Ferrari, του Αλόνσο και του Μάσα. Ελαφρώς ακριβότερη (μόλις 7.000 δολάρια) είναι η έκδοση «Cavallino Rampante», η οποία θα παραχθεί σε 500 κομμάτια με τις υπογραφές διάφορων παλιών και σύγχρονων οδηγών της Ferrari.

Το παιχνίδι χοντραίνει αρκετά με την δερματόδετη έκδοση «Enzo», η οποία έρχεται σε θήκη από ανθρακονήματα και είναι υπογεγραμμένη από όλους τους εν ζωή παγκόσμιους πρωταθλητές με τα χρώματα της Ferrari. Μόλις 400
τέτοια αριθμημένα κομμάτια θα παραχθούν με τιμή πώλησης 37.500 δολάρια! Η σούπερ ντούπερ έκδοση όμως θα είναι αυτή που κοστίζει 275.000 δολάρια (ναι, μιλάμε για ένα βιβλίο!) και φέρει το διακριτικό τίτλο «Enzo Diamante».

Τι παραπάνω προσφέρει αυτή η έκδοση; Το σήμα της Ferrari σχηματισμένο από 30 διαμάντια, αλλά και προσθήκη του σκίτσου του κάθε αγοραστή σε έναν πίνακα ζωγραφικής που παρουσιάζει το μονοθέσιο του Μίκαελ Σουμάχερ!

Αν ψάχνετε για ένα ακόμη κίνητρο προκειμένου να σηκώσετε τώρα το τηλέφωνο και να το παραγγείλετε, διαβάστε αυτό: μόλις ένα τέτοιο βιβλίο θα διατεθεί σε κάθε χώρα!



newsit

ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011

«Μαύρο χρήμα» ψάχνει το ΣΔΟΕ στις διαφημιστικές!


Με πολλή προσοχή και χειρουργικές κινήσεις η Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων (τ. ΣΔΟΕ) αναζητά τη διακίνηση ή και το ξέπλυμα -αν και σε ποιο βαθμό υπάρχει- «μαύρου χρήματος» στις διαφημιστικές εταιρείες. Στο στόχο του ΣΔΟΕ βρίσκονται..
... τα τεράστια ποσά που διακινούνται μεταξύ διαφημιστών και ΜΜΕ που πουλάνε διαφημιστικό χρόνο (τηλεοπτικοί σταθμοί, ραδιόφωνα και έντυπα) με τη μέθοδο των «επιστροφών» στους διαφημιστές, χρήματα που συνήθως δίνονται κάτω από το τραπέζι και «χέρι με χέρι».
Το θέμα των «επιστροφών» που εκβιαστικά παίρνουν από τα ΜΜΕ οι διαφημιστικές εταιρείες προκειμένου να τους δώσουν « πακέτα» διαφημίσεων, απασχολεί σοβαρά τις Ενώσεις Ιδιοκτητών Ραδιοφώνων, Τηλεοπτικών Σταθμών και Εντύπων, που ζητούν άμεση κυβερνητική παρέμβαση για να τερματιστεί αυτό το «άρρωστο» καθεστώς στη διαφημιστική αγορά με τις «επιστροφές» (year-end-bonus).
Βέβαια, οι διαφημιστές απαντούν ότι οι «επιστροφές» σε ποσοστό 9,9% επί της διαφημιστικής δαπάνης είναι θεσμοθετημένες από το νόμο 2328/95 του Βενιζέλου, αλλά οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ τονίζουν ότι:
• Οι «επιστροφές» είναι πολύ μεγαλύτερες από το 9,9% που ορίζει ο νόμος.
• Οι «επιστροφές» δίνονται χωρίς αποδείξεις και τιμολόγια –και στην περίπτωση αυτή έχουμε διακίνηση «μαύρου χρήματος».
Πάντως, το αραγές μέτωπο των διαφημιστικών εταιρειών στο θέμα των παράνομων επιστροφών έσπασε πρόσφατα, όταν εκδότης μεγάλης εφημερίδας των Αθηνών συμφώνησε με τράπεζα να χορηγούνται οι διαφημίσεις του συγκεκριμένου χρηματοπιστωτικού ιδρύματος στο έντυπο, απευθείας, χωρίς τη διαμεσολάβηση διαφημιστικής εταιρείας. Το γεγονός αυτό ουσιαστικά εγκαινίασε μια νέα εποχή σοβαρών και μεγάλων ανακατατάξεων στη διαφημιστική αγορά.

ΟΜΟΡΦΗ ΤΡΥΠΑ

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011


Η πιο πολύχρωμη θερμή πηγή του κόσμου - Δείτε φωτο


Eίναι τουριστική ατραξιόν εδώ και δεκαετίες. Τα απίστευτα χρώματα που αλλάζει μια θερμή πηγή με το όνομα Morning Glory Pool στο Γουαϊόμινγκ, είναι πόλος έλξης για εκατομμύρια τουρίστες απ' όλο τον κόσμο.

Πριν από κάποια χρόνια, το χρώμα της πηγής ήταν μπλε. Τώρα έχει πάρει μια βαθιά πράσινη απόχρωση με κίτρινους και κόκκινους δακτύλιους.


Πως έγινε όμως αυτό; Πως άλλαξε το χρώμα της θερμής πηγής; Η εξήγηση είναι εντυπωσιακή!


Οι τουρίστες εδώ και χρόνια πετούν νομίσματα μέσα στην πηγή για καλή τύχη. Δική τους. Τα νομίσματα μπλόκαραν τους αεραγωγούς της πηγής και μέιωσαν την θερμοκρασία της.


Ταυτόχρονα, τα χημικά από τα νομίσματα προκάλεσαν μια χημική αντίδραση η οποία βοήθησε στην ανάπτυξη βακτηρίων.


Αυτά τα βακτήρια με την βοήθεια του νερού βγήκαν προς τα έξω δημιουργώντας τον κίτρινο δακτύλιο και αλλάζοντας το μπλε χρώμα σε πράσινο!

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Πριν από 45 χρόνια ήταν μπλε....
Πριν από 45 χρόνια ήταν μπλε....


Μετά έγινε βαθύ πράσινο...
Μετά έγινε βαθύ πράσινο...


Τα βακτήρια έφτιαξαν και έναν κίτρινο δακτύλιο
Τα βακτήρια έφτιαξαν και έναν κίτρινο δακτύλιο


newsit

ΤΡΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΗΦΩΡΑ

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011

Αυξήσεις τιμών χωρίς τέλος στο καλάθι της νοικοκυράς


Δεν έχουν τέλος οι ανατιμήσεις βασικών ειδών που χρειάζεται καθημερινά ένα νοικοκυριό, προς επιβεβαίωση των προβλέψεων που εκφράζουν εδώ και μήνες οι καταναλωτές - μέσα από τις σχετικές έρευνες που πραγματοποιούν φορείς όπως το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών – αλλά και ως λογικό επακόλουθο της συνεχούς αύξησης των τιμών στην παραγωγή.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για τον Μάρτιο, σε ποσοστό 4,5% αυξήθηκε το Μάρτιο 2011 ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή σε σύγκριση με το Μάρτιο 2010, έναντι αύξησης 3,9%, που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009...

Σε σύγκριση,δε, με το Φεβρουάριο του 2011, ο δείκτης παρουσίασε αύξηση 3,3%, έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.

Μάλιστα, ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Απριλίου 10-Μαρτίου 11, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Απριλίου 09-Μαρτίου 10, παρουσίασε αύξηση 5,1%, έναντι αύξησης 1,6%, που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.
Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή αποδίδεται κυρίως:
α) Στην κατά 2,5% αύξηση τιμών σε τρόφιμα και μη αλκοολούχα ποτά, με επίκεντρο την αύξησηςτων τιμών, κυρίως, στα δημητριακά και παρασκευάσματα, κρέατα γενικά, ψάρια νωπά, γαλακτοκομικά και αυγά, πατάτες νωπές, λαχανικά νωπά, γλυκά-ζαχαρωτά. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα φρούτα νωπά.
β) Στην κατά 19,9% αύξηση των τιμών των τσιγάρων, καθώς και των τιμών των αλκοολούχων και μη σερβιριζόμενων ποτών.
γ) Στην κατά 1,5% αύξηση των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.
δ) Στην κατά 10,0% αύξηση στα έξοδα για ένα σπίτι, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, του πετρελαίου θέρμανσης, του ηλεκτρισμού, των ενοικίων κατοικιών, των ειδών και υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης κατοικίας, της ύδρευσης αποχέτευσης και του φυσικού αερίου.
ε) Στην κατά 1,8% αύξηση των τιμών, στα λευκά είδη, στα υαλικά, επιτραπέζια σκεύη και οικιακής χρήσης, στα είδη καθαρισμού και στις οικιακές υπηρεσίες.
στ) Στην κατά 8,9% αύξηση των τιμών στα καύσιμα αυτοκινήτου (βενζίνη), συντήρηση και επισκευή αυτοκινήτου-μοτοσυκλέτας και υπηρεσίες μεταφορών.
ζ) Στην κατά 2,3% αύξηση των τιμών των τηλεφωνικών υπηρεσιών.
ι) Στην κατά 2,0% αύξησης των τιμών σε φαγητό εκτός οικίας, αναψυκτικά-γλυκά-καφές-ποτά (σερβιριζόμενα).
ια) Στην κατά 3,5% αύξηση των τιμών των ασφαλίστρων αυτοκινήτων και δικύκλων, των ειδών ατομικής φροντίδας και των κοσμημάτων-ρολογιών.
Αντίθετα, ελαφρά μειωμένες ήταν οι τιμές στα φάρμακα.

Επιπλέον, η αύξηση του πληθωρισμού από τον Φεβρουάριο στον Μάρτιο αποδίδεται πρώτιστα στο τέλος των εκπτώσεων καθώς και στην αύξηση των τιμών στο πετρέλαιο θέρμανσης, στα φρούτα και τις πατάτες καθώς και στα ασφάλιστρα μεταφορών.
PROTO THEMA