Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Ανακοινώθηκε μεγάλη και κλιμακωτή παράταση στις φορολογικές δηλώσεις



Μεγάλη παράταση στις φορολογικές δηλώσεις των φυσικών προσώπων ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών. Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η προθεσμία παρατείνεται ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του αριθμού φορολογικού μητρώου του φορολογούμενου ως εξής:

Για τα ψηφία: 1 και 2 έως και την 22η Ιουλίου 2013,
για ψηφία: 3 και 4 έως και την 29η Ιουλίου 2013,
για τα ψηφία: 5 και 6 έως και την 5η Αυγούστου 2013,
για τα ψηφία: 7 και 8 έως και την 12η Αυγούστου 2013,
για το ψηφίο: 9 έως και την 26η Αυγούστου 2013
και για το ψηφίο: 0 έως και την 30η Αυγούστου 2013.

Επίσης δόθηκε παράταση και για τις δηλώσεις ΟΕ και ΕΕ μέχρι και την 8η Ιουλίου 2013.

Σημειώνεται ότι από φέτος όλες οι δηλώσεις των φυσικών προσώπων υποβάλλονται υποχρεωτικά μέσω ίντερνετ. Οι φορολογούμενοι που είναι ήδη πιστοποιημένοι στο Taxis και διαθέτουν τους "παλιούς" κωδικούς, μπορούν να υποβάλουν κανονικά τη φορολογική τους δήλωση. Όσοι φορολογούμενοι δεν είναι πιστοποιημένοι, θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση πιστοποίησης στο www.gsis.gr και να μεταβούν στη συνέχεια στο Τμήμα Μητρώου οποιασδήποτε ΔΟΥ και με την ταυτότητά τους για να προμηθευτούν ειδικό κλειδάριθμο για την πρόσβαση στο σύστημα.

ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

 27 Ιουνίου 2013


Πως οι προσφορές των Σούπερ μάρκετ επιδρούν στο ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ του καταναλωτή (ΒΙΝΤΕΟ)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Τα σούπερ μάρκετ μας βομβαρδίζουν με τόσες πολλές αφίσες και πινακίδες προσφορών που χάνουμε τη δυνατότητα να διαχειριστούμε τις πληροφορίες που αφορούν τις τιμές των προϊόντων...

Το υποσυνείδητό μας επηρεάζεται από τη διαφήμιση και την προώθηση των προϊόντων, αλλά δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τις λεπτομέρειες στην έκπτωση επί των τιμών τους.


Για παράδειγμα οι πωλήσεις μιας μάρκας DVD που κόστιζαν € 4,24 το καθένα, αυξήθηκαν όταν η πινακίδα προώθησης έγραφε «Δύο για € 10».

Η παρουσία της πινακίδας ήταν αρκετή για την προώθηση του προϊόντος ακόμη και αν ο καταναλωτής πλήρωνε περισσότερα.

Όταν οι καταναλωτές αγόρασαν τσάι (φακελάκια σε κουτί) με προσφορά δύο κουτιά στην τιμή του ενός, η προσφορά προσέλκυσε πολλούς πελάτες, αλλά, μόνο το 45% των καταναλωτών πήρε το δεύτερο κουτί τσάι. Οι καταναλωτές συνειδητοποίησαν ότι υπήρχε μια καλή προσφορά, αλλά δεν διέθεσαν αρκετό χρόνο για να καταλάβουν, ότι μπορούσαν να αποκτήσουν δωρεάν το δεύτερο προϊόν.

Οι πολλές προσφορές μπλοκάρουν το υποσυνείδητό μας και έχουμε την τάση να γεμίζουμε τα καρότσια μας με προϊόντα, ανεξάρτητα από το εάν είναι ή όχι, καλή η τιμή τους.

Οι πωλήσεις μπύρας, γνωστής μάρκας, αυξήθηκαν κατά 10%, όταν το προϊόν τοποθετήθηκε δίπλα σε μια πινακίδα που έγραφε «η κλοπή διώκεται», γιατί ο εγκέφαλος του καταναλωτή την εξέλαβε ως πινακίδα προσφοράς για τη μπύρα.

Αν και τα σούπερ μάρκετ χρησιμοποιούν πολλές προσφορές BOGOF – δύο προϊόντα στην τιμή του ενός για να δελεάσουν τους καταναλωτές, οι ερευνητές λένε πως οι καταναλωτές δεν επηρεάζονται.

Ο Phillip Adcock, διευθύνων σύμβουλος των αναλυτών συμπεριφοράς καταναλωτή SBXL (Shopping Behavior Xplained Ltd.) δήλωσε ότι "η έρευνα δείχνει πως ο καταναλωτής επηρεάζεται από την διαφήμιση προώθησης ενός προϊόντος, αλλά είναι απίθανο να υπολογίσει λεπτομερώς το κέρδος του από την έκπτωση"

Οι πωλήσεις γνωστής μάρκας ουίσκι σε ένα κατάστημα αεροδρομίου αυξήθηκαν κατά 30% όταν στην ταμπελίτσα με την ονομασία και την τιμή του ποτού, προστέθηκε ένα κίτρινο περίγραμμα.

Ο καταναλωτής εξέλαβε την τονισμένη με περίγραμμα ταμπέλα ως απόδειξη ευκαιρίας ενώ στην πραγματικότητα δεν υπήρξε μείωση της τιμής.

Η SBXL στέλνει ομάδες ερευνητών σε καταστήματα για να διερευνήσουν με πραγματικά αποδεικτικά στοιχεία, την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Ο Phillip Adcock υποστηρίζει πως "ο εγκέφαλός μας απλά δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τον μεγάλο αριθμό αποφάσεων που πρέπει να πάρουμε σε ένα κατάστημα.

Οταν σε ένα σούπερ μάρκετ έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια διαφορετική προσφορά κάθε τρία τέταρτα του δευτερολέπτου, απλά δεν μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε.

Εάν βρούμε προσφορά σε 85 διαφορετικά είδη μπύρας σε έναν διάδρομο, ο εγκέφαλός μας αδυνατεί να εξετάσει αυτές τις προσφορές και επιλέγει έναν μικρότερο αριθμό (4-5) για να ξεκινήσει τη διαδικασία ανάληψης απόφασης αγοράς. Η διεργασία αυτή δεν γίνεται συνειδητά.

Μελέτες έδειξαν ότι η παρουσίαση της προώθησης ενός προϊόντος, είναι πιο σημαντική από την ειδική έκπτωση της προσφοράς του.

Για το κατάστημα, η καλή ανάδειξη του προϊόντος –τοποθέτηση, ταμπέλα κλπ- είναι πιο σημαντική από την ειδική έκπτωση που προσφέρεται.

Για τον καταναλωτή, χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να εξετάζει με λεπτομέρεια την προσφορά, στο εκπτωτικό προϊόν που αγοράζει.

Δείτε κι αυτό το απίθανο βίντεο που εξηγεί την συμπεριφορά μας. Τα συμπεράσματα είναι κάθε άλλο, παρά κολακευτικά για εμάς...
Ο ειδικός στα οικονομικά της συμπεριφοράς Νταν Αριέλι, συγγραφέας του βιβλίου "Προβλέψιμα Παράλογοι" (Predictably Irrational), χρησιμοποιεί κλασικές οφθαλμαπάτες και τα δικά του ερευνητικά αποτελέσματα που έρχονται ενάντια στα ένστικτά μας και μερικές φορές μας σοκάρουν, για να δείξει ότι δεν είμαστε τόσο λογικοί όσο νομίζουμε όταν παίρνουμε αποφάσεις.

ΒΙΝΤΕΟ...


ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΖΩΟ

Αστείες Φωτογραφίες (5)

ΠΕΣΤΑ ΓΙΩΡΓΙΟ

26 Ιουνίου 2013
ΤΡΟΜΕΡΟ ΓΕΛΙΟ! Όταν ο Γεωργίου έκανε ΡΟΜΠΑ Ντινόπουλο - Άδωνι!!! (VIDEO)

Όταν ο λατρεμένος Γιώργος Γεωργίου έκανε παρέμβαση στο αποκαλυπτικό δελτίο που παρουσίαζε ο Γιάννης Παπαγιάννης και έκανε ξεφτίλα με τις τρομερές ατάκες του τους Αργύρη Ντινόπουλο και Άδωνι Γεωργιάδη!
Δείτε το τρομερό βίντεο
 

 

ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

«Καίνε» τον καρκίνο με ηλεκτροσόκ, ελπίδες απο τα πρώτα πειράματα

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DW: Σύντομοι και έντονοι ηλεκτρικοί παλμοί διοχετεύονται τοπικά για να εξουδετερώσουν τα καρκινικά κύτταρα, χωρίς να πλήττουν τον υγιή ιστό. Τα πρώτα δείγματα της θεραπείας είναι θετικά. Η μέθοδος φαίνεται πολύ…

απλή. Ο γιατρός τρυπάει το σώμα του ασθενούς με μία εξαιρετικά λεπτή βελόνα. Η εικόνα της βελόνας στο εσωτερικό του σώματος εμφανίζεται μεγεθυμένη σε μία οθόνη που συνδέεται με έναν μαγνητικό τομογράφο, ο οποίος εξετάζει τον ασθενή. Έτσι ο γιατρός μπορεί να κατευθύνει τη βελόνα με απόλυτη ακρίβεια στα κατάλληλα σημεία, για παράδειγμα, πάνω σε έναν καρκινικό όγκο στο ήπαρ.
Μέχρι σήμερα η συνήθης μέθοδος προέβλεπε οι βελόνες αυτές, αφού εισχωρήσουν στον όγκο, να θερμαίνονται τόσο, ώστε να σκοτώνουν τα καρκινικά κύτταρα. Αυτή η διαδικασία έχει όμως σοβαρά μειονεκτήματα, σύμφωνα με τον Κρίστιαν Στροστσίνσκι, διευθυντή της ακτινολογικής μονάδας στην Πανεπιστημιακή Κλινική του Ρέγκενσμπουργκ. Όπως εξηγεί, «κάποιες φορές μπορεί να προκληθούν επιπλοκές, ειδικά όταν ο όγκος βρίσκεται κοντά σε αιμοφόρα αγγεία ή όργανα όπως το στομάχι» Σε τέτοιες περιπτώσεις, λέει ο γερμανός επιστήμονας, η θερμότητα της βελόνας προσβάλει και υγιή κύτταρα.
Η νέα μέθοδος, η επονομαζόμενη «μη αναστρέψιμη ηλεκτροπόρωση», προβλέπει επίσης τη χρήση λεπτών βελόνων, αλλά αντί της θερμότητας οι γιατροί διοχετεύουν μέσα από αυτές ηλεκτρικούς παλμούς υψηλής τάσης. «Εισάγουμε έως και έξι βελόνες μέσα στον όγκο και υποβάλλουμε τα καρκινικά κύτταρα σε ηλεκτροσόκ» εξηγεί ο Στροστσίνσκι. «Έτσι τα κύτταρα αυτά ‘σκάνε’ και στη συνέχεια συλλέγονται και εξάγονται από το σώμα».
Επειδή τα καρκινικά κύτταρα έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό, είναι αισθητά πιο ευαίσθητα έναντι του ηλεκτροσόκ σε σχέση με τα υγιή κύτταρα. Οι επιστήμονες ελπίζουν ότι αυτό το γεγονός θα βοηθήσει στη στοχευμένη εξουδετέρωση των καρκινικών κυττάρων διατηρώντας ανέγγιχτους τους υγιείς ιστούς. Ο Κρίστιαν Στροστσίνσκι δοκίμασε τη νέα μέθοδο στο πλαίσιο μία πιλοτικής μελέτης με 35 ασθενείς που πάσχουν από καρκίνο του ήπατος. Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι η μέθοδος είναι επιτυχής, ανεκτή και ακίνδυνη.
Μέχρι σήμερα η μέθοδος αυτή έχει εφαρμοστεί στην Γερμανία μόνο σε λίγα ερευνητικά κέντρα και κυρίως για την θεραπεία καρκίνων του ήπατος που δεν επιδέχονται χειρουργικής επέμβασης. Αν η μη αναστρέψιμη ηλεκτροπόρωση αποδειχθεί αξιόπιστη, μπορεί να εφαρμοστεί και για την αντιμετώπιση καρκίνου και σε άλλα ευαίσθητα όργανα, όπως ο προστάτης και το πάγκρεας. Το μεγάλο ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν αυτή η θεραπεία με ηλεκτροσόκ νικά οριστικά τον καρκίνο ή αν θα εμφανιστεί και πάλι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Όπως λέει ο Στροστσίνσκι, «είμαστε μεν αισιόδοξοι, αλλά πρέπει να περιμένουμε μερικά χρόνια για να κάνουμε μία θεμελιωμένη σύγκριση με άλλες θεραπευτικές μεθόδους».

ΚΙ ΟΜΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ! Υπάρχουν ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ, σύμφωνα με το National Geographic! (VIDEO)

26 Ιουνίου 2013
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ! Υπάρχουν ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ, σύμφωνα με το National Geographic! (VIDEO)
Το National Geographic ερευνά ανα τους αιώνες της γνώσης και τους μύθους και ξεθάψει τους βρικόλακες μέσου μιας νέας επιστήμης.

Η ιδέες η δεισιδαιμονίες και η ψυχολογία των ανθρώπων για τους βρικόλακες που περιπλανήθηκαν στην γη, στον καιρό του Μιχαήλ Άγγελου και του Λεονάρντο Νταβίντσι.

Τα ιστορικά αρχεία δείχνουν πως οι άνθρωποι σκεφτοντουσαν γι'αυτούς και περιγράφουν ακόμη και πώς να τους θάψεις ακίνδυνα. Τώρα, περισσότερο από 400 έτη αργότερα, ένας μαζικός τάφος του 16ου αιώνα ξεθάβεται κοντά στη Βενετία που περιέχει έναν σκελετό με ένα τούβλο μεταξύ των σαγονιών του κρανίου.

Αυτό εμφανίζεται να είναι στοιχείο ενός μακάβριου τελετουργικού με σκοπό «να σκοτώσεις» έναν βρικόλακα.

Ντοκιμαντέρ...


www.sahiel.gr

ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΣΑΙ

26 Ιουνίου 2013
 
Είσαι στην πραγματικότητα ΑΠΟΓΟΝΟΣ των μεγάλων Αρχαίων Ελλήνων;;; ΔΕΣ τα πόδια σου και θα ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ!!!
 
 
Η εύκολη και γρήγορη απάντηση είναι ότι πρόκειται περί μετρικού συστήματος το οποίο χρησιμοποιήθηκε στην αρχαιότητα από τους Έλληνες και κατόπιν υιοθετήθηκε από τους Άγγλους κλπ κλπ.
Ναι, αυτή είναι μία απάντηση. Σωστή εν μέρει.
Αλλά στην πραγματικότητα στην τέχνη και στην ιατρική, ο όρος Ελληνικό Πόδι σήμαινε κάτι άλλο τελείως διαφορετικό.
Στην ιατρική λοιπόν ονομάζεται Morton's toe, στην γλυπτική ονομάζεται Ελληνικό Πόδι.
Είναι η κατάσταση κατά την οποία το δεύτερο δάχτυλο του ποδιού μας, αυτό δίπλα στο μεγάλο, είναι μακρύτερο από το πρώτο.
Στα φυσιολογικά πόδια υπάρχουν 3 τύποι.
Το Αιγυπτιακό Πόδι, στο οποίο από το μεγάλο δάχτυλο μέχρι το μικρότερο υπάρχει μια διαγώνιος ευθεία με το μεγάλο δάχτυλο μακρύτερο από όλα, το Ρωμαϊκό Πόδι ή και τετράγωνο, όπου όλα τα δάχτυλα είναι σε μία οριζόντια ευθεία και το Ελληνικό Πόδι όπως περιέγραψα πριν.

ΜΟΝΑΔΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

Γνωρίζετε τι ακριβώς είναι οι κάρτες SIM???

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Όλοι μας καθημερινά χρησιμοποιούμε κινητά τηλέφωνα. Αλήθεια, σκέφτηκε κανείς από εμάς, τι ακριβώς είναι κάρτα SIM; Ουσιαστικά ...
ένα κινητό τηλέφωνο δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς μια καρτούλα SIM. Οι κάρτες SIM, επίσημα ονομάζοντα Μονάδες Ταυτότητας Συνδρομητή.
Η πρώτη κάρτα SIM, εμφανίστηκε στην αγορά το 1991. Από τότε, συνεχίζει να υπάρχει μια ραγδαία αύξηση των πωλήσεων τους, καθώς είναι πολύ απλές στην χρήση τους, αλλά και πολύ απλές στον σχεδιασμό τους (αυτό αφορά τα εργοστάσια παραγωγής!).

Βέβαια, για να χρησιμοποιήσετε τη δικιά σας κάρτα SIM σε άλλη χώρα, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη την υπηρεσία Roaming.











 
 
 
Ειδάλλως, πρέπει να αγοράσετε μια νέα κάρτα, συμβατή με τα δίκτυα της χώρας που επισκεφθήκατε! Οι κάρτες SIM είναι φτιαγμένες από πλαστικό και οι επαφές της από επιχρυσωμένο κασσίτερο. Το Chip είναι φτιαγμένο από πυρίτιο, αρσενικό, φώσφορο και μονοξείδιο του πυριτίου!

ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

Το NBC πρoβλέπει ότι όλοι θα έχουμε ένα τσιπ RFID κάτω από το δέρμα μας (Video)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μια έκθεση αναφέρει ότι κάθε ανθρώπινο ον σε αυτή τη Γη θα έχει πλέον αυτό το chip που ενσωματώνεται κάτω από το δέρμα μέχρι το ....
2017. Τα γεγονότα εξελίσσονται ραγδαία...
Το σχέδιο" Πόλεις -φυλακές και ελεγχόμενοι άνθρωποι με την τεχνολογία rfid", ήδη έχει μπει σε εφαρμογή....

Παρακολουθείστε τα αποκαλυπτικά βίντεο:








Πηγή:www.awakengr.com

ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ

Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2013

Η "ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ" ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

 
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ…
2009 42%
2010 31%
2011 25%
2012 13%
2013 α’εξάμηνο 5%

2013 20 Ιουνίου προσχώρησε στη ΝΔ!!!