Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

7ΕΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΜΕΡ: «Ο ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΟΝΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ».




Κώστας Κόλμερ (Δημοσιογράφος) 13/03/2017:  "Σχέδιον εξοντώσεως του Ελληνικού πληθυσμού , ευρίσκεται εν εξελίξει.  H Δημογραφική Κατοχή και ο "αποικισμός" της χώρας από λαθρομετανάστες.   Δεν είναι μόνον η συστηματική καταστροφή της Ελληνικής βιομηχανίας , ο δραστικός περιορισμός της Αγροτικής παραγωγής (στο βαμβάκι και ελαιόλαδο) , η πλήρης εξάρθρωση της παρακτίου αλιείας , η επιβολή του οθνείου νομίσματος ,του ευρώ , και προσφάτως , η άνευ προηγουμένου εξάχνωσι του Ελληνικού Τραπεζικού συστήματος , όσον κυρίως ο δημογραφικός κατήφορος της χώρας και ο αποικισμός της από λαθρομετανάστες, που υπονομεύουν το μέλλον της χώρας". 
«Ας πονούμε αλλ’ ας μη γονατίσουμε. Τα ατέλειωτα αιματηρά δαγκώματα ας οπλίσουν την ψυχή μας με την ατρύπητη ασπίδα της φιλοσοφικής ανοχής ,στο αντίκρισμα της ανθρώπινης ατέλειας » - Κώστας Πασαγιάννης, 1917

ΛΑΒΥΡΙΘΜΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Οι πιο εντυπωσιακοί λαβύρινθοι που είδατε ποτέ

Πολύπλοκοι διάδρομοι, δαιδαλώδη περάσματα και αδιέξοδες στροφές για τον πιο απολαυστικό αποπροσανατολισμό!


Οι πιο εντυπωσιακοί λαβύρινθοι που είδατε ποτέ

Το θαύμα του ταξιδιού βασίζεται εξίσου τόσο στην περιπέτεια όσο και την αναποδιά. Τίποτα δεν είναι εξάλλου τόσο μαγευτικό όσο το να χαθείς σε ένα 
μυστηριώδες έδαφος που δεν έχεις ιδέα για τι πρόκειται.

Κάτι που έχουμε απωλέσει ολότελα οι σημερινοί ταξιδιώτες με τις καλοσχεδιασμένες εκδρομές μας, τους ξεναγούς και τις υπηρεσίες πλοήγησης.

Μόνο ένας λαβύρινθος, απομεινάρι λες του παρελθόντος, μπορεί να μας υπενθυμίσει τι σήμαινε κάποτε το ταξίδι σε μια ανοίκεια χώρα.

Φτιαγμένοι παραδοσιακά για να κρατούν το κακό -ή τους εισβολείς- έξω, άλλοι πάλι έψαχναν να χαρίσουν αναζωογονητικές βόλτες, εμπειρίες διαλογισμού ή συμβολικές τσάρκες με έντονο το άρωμα της αναζήτησης.

Οι γραφιάδες της αρχαιότητας, από τον Ηρόδοτο, τον Πλίνιο και τον Στράβωνα, 
όλοι εγκωμίαζαν τον δαιδαλώδη λαβύρινθο του φαραώ Αμενεμχέτ Γ’ του Μέσου Βασιλείου, ο οποίος έψαχνε να προστατεύσει την Πυραμίδα της Χαουάρα και ο Στράβωνας αποκαλούσε θαύμα του αρχαίου κόσμου.

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ

Ιστορική αναδρομή στις «ρίζες» της ηλεκτροκίνησης από τη Nissan

Στην «πρίζα» από το 1947 το «Tama» 


Ιστορική αναδρομή στις «ρίζες» της ηλεκτροκίνησης από τη Nissan


Μια σύντομη ιστορική αναδρομή στις «ρίζες» της ηλεκτροκίνησης 
από τη Nissan, αποδεικνύει πως το ηλεκτροκίνητο LEAF, έχει βαθιές ρίζες.

Τη δεκαετία του ’40, με την λήξη του Β΄ παγκοσμίου πολέμου,  η Tachikawa Aircraft (που μετέπειτα έγινε Tama Cars Co.) ξεκίνησε την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων. 

Αφορμή γι’ αυτό ήταν η μεγάλη έλλειψη βενζίνης εκείνη την εποχή. 
Έτσι το 1947, η εταιρεία κατάφερε να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο φορτηγό 2 θέσεων (και με δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 500 κιλών) με κινητήρα 4,5 ίππων και νέο σχεδιασμό αμαξώματος. Το εν λόγω όχημα ήταν το «Tama», παίρνοντας το όνομά του από  την ομώνυμη περιοχή στην οποία γινόταν η κατασκευή του.