Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

DAKAR 2013

 

 
Dakar 2013

Dakar 2013

Dakar 2013

ΦΘΗΝΟ ΡΕΥΜΑ

Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013

Ποιοι δικαιούνται φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα

Το ειδικό τιμολόγιο απευθύνεται σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και είναι χαμηλότερο κατά 42% σε σχέση με τις χρεώσεις που ισχύουν για τα υπόλοιπα νοικοκυριά.
  • Ποιοί το δικαιούνται,ποιές οι προυποθέσεις και τα δικαιολογητικά,πως συμπληρώνονται οι αιτήσεις κλπ


Εφαρμόζεται στο σύνολο της τετραμηνιαίας κατανάλωσης, εφόσον:
•Η κατανάλωση αφορά σε κάλυψη αναγκών της κύριας κατοικίας του δικαιούχου.
•Η παροχή ρεύματος είναι στο όνομα του δικαιούχου ή του/της συζύγου.
•Η κατανάλωση είναι από 200 kWh (κιλοβατώρες) έως 1.500 ή 1.700 κιλοβατώρες ανά τετράμηνο και ανάλογα με την κατηγορία των δικαιούχων. Αν το νοικοκυριό κάψει πάνω από αυτά τα όρια, τότε η χρέωση γίνεται με τις τιμές του κανονικού οικιακού τιμολογίου. Επίσης στα όρια των 1.500 kWh ή 1.700 kWh δεν λαμβάνονται υπόψη οι καταναλώσεις του νυχτερινού τιμολογίου.


Οι κατηγορίες των δικαιούχων του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου είναι:

•Ατομα με Χαμηλό Εισόδημα: Ατομα που έχουν ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο των 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ ανά τέκνο για τα πρώτα 2 παιδιά και με τετραμηνιαία κατανάλωση ημέρας 200 kWh - 1.500 kWh.
•Τρίτεκνοι: Ατομα με τρία παιδιά και ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 23.500 ευρώ και με τετραμηνιαία κατανάλωση ημέρας 200 kWh - 1.700 kWh.
•Μακροχρόνια άνεργοι: Ατομα που είναι άνεργοι για συνεχές χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ ανά τέκνο για τα πρώτα 2 παιδιά, στο οποίο δεν λαμβάνεται υπόψη το εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες για την περίοδο που προηγήθηκε της περιόδου ανεργίας και με τετραμηνιαία κατανάλωση ημέρας 200 kWh - 1.500 kWh.
•Ατομα με αναπηρία: Ατομα με αναπηρία 67% και άνω ή άτομα που τα βαρύνουν προστατευόμενα μέλη με αναπηρία 67% και άνω, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 23.500 ευρώ και με τετραμηνιαία κατανάλωση ημέρας 200 kWh - 1.700 kWh.
•Ατομα που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης: Ατομα που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης ή άτομα που τα βαρύνουν προστατευόμενα μέλη που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 30.000 ευρώ και με τετραμηνιαία κατανάλωση ημέρας μεγαλύτερη από 200 kWh. Οι καταναλώσεις, πέραν των 2.000kWh, θα τιμολογούνται με το οικιακό τιμολόγιο ΔΕΗ, όπως ισχύει κάθε φορά.

Τι χρειάζεται
Οι πελάτες που θέλουν να υποβάλουν αίτηση το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζουν είναι:


•Τα στοιχεία της παροχής τους (Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής και Αύξοντα Αριθμό λογαριασμού).
•Τα στοιχεία της αστυνομικής τους ταυτότητας και τον ΑΦΜ τους (και του/της συζύγου εφόσον είναι έγγαμοι).
•Στην περίπτωση των ατόμων που χρήζουν ενεργοβόρας μηχανικής υποστήριξης και μόνο χρειάζεται επιπλέον βεβαίωση χρήσης ενεργοβόρας συσκευής απαραίτητης για τη ζωή του ασθενούς από κρατικό ασφαλιστικό φορέα, στον οποίο υπάγεται ο δικαιούχος. Στην περίπτωση που κάποιος είναι ανασφάλιστος χρειάζεται αντίστοιχη βεβαίωση από κρατικό νοσοκομείο.
Η εφαρμογή του ΚΟΤ, αφού έχει υποβληθεί η αίτηση, ξεκινά από τον πρώτο εκκαθαριστικό λογαριασμό που θα εκδοθεί μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου των στοιχείων από τους αρμόδιους φορείς (υπ. Οικονομικών, ΟΑΕΔ) και θα αφορά στο σύνολο της ημερήσιας κατανάλωσης, ανεξάρτητα δηλ. εάν ο εκκαθαριστικός λογαριασμός αφορά και διάστημα πριν από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του ελέγχου.


ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ
Υποβολή μόνο μέσω Διαδικτύου και τηλεφωνικά


Οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο υποβάλλονται:

•Ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ (Διαχειριστής Δικτύου ή Διαχειριστής μη Διασυνδεδεμένων Νησιών) στο www.dei.gr.
•Τηλεφωνικά στο 210-9298000 (αστική χρέωση) τις μέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 7 π.μ.-10 μ.μ. και το Σάββατο τις ώρες 7 π.μ.-3 μ.μ.

Στα καταστήματα της ΔΕΗ γίνεται μόνο διανομή ενημερωτικού εντύπου σχετικά με το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και παρέχονται σχετικές πληροφορίες. Εξάλλου, όσοι δεν έχουν στο όνομά τους παροχή ρεύματος μπορούν να κάνουν αλλαγή χωρίς να χρειάζεται να προπληρώσουν τη λεγόμενη «εγγύηση» ή προκαταβολή.

Το ύψος αυτής δεν θα ξεπερνά τα 20 ευρώ και θα επιμερίζεται σε έξι ισόποσες διμηνιαίες άτοκες δόσεις με ενσωμάτωσή τους στους επόμενους λογαριασμούς.


Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://greece-salonika.blogspot.com/2013/01/blog-post_26.html#ixzz2J7HEG3OM

ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ

Κέικ σοκολάτας με άχνη ζάχαρη

2013-01-26
Φωτογραφία για Κέικ σοκολάτας με άχνη ζάχαρη
Υλικά

Για 4-6 άτομα

2 κούπες ζάχαρη

6 κουταλιές της σούπας βούτυρο λιωμένο

5 μεγάλα αυγά

1/2 κούπα γάλα

1/8 κουταλιά του γλυκού εσάνς βανίλιας

2 κούπες αλεύρι που φουσκώνει μόνο του

3/4 κούπες κακάο

1/4 κουταλάκι σόδα

Άχνη ζάχαρη για πασπάλισμα

Εκτέλεση

Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 180 βαθμούς. Ρίχνετε όλα τα υλικά για το κέικ στο κάδο του μίξερ και τα χτυπάτε πρώτα για 1 λεπτό σε χαμηλή ταχύτητα και έπειτα για 3 λεπτά στη μεσαία. Αδειάζετε τη ζύμη σε μεγάλη καλά βουτυρωμένη φόρμα για κέικ, με άνοιγμα στο κέντρο.

Ψήνετε στους 180 βαθμούς για 1 ώρα. Όταν το βγάλετε από το φούρνο, αφήνετε να σταθεί για 5 λεπτά και αναποδογυρίζετε σε πιατέλα.

Αφήστε το να κρυώσει εντελώς. Τέλος πασπαλίζετε με άχνη ζάχαρη.

Απαιτούμενος χρόνος: 60 λεπτά

ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ Α.Τ.Ι.Α.

Η μυστική βάση των Γερμανών στην Ανταρκτική.. ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιευμένη  εικόνα

 Οι Γερμανοί, πριν ξεσπάσει ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος, έχοντας το αίσθημα του ηττημένου αλλά και του εμπάργκο από τον πρώτο πόλεμο στραφήκαν στην έρευνα νέων εναλλακτικών μορφών ενέργειας και πόρων...
Ένας άγνωστος χώρος που θα εξερευνούσαν ήταν και η Ανταρκτική.



Η πρώτη γερμανική αποστολή στην Ανταρκτική ήταν η Εκστρατεία Gauss το 1901 – 1903, με επικεφαλής τον βετεράνο στην Αρκτική και τη γεωλογία καθηγητή Erich von Drygalski, και ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε ένα αερόστατο για εναερία παρατήρηση στην Ανταρκτική.

Η δεύτερη γερμανική αποστολή στην Ανταρκτική ήταν το 1911-1912 με τον Wilhelm Filchner, που είχε στόχο την διέλευση της Ανταρκτικής για να μάθουν αν υπήρχαν κομμάτια γης χωρίς πάγο.

Η τρίτη ήταν η Νέα Σουηβία 1938 (Neuschwabenland), που άρχισε να εξερευνάται από τη Γερμανία στις 17 Δεκεμβρίου 1938. Για την προετοιμασία τους για την αποστολή, οι Γερμανοί κάλεσαν ένα Αμερικανό πολικό εξερευνητή και αξιωματικό του Ναυτικού, τον Ρίτσαρντ Ε. Μπερντ (Richard Ε. Byrd), που είχε εξερευνήσει μέρος του πόλου με στόχο να ιδρύσει μια αμερικανική βάση στην περιοχή το 1928-1930 με όνομα Little America.

Τότε ο Μπερντ είχε αναστατώσει τον παγκόσμιο Τύπο δείχνοντας ένα φιλμ και αναφέροντας ότι είχε ανακαλύψει περιοχές με ζεστό νερό με βλάστηση και άγνωστα ζώα. Ωστόσο, ο Μπερντ αρνήθηκε να συμμετάσχει στη γερμανική αποστολή.

Η νέα εκστρατεία των Γερμανών ξεκίνησε από το Αμβούργο για την Ανταρκτική με το πλοίο MS Schwabenland, το οποίο θα μπορούσε επίσης να εκτοξεύσει και αεροσκάφη με τη βοήθεια ενός καταπέλτη.
Στις 19 Ιανουαρίου 1939 το πλοίο έφθασε στην ανταρκτική σε μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει ονομαστεί από την Νορβηγία ως Dronning Maud Land, αρχίζοντας τις πτήσεις, χαρτογραφώντας την περιοχή.
Η περιοχή ήταν μεταξύ του γεωγραφικού πλάτους 69 ° 10 ‘Ν και 76 ° 30′ Ν και γεωγραφικό μήκος 11 ° 30 Δ και 20 ° E 00 ‘, με συνολικό χώρο 600,000 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Αυτή η περιοχή ονομάστηκε Neuschwabenland.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΥΔΡΟΓΟΝΟ

Ελληνικο αυτοκινητο υδρογονου. Με ενα λιτρο κανεις σχεδον 500


Δημοσιευμένη  εικόνα


Δυστυχώς για την ΕΛΛΑΔΑ οι νόμοι της υπάρχουν για να κάνουν κακό στην ΕΛΛΑΔΑ και οχι για να την πρόστατευουν. Και μετά μιλάμε για ανάπτυξη, καινοτομίες.


Τι να πει κανείς για το λαό του, όταν εκείνος βάζει τα χέρια του και …βγάζει τα μάτια του;
Μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Πολυτεχνείου Κρήτης κατασκεύασε αυτοκίνητο υδρογόνου, που είναι μάλιστα έτοιμο να βγει στην αγορά, ενώ έχει ήδη λάβει διεθνείς διακρίσεις και αναγνώριση. Ωστόσο η Ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός συνόρων. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που “γεννήθηκε” στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης, κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού καταναλώνει ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα. “Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!”, αναφέρει ο ΣΚΑΙ.

Δημοσιευμένη  εικόνα

Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Το Eco Racer επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου. Όμως, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος. Ακόμη και αν εμφανιστεί δηλαδή ενδιαφερόμενος επενδύτης δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει. “Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει, να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο”, σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης Μπάζιος.


tothermometro.blogspot.gr

ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΥΡΩ

Πώς γίνονταν οι προσλήψεις στο Μετρό. Ποσα παιρνουν !!!

Δημοσιευμένη  εικόνα


Μουσικός με μοναδική εμπειρία σε ορχήστρες ως οδηγός συρμών, απόφοιτος Νοσηλευτικής ως τεχνίτης συντήρησης, απόφοιτος ΙΕΚ Ασφαλιστικών Εργασιών στις δημόσιες σχέσεις, υπεύθυνοι σταθμού χωρίς καμία εργασιακή εμπειρία, είναι μερικές από τις περιπτώσεις προσλήψεων που αναφέρονται στην έκθεση του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης για την ΑΜΕΛ Α.Ε. που δόθηκε στην δημοσιότητα τον Φεβρουάριο του 2010.

Όπως διαπιστώνεται από τον έλεγχο που έγινε στην θυγατρική της Αττικό Μετρό:

* Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις-καταχωρήσεις στον έντυπο ή ηλεκτρονικό Τύπο

* Δεν τηρούνται συστηματικά και πλήρη πρακτικά συνεντεύξεων

* Δεν υπάρχει κάποια θεσμοθετημένη διαδικασία για την εξέταση των υποψηφίων

*Δεν υπάρχουν βιογραφικά για όλους τους προσληφθέντες

* Δεν αναφέρεται συγκεκριμένη θέση εργασίας των προσλαμβανομένων. Μάλιστα υπάρχουν περιπτώσεις που οι υποψήφιοι έδωσαν συνέντευξη 9 ή 21 ημέρες μετά την πρόσληψή τους (!).

Όσο για τα προσόντα και την προϋπηρεσία με τα οποία προσελήφθησαν η έκθεση είναι αποκαλυπτική:

* Ο ΑΜ, μουσικός με μοναδική εργασιακή εμπειρία σε ορχήστρα μουσικών εκδηλώσεων και στην ομάδα συναυλιών του Θ. Πολυκανδριώτη, προσελήφθη ως οδηγός συρμών.

* Ο ΚΜ με εργασιακή εμπειρία σε τοποθέτηση τεντών, συσκευασία CD, άνεργος από το 2007 (σύμφωνα με σημειώσεις επί του βιογραφικού) προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμών.

* Η ΑΣ με εμπειρία 13 ετών ως dealer σε καζίνο προσελήφθη ως οδηγός συρμών.

ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΜΕ ΤΟ Τ.Τ.

Αποκάλυψη μεγατόνων. Εάν ισχύει, θα μπει πολύς κόσμος φυλακή.

Δημοσιευμένη  εικόνα

Ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, δημοσίευσε μία πληροφορία και μία λίστα που δίνει μεγέθη σε ένα προηγούμενο δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας και σχετίζεται με ομολογιακό δάνειο – μαμούθ από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στην εταιρεία συνεργάτη του “Ανδρίκου” Παπανδρέου. Εάν τα μεγέθη ισχύουν, συμπληρώνεται αυτή η αποκάλυψη της Ελευθεροτυπίας και θα προκαλέσει τριγμούς στο πολιτικό σύστημα.


Στην λίστα που επισυνάπτει ο Καμμένος, επισημαίνονται δύο εγγραφές με ποσά που φέρονται να αφορούν την συγκεκριμένη εταιρεία:

Resized to 79% (was 640 x 94) - Click image to enlargeΔημοσιευμένη  εικόνα


Αυτή η αποκάλυψη εάν συνδυαστεί με το χθεσινό εξώδικο των μικρομετόχων του ΤΤ που αποκάλυπταν τεράστια ζημιά του ιδρύματος από την εμπλοκή του με την συγκεκριμένη εταιρεία, οπωσδήποτε θα προκαλέσει την εμπλοκή της δικαιοσύνης. Στην ίδια ανακοίνωση όμως υπήρχαν και δύο Ελβετικές εταιρείες που έχουν ως διαχειριστή πρόσωπο “συνώνυμο” με συγγενές πρόσωπο, μέλος του ΔΣ της συγκεκριμένης. Αυτές οι Ελβετικές εταιρείες όμως, φέρονται να στεγάζονται στο ίδιο δικηγορικό γραφείο με αυτή του “Ανδρίκου” Παπανδρέου! Της οποίας την ιδιοκτησία παραδέχτηκε μόλις σήμερα στο δικαστήριο!
Διαβάστε τώρα με προσοχή τι αποκάλυπτε η Ελευθεροτυπία πολλούς μήνες πριν για την C&C. Αποκαλύπτει όμως και το πλέον σημαντικό, ότι τα συγκεκριμένα δάνεια ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ!
Το συγκεκριμένο ρεπορτάζ που δεν διαψεύσθηκε και το ύψος των δανείων που ισχυρίζεται ο Πάνος Καμμένος καθιστούν κάθε σκέψη για δημιουργία “Bad bank”, όχι απλώς καταχρηστική, αλλά εγκληματική. Πριν διερευνηθεί η υπόθεση και πριν γίνει ενδελεχής έλεγχος εως το τελευταίο Ευρώ. Γι’ αυτό και οι μικρομέτοχοι ζητούν διαχειριστικό έλεγχο. Κάτι ξέρουν… Η δικαιοσύνη έχει αποδείξει ότι στέκεται στο ύψος των περιστάσεων.

Του ΧΡ. ΙΩΑΝΝΟΥ ioannou@enet.gr
ΑΔΟΞΑ και με οικονομικές επιπτώσεις έληξε η συνεργασία του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου με την εταιρεία C&C International του επιχειρηματία Κυριάκου Γριβέα, η οποία αφορούσε έργα πράσινης ανάπτυξης.

ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΛΑ

Το... cayennoχώρι της Ελλάδας !!!!
Συνημμένη Εικόνα: girls-cars.jpg



Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι «ράμπο» του ΣΔΟΕ όταν έφτασαν στο χωριό Άρμα της Θήβας. Οι περισσότεροι κάτοικοί του κυκλοφορούσαν με πολυτελέστατα αυτοκίνητα, όπως Porche Cayenne και Ferrari.

Πως τα είχαν αποκτήσει; Όπως δείχνουν τα στοιχεία του ΣΔΟΕ, κλέβοντας το κράτος. Συνολικά, ελέγχονται εννέα οικογένειες. Η οικογένεια του Χ.Τ. από το Άρμα Βοιωτίας φέρεται να καταχράστηκε 1 εκατομμύριο ευρώ από επιστροφή ΦΠΑ. Αυτό αναφέρεται σε πόρισμα του ΣΔΟΕ που επικαλείται δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα.

Άλλος αγρότης, ο Σ.Μ. κατηγορείται ότι παρουσίασε πλαστά τιμολόγια η καθαρή αξία των οποίων έφτανε τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ μια άλλη αγρότισσα, η Μ.Κ. φέρεται να εξέδωσε πλαστά και εικονικά τιμολόγια καθαρής αξίας 1,1 εκατ. ευρώ. Όλα ξεκίνησαν όταν οι Ράμπο του ΣΔΟΕ έπεσαν πάνω στην υπόθεση αγρότισσας που είχε στην κατοχή της 100 πλαστά τιμολόγια, ύψους 4,1 εκατ.
ευρώ!

Ήταν μια γυναίκα που υποτίθεται πως καλλιεργούσε κρεμμύδια και πατάτες. Αλλά ήταν απλά το πρόσωπο που είχαν βάλει οι υπόλοιποι μπροστά για να εισπράττει τις επιστροφές.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε κορυφαίο στέλεχος του ΣΔΟΕ στην εφημερίδα, στο χωριό Άρμα υπάρχουν οικογένειες που έχουν καταχραστεί από το ελληνικό δημόσιο περίπου 9-10 εκατομμύρια ευρώ, ενώ σε κοντινό χωριό, υπάρχουν οικογένειες που η… λεία τους από τις επιστροφές ΦΠΑ φτάνει τα 5-6 εκατομμύρια. Επιπλέον, ελέγχονται 100 οικογένειες, αλλά για μικρότερα ποσά! Ελεγκτές του ΣΔΟΕ έφτασαν ως το Άρμα και εκεί είδαν να κυκλοφορούν στους δρόμους Porche Cayenne και Ferrari αλλά και θηριώδη τζιπ.

Από τις έρευνες διαπιστώθηκε ότι οικογένειες που χωριού είχαν εκδώσει πλαστά τιμολόγια ύψους 170 εκατ. ευρώ και έτσι εξασφάλισαν περισσότερα από 15 εκατ. ευρώ από επιστροφές. Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, το σχέδιο της έκδοσης πλαστών τιμολογίων για αγοραπωλησίες αγροτικών προϊόντων συνέλαβε κάτοικος του χωριού. Και για να το υλοποιήσει χρειάστηκε και είχε τη βοήθεια λογιστών, εργαζομένων στους δήμους και τις νομαρχίες και φυσικά αγρότες… «μαϊμού» που εισέπρατταν τις επιστροφές ΦΠΑ για καλλιέργειες, χωρίς καν να έχουν χωράφια!

Σε όσους εμπλέκονται στην υπόθεση, το ΣΔΟΕ έχει δεσμεύσει τους λογαριασμούς τους και τα περιουσιακά τους στοιχεία, μέχρι να ξεκαθαρίσει η υπόθεση. (newsbomb)