Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

ΧΩΡΙΣ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΙΑ

Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

Ο κ. Παπαδήμος κράτησε τη θέση του στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κενή για 13 χρόνια ώστε να εξασφαλίσει μία από τις πολλές συντάξεις του!!!


Ψάχνοντας διάφορα στο Διαδίκτυο, έπεσα πάνω σε μια ερώτηση του Γιάννη Βαρουφάκη προς τον κ. Λουκά Παπαδήμο.

Συγκεκριμένα: “Αν ο κ. Παπαδήμος πραγματικά πιστεύει ότι εμείς οι Έλληνες πρέπει να δράσουμε με...
γενναιότητα, αποδεσμευόμενοι από τα κεκτημένα μας, τον καλώ να δώσει το παράδειγμα. Πώς; Παραιτούμενος από τη θέση του καθηγητή που κατέχει στο Τμήμα μου, σε κατάσταση αναστολής για πάνω από δέκα χρόνια, έτσι ώστε να μπορέσουμε να προσλάβουμε έναν νέο επιστήμονα για να διδάσκει τους φοιτητές μας. Μπορεί να χάσει ένα ευτελές μέρος της σύνταξής του, όμως με αυτή την κίνηση θα καθιστούσε πειστικότερες τις προτροπές του προς τους υπόλοιπους.”

Επειδή το θέμα ήταν σοβαρό, τηλεφώνησα στον κ. Βαρουφάκη για να διασταυρώσω την ακρίβεια της πληροφορίας που είχα εντοπίσει. Μου την επιβεβαίωσε και με πληροφόρησε πως τελικά ο κ. Παπαδήμος συνταξιοδοτήθηκε εφέτος, κρατώντας τη θέση στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κενή για 13 ολόκληρα χρόνια, ώστε να εξασφαλίσει τη σύνταξη, μία από τις πολλές συντάξεις που θα έχει όταν με το καλό αποσυρθεί.

Είχαν δίκιο τελικά αυτοί που κατοικούσαν στα χώματα που πατάμε πριν 2.500 χρόνια, όταν έλεγαν πως χωρίς την ανδρεία (με την έννοια της γενναιότητας) καμία άλλη αρετή δεν μπορεί να κατακτηθεί από τον άνθρωπο.

Δ.Χ.

http://www.avgi.gr/

ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΟΥΜΑΙ

Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

Σε λειτουργία το 2015 το Μετρό Θεσσαλονίκης


Αυτό σχολίασε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Περίπου 3,5 δισ. ευρώ υπολογίζεται ότι θα κοστίσει το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, που αφορά συνολικά στο...
δίκτυο γραμμών 33 χλμ του πρότζεκτ

Αυτό σχολίασε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, ύστερα από την επίσκεψή του στο εργοτάξιο του σταθμού στην Αγίας Σοφίας.

Προσθέτοντας ότι εντός των ημερών κλειδώνει ο τελικός σχεδιασμός του έργου, ο κ. Μαγκριώτης διευκρίνισε ότι από το σύνολο του ποσού, που υπολογίζεται ότι θα κοστίσει το Project, 1,1 δισ. ευρώ, αφορά το βασικό κορμό του έργου των 9,6 χλμ από το Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Πυλαία, ενώ 620 εκατ. ευρώ στοιχίζει η επέκταση του project προς την Καλαμαριά, συμπεριλαμβανομένης και της προμήθειας του μηχανολογικού εξοπλισμού.

Μάλιστα, στο σημείο αυτό ο κ. Μαγκριώτης εξέφρασε εκ νέου την ικανοποίησή του για τη στήριξη των αρμόδιων υπουργών, που συνετέλεσαν για να ενταχθεί η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, εντάσσοντάς το σε πρόγραμμα του υπουργείου Περιβάλλοντος και εξασφαλίζοντας έτσι 518 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, ποσό ύψους 620 εκατ. ευρώ, υπολογίζεται ότι θα κοστίσει σύμφωνα με τον υφυπουργό η επέκταση του έργου προς τη Δυτική πλευρά της πόλης.

Όπως εξήγησε ο ίδιος, οι εξασφαλισμένοι πόροι ανέρχονται σήμερα στα 1,7 δισ. ευρώ και όπως τόνισε, το υπόλοιπο ποσό θα καλυφθεί πιθανόν από το 5ο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, που θα χρηματοδοτήσει κυρίως Μέσα Σταθερής Τροχιάς και θα «ανοίξει» από την 1η Ιανουαρίου του 2013.
sportdog.gr

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Οι γιορτές με τους περισσότερους οπαδούς .


1. Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

Η πιο Περιώνυμες Holidays Σε όλο τον κόσμο

2. Χριστούγεννα

Η πιο Περιώνυμες Holidays Σε όλο τον κόσμο

Πάσχα

Η πιο Περιώνυμες Holidays Σε όλο τον κόσμο

 Ραμαζάνι

Η πιο Περιώνυμες Holidays Σε όλο τον κόσμο

5. Βούδας Ημέρα

Η πιο Περιώνυμες Holidays Σε όλο τον κόσμο

 Εβραϊκό Πάσχα

Η πιο Περιώνυμες Holidays Σε όλο τον κόσμο

7. Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Η πιο Περιώνυμες Holidays Σε όλο τον κόσμο