Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Στα σκουπίδια ψάχνει για φαγητό γνωστή Ελληνίδα κωμικός

Η κρίση στον κλάδο των ηθοποιών έχει οδηγήσει πολλούς γνωστούς πρωταγωνιστές να αλλάξουν καριέρα...

Μεταξύ των οποίων τους Γιώργο Καπουτζίδη, Ρένια Λουιζίδου, Τζένη Θεωνά, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Μπέσυ Μάλφα και Μυρτώ Αλικάκη.

Το παραπάνω σενάριο δεν απέχει και πολύ από την τραγική πραγματικότητα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των Ελλήνων ηθοποιών.

Αν και δεν έχουμε φτάσει ακόμη στο σημείο που περιγράφει η ευφάνταστη μικρού μήκους ταινία του Δημήτρη Καρατζιά.Εκεί που ο Γιώργος Καπουτζίδης πουλάει τσάντες στο δρόμο και η Ρένια Λοιυζίδου με την Τζόυς Ευείδη ψάχνουν για φαγητό στα σκουπίδια.

Η Τζένη Θεωνά έχει γίνει οδοκαθαριστής και η Αθηνά Οικονομάκου λουλουδού.Οι Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και η Μπέσυ Μάλφα τυλίγουν σουβλάκια, τα οποιά μετά η Μυρτώ Αλικάκη κάνει delivery.

Στο βίντεο, το οποίο γυρίστηκε σε δύο μέρες πριν από έναν περίπου χρόνο, συμμετέχουν δεκάδες άλλοι γνωστοί πρωταγωνιστές.



Πηγή: iefimerida

ΚΙ ΟΜΩΣ ...ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Κι όμως ...στην Ελλάδα σφάζουμε 15.000 άλογα κάθε χρόνο!

Η αξιοποίηση των αλόγων για την παραγωγή προϊόντων κρέατος μόνο άγνωστη δεν είναι στη χώρα μας, ενώ συνολικά η ΕΕ είναι εισαγωγέας αλογίσιου κρέατος

  • ("κλικ" στην εικόνα για μεγέθυνση)

Η ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση το αλογίσιο κρέας και μάλιστα εισάγει μεγάλες ποσότητες προϊόντων από κρέας αλόγου, όπως προκύπτει από τα..στοιχεία της Eurostat και ανεξάρτητων πηγών.

Την ίδια ώρα, εκατοντάδες χιλιάδες άλογα σφάζονται κάθε χρόνο και χιλιάδες τόνοι κρέατος εισάγονται στην ΕΕ από την Αμερική και την Ωκεανία.

Οπως θα δείτε στο σχετικό γράφημα, ακόμη και στη χώρα μας οδηγούνται στα σφαγεία χιλιάδες άλογα κάθε χρόνο, με σκοπό την αξιοποίηση του κρέατός τους.


Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://greece-salonika.blogspot.com/2013/02/15000_22.html#ixzz2LeZ0sQZR

ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τα αρχαία στα έργα του Μετρό
Διακινείστε τις φωτογραφίες από τα ευρήματα στο σταθμό της Βενιζέλου ..του μετρό τα ευρήματα ..αντιγράψτε από τα άρθρα Facebook του Ραδιο Θεσσαλονίκη ....μάθετε ..ενδιαφερθείτε ..ενημερώστε ..

Η ιστορία των αρχαίων ...

Η ανασκαφή που πραγματοποιήθηκε από την 9η Εφορία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων στην περιοχή του σταθμού Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη έφερε στο φως με εντυπωσιακή πληρότητα την «καρδιά» της κοσμικής πόλης των βυζαντινών χρόνων .

Η οδός Εγνατία μετρά 23 αιώνες συνεχούς ζωής, όπως ακριβώς και η πόλη της Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται, ενδεχομένως, για το μοναδικό δρόμο παγκοσμίως, ο οποίος αποτελεί για τόσο πολλά χρόνια το κέντρο μίας πόλης.
Η μαρμαρόστρωτη οδός, που ήρθε στο φως χάρη στο μετρό, αποτελεί ένα μνημειακό σύνολο της ύστερης αρχαιότητας που χρονολογείται από τα τέλη του 3ου μ.Χ. αιώνα και διατηρήθηκε έως τον 7ο αιώνα. Αποτελούσε βασική αρτηρία της πόλης και επικοινωνούσε με τις πύλες εισόδου της Θεσσαλονίκης, τόσο στα δυτικά, όσο και στα ανατολικά.
Το δρόμο διέσχιζαν άμαξες, τα ίχνη των οποίων είναι μέχρι και σήμερα ορατά. Δεν ήταν όμως μόνον ένας δρόμος, ο οποίος εξυπηρετούσε την κυκλοφορία, αφού πάνω του έπαιζαν τα παιδιά.

Παραμένει χαραγμένος ακόμα και σήμερα ένας κύκλος, διαμέτρου περίπου δύο μέτρων.
Στη μαρμαρόστρωτη διατηρήθηκαν, επίσης, ίχνη από μία πλατεία, αλλά και ένα οικοδόμημα με βρύση.
Στην πλατεία, που βρίσκεται προς την πλευρά της σημερινής οδού Αγίας Σοφίας και δεν καλύπτεται από μάρμαρο, διακρίνονται ίχνη από άμαξες.
Οσο για την κρήνη, αυτή πιθανώς εξυπηρετούσε τις ανάγκες των περίοικων, αλλά και των περαστικών.
Οι ανασκαφές έφεραν στο φως τμήμα του δρόμου σε μήκος 82,5 μέτρων και πλάτος δέκα μέτρων. Η μαρμαρόστρωτη οριοθετείται με μαρμάρινα κράσπεδα, πλάτους 4,70 μέτρων. Στο νότιο τμήμα η αρχαιολογική σκαπάνη αποκάλυψε ερείπια κτιρίων, ενώ, όπως φάνηκε, το φημισμένο δίκτυο ύδρευσης, αλλά και το αποχετευτικό, εξυπηρετούνταν με αγωγούς, οι οποίοι βρίσκονταν ανάμεσα στο δρόμο και τα κτίρια. Τη μνημειακή εικόνα συμπληρώνει κιονοστοιχία, ενώ πλούσια είναι η συγκομιδή των αρχαιολόγων σε νομίσματα, αλλά και αγγεία.

Από τα ελληνιστικά

Η σημερινή οδός Εγνατία μπορεί να μετρά 23 αιώνες ζωής, όμως, διά μέσου των αιώνων φαίνεται ότι άλλαξε πλάτος, μήκος, χρήση και μορφή.
Η μαρμαρόστρωτη χτίστηκε σε προχριστιανικό και ελληνιστικών χρόνων μονοπάτι, τα ίχνη του οποίου διακρίνονται κάτω από την επιφάνεια των μαρμάρων. Πρόκειται για ένα χωματόδρομο από κεραμίδια και πηλόχωμα, πλάτους εννέα μέτρων, ο οποίος χρονολογείται από το 2ο π.Χ. αιώνα, μέχρι και τον 1ο μ.Χ. αιώνα.

Ακολούθησε περίοδος ακμής, οπότε ο δρόμος επιστρώθηκε με μάρμαρο.

Το 620 μ.Χ., οπότε και έγιναν καταστροφικοί για τα μνημεία της Θεσσαλονίκης σεισμοί, το πλάτος του μίκρυνε, αφού αρχικά καλύφθηκε με υλικά από τα κτίρια που κατέρρευσαν, ενώ στη συνέχεια άρχισαν οι... καταπατήσεις, αφού χτίστηκαν μικρά μαγαζιά.

Κατά την Τουρκοκρατία στένεψε ακόμα περισσότερο και έγινε μονοπάτι.
Το 19ο αιώνα διαπλατύνθηκε, επιστρώθηκε με κυβόλιθους και πάνω του τοποθετήθηκαν οι ράγες του τραμ, που κυκλοφορούσε κατά μήκος του. Μετά από τη φωτιά του 1917, η μαρμαρόστρωτη πήρε πλέον τη σημερινή της μορφή. Απόκτησε το όνομα Εγνατία -δεν σχετίζεται με την Εγνατία Οδό της αρχαιότητας, η οποία ποτέ δεν πέρασε μέσα από τη Θεσσαλονίκη- και το πλάτος της διαμορφώθηκε στα 30 μέτρα.
Φωτογραφικό Υλικό