Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΤΡΕΛΟΠΗΔΗΜΑΤΑ

Τα 5 ψηλότερα σημεία για Bungee Jumping

H 5η θέση στη λίστα με τα ψηλότερα σημεία για Bungee Jumping έχει ύψος 192 μέτρα και πρόκειται για γέφυρα. Φανταστείτε πόσα μέτρα ύψος έχει η 1η θέση της λίστας. Βέβαια για να φτάσουμε στο νούμερο 1 θα πρέπει να δούμε και τις υπόλοιπες 3 θέσεις που το ύψος τους μόνο μικρό δεν μπορεί να θεωρηθεί... Αν σας εξάψαμε την περιέργεια, δείτε τα πιο ψηλά και coolαριστά μέρη για extreme Bungee Jumping...


5.  Γέφυρα Europabrücke, Αυστρία 
Η γέφυρα Europabrücke με 192 μέτρα ύψος ήταν μέχρι το 1963 η ψηλότερη γέφυρα της Ευρώπης. Πολλοί θα αρρώσταιναν στην ιδέα να σταθούν στην άκρη της, πόσο μάλλον και να πηδήξουν.

4.  Γέφυρα Bloukrans, Νότια Αφρική
Με ύψος 216 μέτρα η γέφυρα Bloukrans δεσπόζει πάνω απ' το ομώνυμο ποτάμι. Είναι το ψηλότερο τοξωτό γεφύρι στον κόσμο. Φιλοξενεί ένα από τα ψηλότερα Bungee Jumping στον κόσμο από το 1997. Με το σύστημα του εκκρεμούς θα έχετε το ομαλότερο και πιο άνετο άλμα.


3. Φράγμα Verzasca, Ελβετία
Η εικόνα από μόνη της αρκεί για να σας προκαλέσει ίλιγγο. Το υδροηλεκτρικό φράγμα υψώνεται στα 220 μέτρα πάνω από μια δεξαμενή και στην κορυφή του βρίσκεται η εξέδρα του Bungee Jumping.

2. Macau Tower, Κίνα
Το 2006 ο γκουρού του bungee jumping AJ Hackett ξεκίνησε αυτό που το Βιβλίο των Ρεκόρ Guinness αναγνώρισε ως το "ψηλότερο εμπορικό άλμα" πέφτοντας από τον Macau Tower. Ένα skyjump από τα 233 μέτρα.

1.  Γέφυρα Royal Gorge, Κολοράντο Ηνωμένων Πολιτειών
Η ψηλότερη κρεμαστή γέφυρα στον κόσμο βρίσκεται στο νούμερο 1 για bungee jumping από τα 321 μέτρα. Με τον ποταμό Arkansaw να τρέχει κατά μήκος της βάσης του φαραγγιού, το άλμα από αυτή τη γέφυρα προσφέρει και μια σπάνια ομορφιά. Τα λόγια του άλτη Larry Gottlieb τα λένε όλα: "Τα τελευταία λίγα εκατοστά τα αισθάνεται σαν ένα μίλι... 5... 4... 3... 2... 1... JUMP!

84α ΟΣΚΑΡ

84α Οσκαρ: Μοιρασμένα τα βραβεία αλλά θρίαμβος για το «Artist»
Ισοψηφία σε βραβεία ανάμεσα στο «Artist» και το «Hugo» - Ο ελληνικής καταγωγής Αλεξάντερ Πέιν για το σενάριο των «Απογόνων»

Συνημμένη Εικόνα: C1639FC3DBCFB7F7AF5099C5234C61D7.jpg




«Σ’ αγαπώ πολύ!» Με αυτές τις λέξεις και μάλιστα στην ελληνική γλώσσα, ο Αλεξάντερ Πέιν –Αλέξανδρος Παπαδόπουλος το κανονικό όνομά του- ευχαρίστησε την μητέρα του, παρούσα στην 84η απονομή των βραβείων Οσκαρ που δόθηκαν την Κυριακή το βράδυ (ώρα Λος Αντζελες_ ξημερώματα Δευτέρας για την Ελλάδα) στο Hollywood and Highlight Centr

Συνημμένη Εικόνα: payne.jpg


Το Οσκαρ διασκευασμένου σεναρίου που ο Πέιν κέρδισε για τους «Απογόνους», είναι το δεύτερο του ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτη, σεναριογράφου και παραγωγού μετά την χρονιά του «Πλαγίως» (2005). Όταν το είχε πάρει τότε τής είχε υποσχεθεί ότι στο δεύτερο θα την ευχαριστούσε. Και αυτό έκανε. Σήμερα ο Αλεξάντερ Πέιν (στη φωτογραφία με τη μητέρα του) μετρά έξι υποψηφιότητες στα Οσκαρ και δυο βραβεία.

Όμως η 84η απονομή των βραβείων Οσκαρ δεν ανήκε τελικά στους «Απογόνους» του Πέιν καθώς το βραβείο διασκευασμένου σεναρίου ήταν το μόνο που δόθηκε στην ταινία. Ο μεγάλος νικητής της βραδιάς ήταν βεβαίως το «The Artist», το γαλλικό, ασπρόμαυρο, βωβό φιλμ του Μισέλ Χαζαναβίσιους που κατέκτησε και την Αμερική κερδίζοντας τα Οσκαρ καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας Α’ ανδρικού ρόλου για τον Ζαν Ντεζαρντέν, κοστουμιών και μουσικής.
Συνημμένη Εικόνα: dujardin.jpg
Ο Ζαν Ντεζαρντέν (φωτογραφία) που έκλεισε τον λόγο του με άκρατο ενθουσιασμό, γράφει πλέον Ιστορία γιατί είναι ο πρώτος Γάλλος ηθοποιός που κερδίζει το Οσκαρ Α ανδρικού ρόλου. Η ειρωνεία είναι ότι ένα από τα πρότυπα του Ντεζαρντέν για τον ρόλο του Τζορτζ Βαλεντάιν, του αστέρα του βωβού κινηματογράφου που υποδύθηκε στο «The Artist», ήταν ο πραγματικός σταρ του βωβού σινεμά Ντάγκλας Φέρμπανξ, ο οποίος, συν τοις άλλοις ήταν και ο πρώτος οικοδεσπότης τελετής βραβείων Οσκαρ το 1928!
Συνημμένη Εικόνα: meryl.jpg
Ελάτε τώρα, Come on!» Κουνώντας το χέρι της πάνω κάτω λες και διέταζε να κάνουν ησυχία, η Μέριλ Στριπ (φωτογραφία) επέμεινε να σταματήσουν τα χειροκροτήματα στην κατάμεστη αίθουσα λίγο μετά το άνοιγμα του φακέλου και την ανακοίνωση από τον Κόλιν Φερθ ότι κέρδισε το Οσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου για την δουλειά της ως Μάργκαρετ Θάτσερ στην «Σιδηρά κυρία».

«Είμαι βέβαιη ότι η μισή Αμερική θα πρέπει να είπε “Ε όχι πάλι!”» είπε η Μέριλ Στριπ. Και όμως. Η αλήθεια όμως είναι στα τελευταία 29 χρόνια αυτό είναι το τρίτο Οσκαρ της. Το όνομά της μπορεί να το ακούγαμε διαρκώς όλα αυτά τα χρόνια όμως η τελευταία φορά που η Στριπ είχε όντως κερδίσει Οσκαρ ήταν το 1983 _Α’ γυναικείου ρόλου για την «Εκλογή της Σόφι». Η καταξιωμένη ηθοποιός σήμερα μετρά 17 υποψηφιότητες κρατώντας το απόλυτο ρεκόρ
Συνημμένη Εικόνα: martin.jpg
Όπως ήταν αναμενόμενο, ο «Hugo» του Μάρτιν Σκορσέζε _που όπως το «Artist» είναι επίσης μια ταινία με γαλλικό άρωμα καθώς τοποθετείται στο Παρίσι της δεκαετίας του 1930 και αναφέρεται στην γέννηση του κινηματογράφου_ διέπρεψε στις τεχνικές κατηγορίες. Κέρδισε σε πέντε κατηγορίες: φωτογραφίας, σκηνικών, ηχητικού μοντάζ, ηχητικού μιξάζ και οπτικών εφέ. Οι πάντες ευχαρίστησαν τον μεγάλο μέντορά τους, τον Μάρτιν Σκορσέζε (στη φωτογραφία με τη σύζυγό του), ο οποίος σε αυτή την απονομή δεν είπε λέξη…
Συνημμένη Εικόνα: plummer.jpg
«Ντάρλινγκ, έχουμε μόλις δυο χρόνια διαφορά. Που βρισκόσουν τόσο καιρό;» Να πως ο Καναδός ηθοποιός Κρίστοφερ Πλάμερ (φωτογραφία) υποδέχθηκε το δικό του βραβείο, το πρώτο του Οσκαρ στην κατηγορία του Β’ ανδρικού ρόλου που κέρδισε για την ταινία «Οι πρωτάρηδες». Ογδόντα δυο ο κ. Πλάμερ, ογδόντα τεσσάρων ο κ. Οσκαρ. Παραγνωρισμένος επί χρόνια από την Ακαδημία, ο Πλάμερ κέρδισε στην μόλις δεύτερη υποψηφιότητά του σε 60 χρόνια καριέρας! (η προηγούμενη υποψηφιότητά του ήταν πρόπερσι για τον «Τελευταίο σταθμό» όπου υποδύθηκε τον Λέοντα Τολτόι). Η βράβευση του Πλάμερ ήταν μια από τις πιο όμορφες και πιο συγκινητικές στιγμές της 84ης απονομής των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου
Συνημμένη Εικόνα: octavia.jpg
Στους β΄ γυναικείους ρόλους η Οκτάβια Σπένσερ (φωτογραφία) που κέρδισε το Οσκαρ για την υπηρέτρια που υποδύθηκε στις «Υπηρέτριες» έκανε τον Μπραντ Πιτ και την Αντζελίνα Τζολί να σηκωθούν όρθιοι. Αυτό κι αν είναι επιτυχία. Η Σπένσερ ήταν η μόνη νικήτρια που ξέσπασε σε λυγμούς ενώ μνημόνευε την οικογένειά της στην Αλαμπάμα και στο Λος Αντζελες.
Συνημμένη Εικόνα: billy16.jpg
Ο κωμικός Μπίλι Κρίσταλ (φωτογραφία) βρέθηκε και πάλι σε φόρμα στον «ρόλο» του οικοδεσπότη της απονομής ύστερα από αρκετά χρόνια απουσίας. Στην εισαγωγή του έκανε ένα χορευτικό α-λά Φρανκ Σινάτρα παρουσιάζοντας τις εννέα υποψήφιες ταινίες και αργότερα έκανε αρκετές πλάκες ανάμεσα στις οποίες για το φιλί του Τζορτζ Κλούνεϊ («είστε πολύ τυχερή» είπε στην κοπέλα που καθόταν δίπλα στον Κλούνει) και κάτι που συνήθιζε από παλιά. Να λέει τι σκέφτονται κάποιοι από τους υποψηφίους που φαίνονται στην μεγάλη οθόνη της αίθουσας.
Συνημμένη Εικόνα: iran.jpg
Η πρώτη «πάσα» του Κρίσταλ ήταν στον Τομ Χανκς για τα πρώτα τεχνικά βραβεία. Τότε ήταν που το «Hugo» άρχισε να φτιάχνει κλίμα κερδίζοντας το διεύθυνσης φωτογραφίας και σκηνικών που σήμανε το τρίτο Οσκαρ του Ντάντε Φερέτι και της γυναίκας του Φραντσέσκα Λο Σκιάβο που αφιέρωσε το Οσκαρ της στην Ιταλία. Αντιστοίχως το Οσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας που κέρδισε ο Ασγκάρ Φαραντί (φωτογραφία) για την ιρανική ταινία «Ενας χωρισμός» το αφιέρωσε στους συμπατριώτες του Ιρανούς λέγοντας πόσο σημαντικό είναι σε μια εποχή πολιτικού σκοταδισμού το Ιράν να ακούγεται για την Τέχνη του.

Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος ήταν απών από το In memoriam, το αφιέρωμα στους καλλιτέχνες που πέθαναν το 2011 και τους πρώτους μήνες του 2012. Φαίνεται ότι η Ακαδημία δεν ήταν και τόσο καλά διαβασμένη σε αυτόν τον τομέα γιατί έλειπε τόσο ο χιλιανός σκηνοθέτης Ραούλ Ρουίζ όσο και ο μεξικανός Πέδρο Αρμεντάριζ.

Αντιθέτως ο υποψήφιος για Οσκαρ σκηνοθεσίας και σεναρίου στον «Αλέξη Ζορμπά» Μιχάλης Κακογιάννης βρισκόταν ανάμεσα στα πρόσωπα που η Ακαδημία θυμήθηκε μαζί με τους ηθοποιούς Τζέιν Ράσελ, Ελίζαμπεθ Τέιλορ, Ανί Ζιραρντό, Μπεν Γκαζάρα και Πίτερ Φολκ, τους σκηνοθέτες Σίντνεϊ Λουμέτ, Κεν Ράσελ, την τραγουδίστρια/ ηθοποιό Γουίτνεϊ Χιούστον και τον Στιβ Τζομπς.

www.tovima.gr

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΧΩΡΙΣΤΗΣ 2012


ΔΕΥΤΕΡΑ 27  2  2012
Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΑΡΜΑΤΩΝ