Σάββατο 10 Μαΐου 2014

MV AGUSTA F3 800 AGO

Συλλεκτική MV Agusta F3 800 Ago

 
Συλλεκτική MV Agusta F3 800 Ago
 

Με ιδιόχειρη υπογραφή για 300 κομμάτια

Τριχρωμία, χρυσό και το Νούμερο 1: τα fairings του Campionissimo παραπέμπουν στον συναρπαστικό κόσμο των αγώνων και στην ατμόσφαιρα από τις πίστες όπου γεννήθηκε ο θρύλος των ανίκητων MV Agusta.

Οι μοτοσυκλέτες, που έκαναν το όνομα του Giacomo Agostini έναν μοτοσυκλετιστικό θρύλο, τώρα επιστρέφουν από το παρελθόν με την μορφή και τα χρώματα μιας γνήσιας replica.
 Η F3 800 AGO φορτωμένη τεχνολογία για εκρηκτική απόδοση και οδηγική απόλαυση.
 
 


Κύριο ρόλο στην απόδοση της F3 800 AGO διαδραματίζει ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας. Πρακτικά χειριστήρια στο τιμόνι της F3 επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει μία από τις τρεις προεπιλογές απόδοσης του κινητήρα.

Όσο για τους πολύ απαιτητικούς, δίνεται η δυνατότητα προσωπικής παραμετροποίησης της απόδοσης, Το traction control traction control διαθέτει 8 προεπιλογές αλλά και δυνατότητα απενεργοποίησης.

Το ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) της F3 800 AGO, επιτρέπει στον οδηγό να έχει τον έλεγχο του set – up της μοτοσυκλέτας του σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, στο δρόμο ή στην πίστα.

Σαν μια αυθεντική αγωνιστική μοτοσυκλέτα, η F3 800 AGO δίνει στον οδηγό της τη δυνατότητα ρύθμισης στην αναλογία μεταξύ περιστροφής στο γκρίπ του γκαζιού και ανοίγματος στις πεταλούδες ψεκασμού.
 
 


Υψηλή απόδοση και ασφάλεια συνυπάρχουν ακόμη και στην πίστα με την F3 800 AGO, η οποία είναι εφοδιασμένη με το εξελιγμένο σύστημα ABS BOSCH 9MP.

Το σύστημα διαθέτει επιλογή RACE, καθώς και μηχανισμό RLM, ο οποίος εμποδίζει τον πίσω τροχό να ανασηκώνεται στο δυνατό φρενάρισμα. Για την επιβράδυνση φροντίζει ένα κορυφαίο σύστημα φρένων, που αποτελείται από δύο εμπρός δίσκους 320 mm με δαγκάνες 4 εμβόλων ακτινικής στήριξης monoblock της Brembo, και έναν δίσκο πίσω 220 mm.

Το ελαφρύ και μικρών διαστάσεων σύστημα ABS, θα αποτρέψει το μπλοκάρισμα του τροχού κατά το φρενάρισμα, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα την μικρότερη δυνατή απόσταση φρεναρίσματος ακόμη και σε αντίξοες συνθήκες (π.χ. δυνατό φρενάρισμα στο βρεγμένο).
 


Τα μαρσπιέ, όπως και αρκετά τμήματα της μοτοσυκλέτας, είναι κατασκευασμένα από κατεργασμένο ελαφρύ κράμα αλουμινίου. Η χρήση των ανθρακονημάτων στο εμπρός και πίσω φτερό της μοτοσυκλέτας δίνουν στην F3 800 AGO μια αγωνιστική νότα, ενώ παράλληλα συμβάλουν στην μείωση του βάρος και ενισχύουν την ήδη πολύ καλή αναλογία κιλών ανά ίππο.

Οι εντυπωσιακές σφυρήλατες ζάντες είναι 2 κιλά ελαφρύτερες σε σχέση με αυτές της στάνταρντ έκδοσης, συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση βάρους. Η βάση της πινακίδας, ακολουθεί τις γραμμές της ουράς υπογραμμίζοντας την καθαρόαιμη αγωνιστική καταβολή της μοτοσυκλέτας.

Η F3 800 AGO είναι μοναδική σε κάθε λεπτομέρεια. Μια ασημένια πλακέτα στην τιμονόπλακα αναφέρει τον αύξοντα αριθμό της, πιστοποιώντας πως η F3 800 AGO είναι μία από τις συλλεκτικές δημιουργίες της MV Agusta.
 


Μόνο 300 τέτοιες μοτοσυκλέτες θα κατασκευαστούν και η κάθε μία από αυτές θα φέρει στο ρεζερβουάρ καυσίμου της την προσωπική ιδιόχειρη υπογραφή του 15 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή Giacomo Agostini.

Τέλος, η κάθε μία από αυτές τις ασύγκριτες μοτοσυκλέτες θα παραδίδεται με πιστοποιητικό υπογεγραμμένο προσωπικά από τον Giacomo Agostini, τονίζοντας έτσι την μοναδικότητα και την γνησιότητα αυτού του τελευταίου θρύλου της MV Agusta.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου