Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΜΕΓΑΛΕ ..ΛΑΚΗ

Κάποιος που να ..αργεί!!

Η κυρία χήρα Hilton επισκέπτεται το ελληνικό ξενοδοχείο της.
Από την σουϊτα της καλεί στην ρεσεψιόν.
-Ηilton εδώ θέλω να μου φέρεται έναν άντρα που να αργεί...
Ο ρεσεψιονιστ χεσμένος μην χάσει τη δουλειά του εκτελεί την εντολή.
Μετά από 5 ώρες η Hilton ξανάτηλεφωνεί
-Δεν κατάλαβες νεαρέ μου σου είπα να μου βρεις έναν άντρα που Αργεί...
Από το καλύτερο γραφείο έρχεται ο επόμενος
Μετά όμως από 10 ώρες η Hilton ξανα τηλεφωνεί
-Αυτή τη φορά θα σας διώξω όλους αν δεν μου βρεις έναν άντρα που ΑΡΓΕΙ...


Ευτυχώς κάποιος ξέρει τον Λάκη...
Στη σουϊτα λίγο μετα:
-Γειά είμαι ο Λάκης και ήρθα για το θέμα...
Βγάζει την γραβάτα υβ σαιν λοραν και την πετά στο αναμμένο τζάκι το ίδιο κάνει και με όλα τα πανάκριβα ρούχα του...
-Τι κάνεις εκεί? αυτά είναι πανάκριβα ρούχα!! του λέει η Hilton...
-Tο ξέρω μανταμίτσα αλλά... όταν τελειώσω αυτά ,δεν θα είναι πια της μόδας!!!!!!!......


Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/#ixzz1HMBNtgmT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου