Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ

Α!!!! Έχεις ξεφύγ' τελείως!!!!!!!!!

Δημοσιευμένη  εικόνα




Μέχρι τώρα μας ρίχνανε και λίγο στάχτη στα μάτια, μας χρύσωναν το χάπι, μας ζαχάρωναν την λεμονάδα. Τώρα τέλος αυτά. Ο Σαμαράς έχει τα άντερα να μας τα λέει κατάμουτρα τα πράγματα. Με το όνομά τους, που λέμε!! Ή όχι, όχι...με την τιμή τους!

Με πήρε η μάνα μου τηλέφωνο τις προάλλες εκστασιασμένη. Το σύστημα υγείας, λέει, εκσυγχρονίζεται. Έχει πολλά πάρε δώσε η μάνα μου με το σύστημα υγείας, κάτι παραπάνω θα ξέρει, σκέφτηκα. Μετά το Star, μετά τον Ant1, μέτα τις εταιρίες κινητής, επιτέλους ο ΕΟΠΥΥ έβγαλε πενταψήφιο νούμερο.

"Θα πάρω τις κοπελιές τηλέφωνο", μου λέει, "να δηλώσω συμμετοχή"
"Τι συμμετοχή ρε μάνα;"
"Παιδί μου βλαμένο είσαι; Δεν άκουσες τι σου είπα; Το κάνανε 5ψήφιο το νούμερο. 1,07€ χρεώνουν. Όλο και κάτι θα κερδίζουμε. Μα ένα τριήμερο στα λασπόλουτρα. Μα 10 βελονίτσες δώρο για το ζάχαρο. Μα στις 3 ουρολογικές και μία κωλονοσκόπηση δώρο. Δεν έχει σημασία. Αφού δεν κέρδισα τα 5000 στο Star καλά είναι κι αυτά".

Κλείσαμε το τηλέφωνο και αναρωτιόμουν αν έπρεπε να μπω στο airtickets να κλείσω εισητήριο να πάω να την ταρακουνήσω λίγο μπας και συνέλθει ή να χρεωθώ το 1,07€ στον ΕΟΠΥΥ και να της κλείσω ραντεβού με ψυχίατρο.

Σας λέω, θέλει να έχεις άντερα για να λες καθαρά και ξάστερα στον άλλον "Άμα θες να σου γράψω το Depon που κάνει 0,78€ πλήρωσέ μου 1,07€ να κλείσεις ραντεβού στον παθολόγο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου