Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ

 Σ` ένα φαρμακείο πιάνει δουλειά ένας νεαρός...


Σ' ένα φαρμακείο πιάνει δουλειά ένας νεαρός. Μετά την πρώτη διανυκτέρευση ο φαρμακοποιός τον ρωτά πως πήγε η δουλειά;

- Ήρθαν πελάτες χθες το βράδυ;
- Ναι. Ήρθε μια κυρία που την πονούσε πολύ το κεφάλι της...



- Εσύ, τι έκανες παιδί μου;




- Της έδωσα ένα πακέτο ασπιρίνες!




- Μπράβο σου!
- Μετά ήρθε μια κυρία με έντονους πόνους στη μέση του.




- Εσύ, τι έκανες παιδί μου;
- Του έδωσα ένα έμπλαστρο!




- Μπράβο παιδί μου, θα γίνεις πολύ καλός φαρμακοποιός!- Κατά τις 3 η ώρα ήρθε μια πανέμορφη γυναίκα.
Ήταν ψηλή, ξανθιά με μεγάλο στήθος. 
Βγάζει τα ρούχα της και μένει ολόγυμνη μπροστά μου.




Με πλησιάζει και μου ψιθυρίζει στο αυτί:
- Έχω ένα μήνα να δω άνδρα, αγόρι μου!




- Αμάν αμάν... και εσύ, εσύ τι έκανες παιδί μου; ρωτά γεμάτος αγωνία ο φαρμακοποιός.
- Της έδωσα κολλύριο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου