Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

FORMULA 1 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

Ο Ρόσμπεργκ νικητής στο γερμανικό γκραν πρι

 
Ο Ρόσμπεργκ νικητής στο γερμανικό γκραν πρι
 

Αύξησε το προβάδισμά του σε σχέση με τον Χάμιλτον στην κατάταξη των οδηγών

Ο μεγάλος νικητής στο γερμανικό γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα,
το οποίο διεξήχθη σήμερα στην πίστα του Χοκενχάιμ ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ.

Ο Γερμανός οδηγός της Μερτσέντες πανηγύρισε την τέταρτη φετινή νίκη του
και συνολικά έβδομη στην καριέρα του,
αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Φινλανδό Βάλτερι Μπότας, με Γουίλιαμς.
 
 
 
Η τούμπα του Μάσα (vid)

Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο δεύτερος οδηγός της Μερτσέντες, ο Βρετανός Λιούις Χάμιλτον, αν και εκκίνησε από την 20η θέση, καθώς έχασε άλλες πέντε θέσεις σε σχέση με την κατάταξή του στα δοκιμαστικά, λόγω αλλαγής στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ρόσμπεργκ αύξησε το προβάδισμά του σε σχέση με τον Χάμιλτον στην κατάταξη των οδηγών από τους 4 στους 14 βαθμούς (190 έναντι 176).
 
 
 «Βέλος» Ρόσμπεργκ στην ιστορία!
Τούμπα ο Μάσα και αυτοκίνητο ασφαλείας
Ο αγώνας στο Χόκενχαϊμ ξεκίνησε με το σοβαρό ατύχημα του Φελίπε Μάσα στην πρώτη στροφή. Ο Βραζιλιάνος εκκίνησε τρίτος, έμεινε πίσω από τον Βαλτέρι Μπότας και είχε επαφή με τον Κέβιν Μάγκνουσεν.
Οι τελευταίος έκανε απλά τετακέ και συνέχισε τον αγώνα, όμως ο πιλότος της Williams έφερε τούμπα, με το μονοθέσιό του να βγάζει σπινθήρες και να ακινητοποιείται εκτός πίστας. Το γεγονός αυτό έφερε τη δεύτερη σερί εγκατάλειψη του Μάσα και το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα για τους πρώτους τρεις γύρους.
Κανένα πρόβλημα για Ρόσμπεργκ, που έγραψε ιστορία
Με την αποχώρηση του αυτοκίνητου ασφαλείας, λοιπόν, ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν αντιμετώπισε πρόβλημα σε κανένα σημείο του αγώνα. Μάλιστα, ακόμα και στα πιτ στοπ έβγαινε πάλι πρώτος και πανηγύρισε άνετα τη νίκη γράφοντας ιστορία. Ο πιλότος της Mercedes κατέκτησε την τέταρτη νίκη στη σεζόν και έγινε συνάμα ο πρώτος Γερμανός στην ιστορία της Formula1 που κερδίζει το Γκραν Πρι της χώρας του με μονοθέσιο γερμανικής ομάδας.
Εξαιρετικοί Μπότας και Χάμιλτον
Πίσω του ήταν ο εξαιρετικός Βαλτέρι Μπότας, ο οποίος ανέβηκε για μία ακόμα φορά στο βάθρο. Εξαιρετικός, βέβαια, ήταν και ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός δέχτηκε ποινή πέντε θέσεων λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων και εκκίνησε από την 20ή θέση. Ωστόσο, ξεκίνησε από την αρχή την επίθεση και... σκαρφάλωσε από νωρίς αρκετές θέσεις. Στο τέλος κυνήγησε τον Φινλανδό, όμως δεν ήταν σε θέση να τον περάσει και έμεινε στην τρίτη θέση.
«Έκαψε» τον Αλόνσο η Ferrari
Από εκεί και πέρα, ακολούθησε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ πέμπτος ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός θα μπορούσε να ανέβει για δεύτερη φορά φέτος στο βάθρο, αλλά η λανθασμένη στρατηγική της Ferrari τον... έκαψε, με αποτέλεσμα να δίνει μάχη με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Τελικά, την κέρδισε, είδε την καρό σημαία πέμπτος και άφησε έκτο τον Αυστραλό, που πάλεψε με... νύχια και με δόντια για να διατηρήσει τη θέση του.
Σειρά πήραν οι Νίκο Χούλκενμπεργκ, Τζένσον Μπάτον, με τους Μάγκνουσεν και Σέρχιο Πέρεζ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα, από την οποία έμεινε εκτός ο Κίμι Ραϊκόνεν. O Iceman ήταν εντός των βαθμών για μεγάλο χρονικό διάστημα, σε κάποια φάση έγινε... σάντουϊτς από τους Χάμιλτον και Αλόνσο και στο τέλος έμεινε 11ος.
Στις φλόγες ο Κβιάτ
Τέλος, να σημειωθεί ότι στον 46ο γύρο ο Ντανιίλ Κβιάτ είδε το μονοθέσιό του να τυλίγεται στις φλόγες, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο Ρώσος βγήκε δίχως να έχει πάθει το παραμικρό, αφού η STR9 έπιασε φωτιά στο πίσω μέρος και στο πλάι. Εκτός από τον πιλότο της Toro Rosso, εκτός τέθηκαν και οι Ρομάν Γκροζάν, Άντριαν Σούτιλ.
Μάλιστα, στην περίπτωση του τελευταίου, που είχε τετακέ και ακινητοποίησε τη VJM07 στην πίστα, θεωρήθηκε σωστό να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, κάτι που δεν έγινε ποτέ, με τους ανθρώπους ασφαλείας να την απομακρύνουν, ενώ ο αγώνας συνεχιζόταν υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας.
Στο +14 ο Ρόσμπεργκ
Έτσι, ο Ρόσμπεργκ αποσπάστηκε 14 βαθμούς από τον Χάμιλτον έχοντας 190 έναντι 176 του ομόσταυλού του. Ακολουθεί ο Ρικιάρντο με 106, ενώ τέταρτος βρίσκεται ο Αλόνσο με 97.
Στους κατασκευαστές η Mercedes ξέφυγε στους 366, με τη Red Bull να είναι στους 188 και τις Williams, Ferrari να παίρνουν σειρά με 121 και 116, αντίστοιχα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Ρόσμπεργκ Mercedes Νικητής
Μπότας Williams +20.7
Χάμιλτον Mercedes +22.5
Φέτελ Red Bull +44.0
Αλόνσο Ferrari +52.4
Ρικιάρντο Red Bull +52.5
Χούλκενμπεργκ Force India +64.1
Μπάτον McLaren +84.7
Μάγκνουσεν McLaren +1 γύρο
Πέρεζ Force India +1 γύρο
Ραϊκόνεν Ferrari +1 γύρο
Μαλντονάντο Lotus +1 γύρο
Βερν Toro Rosso +1 γύρο
Γκουτιέρεζ Sauber +1 γύρο
Μπιανσί Marussia +1 γύρο
Κομπαγιάσι Caterham +2 γύροι
Τσίλτον Marussia +2 γύροι
Έρικσον Caterham +2 γύροι
Εγκατέλειψαν
Σούτιλ Sauber 47ο γύρο
Κβιάτ Toro Rosso 46ο γύρο
Γκροζάν Lotus 26ο γύρο
Μάσα Williams 1ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Ρόσμπεργκ 190
Χάμιλτον 176
Ρικιάρντο 106
Αλόνσο 97
Μπότας 91
Φέτελ 82
Χούλκενμπεργκ 69
Μπάτον 59
Μάγκνουσεν 37
Μάσα 30
Πέρεζ 29
Ραϊκόνεν 19
Βερν 9
Γκροζάν 8
Κβιάτ 6
Μπιανσί 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 366
Red Bull 188
Williams 121
Ferrari 116
Force India 98
McLaren 96
Toro Rosso 15
Lotus 8
Marussia 2
Sauber 0
Caterham 0


Διάβασε περισσότερα στο: «Βέλος» Ρόσμπεργκ στην ιστορία! | gazzetta.gr
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου