Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

SKYFALL - ADELE





♥Αυτό είναι το τέλος
Κράτα την αναπνοή σου και μέτρα ως το δέκα
Νιώσε την Γη να κινείται και τότε
Άκου την καρδιά μου να εκρήγνυται ξανά♥

♥Γιατί αυτό είναι το τέλος
Έχω πνιγεί και ονειρευτεί αυτή τη στιγμή
Οπότε επιπλέον τους χρωστάω
Εξολοθρευμένος είμαι κλεμμένος♥



♥Άσε τον ουρανό να πέσει
Όταν γκρεμιστεί
Θα σταθούμε δυνατοί
Να το αντιμετωπίσουμε μαζί♥

♥Άσε τον ουρανό να πέσει
Όταν γκρεμιστεί
Θα σταθούμε δυνατοί
Να το αντιμετωπίσουμε μαζί♥

♥Η πτώση του ουρανού είναι από όπου ξεκινάμε
Χιλιάδες μίλια και πόλους χωριστά
Εκεί όπου οι κόσμοι συγκρούονται και οι μέρες είναι σκοτεινές
Μπορεί να έχεις τον αριθμό μου
Μπορείς να πάρεις το όνομά μου
Αλλά, ποτέ δεν θα έχεις την καρδιά μου♥

♥Άσε τον ουρανό να πέσει
Όταν γκρεμιστεί
Θα σταθούμε δυνατοί
Να το αντιμετωπίσουμε μαζί

Άσε τον ουρανό να πέσει
Όταν γκρεμιστεί
Θα σταθούμε δυνατοί
Να το αντιμετωπίσουμε μαζί

Όπου πας πάω
Ότι βλέπεις βλέπω
Ξέρω ότι ποτέ δεν θα είμαι εγώ χωρίς την ασφάλεια
της αγαπημένης σου αγκαλιάς
Να με προστατεύει από το κακό
Βάλε το χέρι σου στο χέρι μου
Και θα σταθούμε

Άσε τον ουρανό να πέσει
Όταν γκρεμιστεί
Θα σταθούμε δυνατοί
Να το αντιμετωπίσουμε μαζί

Άσε τον ουρανό να πέσει
Όταν γκρεμιστεί
Θα σταθούμε δυνατοί
Να το αντιμετωπίσουμε μαζί

Άσε τον ουρανό να πέσει
Θα σταθούμε δυνατοί
Στην πτώση του ουρανού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου